İstanbul'da en ucuz pazarlar nerede?

selam arkadaşlar, ben türk değilim, türkçemden dolayı özür dilerim.

ben türkiye, istanbul'a gelmek istiyorum, en ucuz pazarlar neredeler?ve güzel ve ucuz olan,ve bir de ev eşyalar(aksesuarlar) almak istersem ucuz olsa nerede var,yardım ede bilermisiniz lütfeeeeen

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • beyazıt kapalıçarşı'da istediğini bulursun. sana ne fiyat söylüyolarsa pazarlık yap :D

    • Rica ederim :))

    • cokcokcok tesekur

    • Yo kanka 20 tl'ye sattıkları şeyi 10'a alabiliyosun

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 18

  • nerelisiniz? türk olmak ister misiniz? evlenelim gelin. çok güzelsiniz.

  • valla ben istanbulun en ucuz pazarını bilmem ama bir yere gidersen sakın sen konusma adam etiketi bi şekilde hallediyor iki misli fiyat bindiriyor ondan sen en ucuz pazara bile gitsen en pahalı yere gider bizim Türk pazarcılar gördümü bir yabancı birisi hemen fiyatlar euro üzerinden işli ne hikmetse hiç düşmüyo hep çıkıyor

    • aynen öyle yeterki ağzından nein kelimesi kaçmasın veya yabancı aksağını hatlar tavan

      emen fiy

    • maalesef yabanci dil aliskanlik olunca sen farketmiyorsun satici farkediyor ne kadar pazarlk yapsan yap yine baskalarindan cok ödüyorsun iste:)

  • atkuda ti priexal...

  • Sen düzgün bir şekilde türkçe konusan ve yabancı olduğunu belli etmeyecek bir arkadaş , yada rehber bul kendine.Heryer ucuz olacaktır.Çünkü halkımız turist görünümüne giydiriyor , mekan hiç fark etmiyor.

  • ya yunanlısın ya bulgar yada rus ve boğlı özerk ülkelerden birisindir. istanbul aksaray-laleli-cağaloğlu-mercan-topkapı-ve kredi kartın varsa indirimli günleri bulunan büyük avmler tam sana göre.

  • tahtakale şarkhan olması lazım incelemeye değer

  • ''lütfeeeeen''bu kelimeden liseli ve Türk olmadıgın çok belli oluyor :)

  • Artık bircok avmde ucuzluk var. , istanbula gelmişken shopping festivali olacka. o yüzden araştırman lazım

    Ayrıca pazar istiyorsan kapalıcarşı, eminönü sirkeci tahtakale mahmutpaşa osmanbey bir cok yer var. ama bunların hepsini gezersen istanbulu gezmiş sayılmazsın.

    o yüzden sen 2-3 avme gir uygunsa fiyatısana göre al

    • tesekurleeeeeeeeeeeeeeer arkadasim

  • at yalanı sevsinler inananı. türk değilim diyor bizim olimpiyatlara gelenlerden daha guzel türkçe yazıyor :) + istanbul a geelmek istiyorsun, amaç? sadece alışveriş. ya git legolarınla oyna evinde. bir de sadece bir türkün yapabilecegi sokak agzı sevimliligi yapmış :" lüffeeeeeeen" salla bebegim salla.

    • arkadasim oncelikle ben turk degilim,bir konuda yardim istemistim, FLORT baslikta,orada turceme cok kizdilar,okuya bilirsiniz,ben gurjistanliyim,3-4 sene dir irandayim,eyer arastirsaniz iranda da lutfen diyorlar,ben de sizin tvleri bakarken gordum,biliyorum ispat edemem fagat yalan soylemiyorum,turkiyeye gelmemin sebebi de gezmek ve gormek,kiz kulesi,bogaz,taksim,tv de cok goruyorum.

  • Kapalı çarşıda Ayakkabı 60 lira idi 25 e düştü pazarlıkla 13 çift aldık...

    La Martin mont 100 liraydı 35 e düştü 27 tane aldık bilesin :) Pazarlığını iyi yap

    Adıyamanlıları bul onlar kıramıyor hatrı ucuza veriyorlar :)

    • tesekurrrrler

  • pazara gidene kadar outlet mağazalarına giderim (örn:Via/port) Hem kaliteli hem ucuz

    • cevap veren tum arkadaslara tesekur ederim,yardimci oldunuz,sagolun

    • koton, zara felan ya etiketleri üzerinde salıpazarındakilerinde ihraç fazlası yada defolu inceleyip didikliyorum=) ben seviyorum pazarları gezmeyi pek beğenemem ama gezmesi bile yetiyo

    • İzmirde oturan kuzenler pazar konusunda çok şanslılar ya sorma =) çok kaliteli ihraç fazları ürün buluyorlar, bize denk gelmiyor =D

    • Öncekileri Göster
  • O değil de..Türk olmadan tTürkçe Karakteri nasıl kullanıyosn anlamadım :) wer ar yu fırom .p :D

    • tesekurler

    • Anladım hacı :) Eminönüne git ama kapalıçarşı ya girme..Kapalıçarşının dışı ucuz içi pahalı

    • arkadasim,ben cok cok iyi turkce biliyorum fagat yazmakta zorlaniyorum,ben english font la yazdim saniyorum siteden islah etiler

      gurjistanliyim,yaklasik 3-4 senedir iran dayim

  • Ucuz ve iyi bir şeyler almak istyorsan eğer

    - Sirkeci ( Eminönü )

    - İstoç ( Bağcılar )

    Bu iki yer biririnin şubesi gibidir. Aradığın herşeyi, iğneden ipliğe kadar bulabilirsin. Hem ucuz fiyata

    • cok cok tesekurler arkadas

  • yenibosna eskidji

    • tesekur ederim

  • mahmutbey ve istoç aradığın herşeyi bulabilirsin

    • rica ederim alacağın her ürünün bi semti vardır bizim istanbulda

    • cok tesekurler

  • biz misafirperveriz. sen gel biz seni gezdiririz:-)

    • cok tesekur ederim

  • istanbulda oturmuyorum vallaha otursam bilirdim. kusura bakma yardım edemicem

  • Etmeyin de ülkemize giren döviz akışına mani olmayın.

    • arkadasim anlamid?

      benim madi durumum iyi degil ve onun icin sordum

Kızlar Ne Diyor 6

  • esenlerde

  • azeristanda ucuz pazar kalmadı mı bacım.

  • bakırköy

  • İnsanları anlamakta zornalanıyorum gerçekten nedir bu yabancı hayranlığı.

    • demek istediğimi anlayacak insanlar düşünmüştüm bi an .

    • he. yabancı dediğinde azerbaycanlı yani. asdfghjk

  • türkçen benden iyi yabancı olduguna emınmısın :)

    • takılıyorum tatlım zaten guzel ogrenmıssın:)

    • merhaba ewet,ben gurcistanliyim,iranda yasiyorum,biz sabah tv aciyoruz turksat aksama kadar,konusmayi cok cok cok iyi anliyorum,yazmakta hatalarim var arkadasim,daha onje sorularim da cok elestirdiler turkcemi baka bilirsiniz hata,flort baslkta yazmistim

    • abla düştü düştü düştü...

  • Türkçe'n konusunda kararsızım.Mis gibi Türkçe konuşurken başlıktaki saçmalamanı çözemedim:)Sen İstanbul'a gelince bana haber ver .Seni pazar pazar gezdiririm bohçacı gibi:)

    • Daha yardım etmemiştim:)) Bakırköy-İncirli pazarı Cumartesi günü,Yeşilköy pazarı çarşamba günü,Rami pazarı pazartesi günü,Fındıkzade pazarı cuma günü.Bu pazarlara mutlaka git.Gözlük,saat alacaksan da Eminönü'nde hanlar var.Outlet alışveriş merkezlerine de git.Zeytinburnu-0livyum ve Kurtköy-Viaport tavsiye edeceklerim.

    • cok tesekur ederim,ben daha onje soru sormustum fagat turkcem dolayi cok yorum yaptilar,kizdilar,onun icin diyorum,yardimin icin de tesekur ederim

Yükleniyor...