Kürtçe öğrenmek iyi mi sizce?

Kürtçe öğenmek iyi mi sizce ben 3 dil biliyorum. İngilizce, Arapça, ispanyolca kürtçe de öğrenmek istiyorum. CIA bile kürtçe bilen ajan alıyor sizce öğrensem mi?


0|0
7|24

En İyi Erkek Görüşü

  • Öğren kanka benim tek dilim kürtçe

    1|0
    1|1

Erkekler Ne Diyor 23

  • kürtçede 5 tane ağız var akademik bir dilleri yok bana sorarsan kürtçe diye bir dilde yok ağız sadece.

    0|0
    0|2
  • Ne gerek var resmi bir dil olarak görmüyorum. Bir ülkenin dili değil. Bence küçükken konuştuğumuz kuşça parca gibi dillerden farksız :D

    ayrıca ajan mı olucan :D

    1|1
    1|0
    • istediğini söyleyebilirsin ben böyle düşünüyorum. Bugün kürtçe öğrenmeye kalksam nerde işime yarayacak ki en basitinden hangi şirket işe alırken bildiğiniz diller arasında kürtçeyi soruyor veya kürtçe bilmiyorsan işe almıyorum diyor. İnsanlar konuşur veya konuşmaz karışmam ama genel olarak bakılıcak olursa gereksiz.

    • Blue işine gelmedi engelledin dimi şerefiz piç.

  • Şimdi mantığa bak. CIA Kürtçe bilen ajan alıyor. Sabır.

    0|0
    0|1
  • La işinmi yok senin ölüre bile saygın yok o dili konuàturmamak için kaç kişi can verdi biliyonmu git rusça almanca öğren barzo dilini ne yapcan

    0|0
    1|0
  • Gereksiz bir dil zaten gelişimini tamamlayamamış Arap ve Farsi bir dildir. Bu dilde eğitim yapmak bile imkansızdır.

    0|2
    0|0
  • 1 lisan 1 insan

    0|1
    0|0
  • kendi milletine hizmetin olsa iyi olmaz mı?

    0|0
    0|0
  • 1 dil 1 insan demekmiş. öğrenmek istiyorsan öğren kanks ne zaman nerde belli olacağı heeec belli olmaz

    0|0
    0|1
  • önceden 10a kadar sayıyordum şimdi 3. Türkiyede yaşıyorsan veya bu tarz bölgelerde mutlaka öğren. Pazarda falan heryerde işine yarar.

    0|0
    0|0
    • Irak'ta biliyorlar mı?

    • Hepsini Göster
    • bilmiyoum ki soruyum

    • Yakında Çin'i geçecekler sadece Irak olsa iyi. Öğrendin işte :) Sert bir cevap vermedim yanlış anlama.

  • Arapça yı bende biliyorum, az çok kürtçe anlarım

    0|0
    0|0
  • Yeterince Dil var.
    Hic gerek Yok

    0|0
    0|0
  • Dil dildir öğren ilerde doğu da falan çalışırsan işine gelir

    0|0
    0|0
  • CIA in kürtçe bilen ajan aradığını nerden biliyorsun kaynak var mı?

    0|0
    0|0
  • Bokla uğraşan bok böceğinden anlamak zorundadır, her şeyi önemseme.

    0|0
    0|0
  • Tabiiki iyi kanka dil ogrenmek iyidir

    0|1
    0|0
  • Fransızca öğren onun yerine

    1|1
    0|0
  • Öğrenebiliyosan ne mutlu sana , " 1 Lisan , 1000 insan ".

    0|0
    0|0
  • aynen bende ogrenmek ıstıyorum da kım ogretecke kı :(

    0|0
    0|0
  • Sen CIA mısın? Boşver ya napcan öğrenip onlar Türkçe öğrensin

    0|0
    0|0
  • Bence öğren. Olaya yeni bir dil öğrenme yönünden bak. Sonucta Irak falan kürtçe konusuyor yani..

    0|0
    0|1
  • Sence?

    0|0
    0|0
  • Kürtçe öğreneceğine çince öğren çince çok önemli şuanda. Tabi daha zor olabilir. :D

    0|0
    0|0
  • Öğrenecek başka dil bulamadın mı kurtçe oğreniyorsun

    0|0
    0|2

Kızlar Ne Diyor 7

  • Kürtçe iyidir ya dibimizde kullanılan dil anlamamak kötü.

    0|0
    0|0
  • KÜrtçe ne lan! Dil mi o! Git daha kaliteli bir dil öğren bence. Dünya kültürü açısından Fransızca, teknoloji devi açısından Almanca varken neden Kürtçe?

    1|0
    0|0
  • Öğrenmelisin canım ben de istiyorum öğrenmeyi..

    0|0
    0|0
  • Ne gerek var?

    1|0
    0|0
  • Kanka kürtçeyi salla almanca falan öğren bence

    0|0
    0|1
  • la öğren nolcak

    0|0
    1|0
  • Başka dil kalmadı sanki

    1|0
    0|1
Yükleniyor...