Niçin dünyada hep müslüman kanı akıyor?

hem müslüman ülkeler karısık batı dünyası huzur içinde bi birlik olsa islam dünyası bazı şeylere dur dense çokmu zor ...


0|0
5|7

En İyi Erkek Görüşü

  • onlarda bu yollardan gecti ortacagda avrupa karanlik devirdeyken biz altin cagimizi yasiyorduk simdi tam tersi zaten kiyamet alemetlerinden biride muslumanlar arasindaki savas ve kargasalar son yaklasiyor anlayacagin

    0|1
    0|0
    • şimdi kardesım kıyamet alametlerı tamam bişeyler gerçeklestı o doğru Allah bılır zamanını ama yaklastı evet alametlere bakarsak

      ama bugünde yanı ınsan uzuluyo nereye baksan muslumanlar bırbırını yıyo yazık bırlık olunsa işte karanlık altın çağımızı yasıyoduk evet ıste fıtne fesat yüzünde bu hale geldık

    • Hepsini Göster
    • adamlar uzaya çıkıyo bizim içimizdeki çürüklerde başörtüsüyle milletin namusyula ugrasıyo ama onla yavas yavas temızlenıyo cok sukur

      ama yinede en büyük sorunumuz ahlak avrupalılara uyup yavas yavas ybazı değerleri kaybedıyoruz ıns daha kötü yerlere kaymayız

Kızlar Ne Diyor 5

  • Zor çünkü zenginlik sahibi olan İslam ülkeleri,Avrupa'yla ve Amerika'yla işbirliği sağlayarak servetlerine servet katıyorlar.Fakir olanlar da katliamlarla,sömürülerle ve savaşlarla sindirilmeye çalışıyorlar.

    0|1
    0|0
    • amerikanın usagı işte birileri kan bu yüzden durmuyo bazı sözde müslümanlar şeyhler amerika ve israilin taşeronu oldugu için bu zulüm durmuyo

    • Petrol zengini İslam ülkelerinin hiçbiri Somali'ye yardım etmedi.Çünkü orasının kalkınması birlikte iş yaptıkları ülkelerin çıkarlarına aykırıydı.

    • zaten bütün mesele bu carka somak sokan gidiyo yandı

  • hep mi?dünyada hep zayıfın kanı akıyor.hepsi müslüman değil.kamboçya,afrika...

    0|1
    0|0
    • yani islam ülkeleri basta olmak üzere ama tabi müslüman olmayıp zulüm görenlerde var tabi

  • Evet mesela Bosna katliamı

    0|1
    0|0
  • İslam dünyası değil ama Arap halkı genel olarak güvenilmez insanların oluşturduğu bir topluluktur...çıkar meselesi başka bir şey değil.

    0|0
    0|0
  • Hep o radikal islamcilar yüzünden

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Bazı şeylere öyle hemen elini kaldırıp " DUR " demen çok zor. Her yeri zehirlenmiş bir dünyada gül olmak zordur. Öyle sarmışlar ki seni ahtapot gibi. Kıpırdayamıyorsun. Tek çare kesmek o ahtapotun kollarını. Onuda yürek ve iman gerektiriyor.

    Herkes müslüman , arap yarım adalarına bakarsan adamlar zevk-i sefa içindeler. Adam tuvaletini bile altından yaptırmış ama halkı aciz ve yardıma muhtaç. Hepsi birer piyon ve kobay . Gerçek insanlık ve müslümanlık karanlık gecelerde saklıdır.

    Dünyada bir çok insanın yaşaması bazı ismini ve cismini bilmediğim insanlarımızın sayesindedir. Onlar ve dilleri olmasa dünya harap ve virane oluruz. Bu gün İslam devletleri ve müslümanlar acı çekmektedir. Batılılar sözde huzur yaşıyorlar.

    Peki gidip sordun mu Amerika'daki bir bireye ne kadar mutlusun ? Sana vereceği cevap " Ölmek" istiyorum. Öyle dışardan görünen çiçeklerdir ama yakınına gelip dokundun mu kötü kokular yayarlar.

    Bu gün müslüman acı çekiyor zamanı geldi mi en güzel mükafatı o alacaktır. Biz sadece kalbi lisan ile dua edelim yeterli.

    Bu ayeti aklımızdan çıkarmayalım :

    " Kâfirler istemeseler de Allah nurunu tamamlayacaktır" Saf 8. ayeti

    1|1
    0|0
  • Akan Müslüman kanı durursa; başta Amerikan Ekonomisi olmak üzere batı ekonomisi nasıl ayakta kalır sanıyorsun.Silah baronları nasıl yaşamlarını devam ettirebilir.O dediğin şey imkansız Müslüman birliği kurulamaz.Buna izin vermezler.Küçük bi örnek geçen yıl Suudi Arabistan geçen yıl Amerikadan 60 milyar dolarlık silah aldı.Kime karşı? Müslüman olan İran'a karşı;)

    1|0
    0|0
    • Ayrıca Arapların olduğu bir müslüman birliği kurulabileceğini düşünenlere bir sorum var: Peygamberimiz öldükten çok değil bi kaç sene sonra parçalanıp, bölünen mezheplere ayrılan, Peygamberin öz torununu, damadını öldürebilen, Emeviler dönemimde Arap olmayan müslümanlara yapmadıkları zulum olmayan ve 1.dünya savaşında Osmanlıyı arkadan vuran Araplarla nasıl bir birlik kurulabilir?Kendi aralarında bile birlik olamayan aynı coğrafyada,aynı ırktan olmalarına rağmen 22 farklı devlet olanların

    • kuracağı birliğin ömrü ne kadar olur?

    • işte birader bişeyler dönüyo

  • Çevap çok basit ve ders alınacak nitelikte.Çünkü müslümanlar birbirlerini savunmuyor ve desteklemiyorlar.

    En basitinden yanıbaşımızdaki suriyede yaşanan katliam kaç üyenin umrunda snce..?

    0|0
    0|0
  • kardeşim diger müslüman ülkeler bizim bayragımız altında birleşse böyle sorunlar olmaycak bunlar hep amerikanın oyunları inşallah bizim ülkemizde böyle birşey olmaz.

    1|0
    0|1
    • aynen öyle kardesım zaten islamın bayraktarlığını tarih boyunca hep osmanlı biz yaptık bugunde biziz ins bizim önderliğimizde bazı şeyler zamanı gelınce düzelir Allahtan nıyazımız bu

    • Hepsini Göster
    • Aynen kardeşim İman gücüyle herşey yapılır örnek tarihimizde var Allaha şükür diger ülkerin teknolojileri çok gelişmişde olsa bir ülke karadan feth edilmedikce alınamaz yani karadan hiç bir ülke bizle başa çıkamaz.

  • petrolümüz var diye kendilerini dünyanın hakimi saydılar. Birleşmediler tek çatı altında. Akılları başlarına gelmiştirde çok geç artık.

    0|0
    0|0
  • para ve silah gayrımüslimlerde de ondan.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...