Recep İvedik filmlerinden (1, 2 veya 3) en sevdiginiz sahne hangisidir?

Recep ivedik 1,2 veya 3 Filmindeki en sevdiginiz Sahne hangisidir? :D

Güncellemeler:
link :D

0|0
15|21

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 20

  • 1. de antalyaya gıderken yolda kalıo ya orda bı gece gecırıo yolda ateş falan yakmıs bı kopek havlıo bı tas atıo kopekten acı bı ses gelıo orda koptum, sonra kamyoncunun kamyonunda resmlerı gorunce '' genelde burda hep cıplak karı resımlerı olurda senınkınde ZENCİ ZENCİ erkekler var dio ya orda öldüm en komıgıde daha fılm baslaren antalyaya dogru yola cıkıo orda bı acagın altnda otrmus **** yaparken arkdn koylu kadın gelıo orda delrdım zaten

    2. mavi sandık ve pes, orama koma burama ko- çok soktun çek

    3. su hocaya gıdıo ya hoca ona tecavuze kalkısması bomba yaa

    0|0
    0|1
    • Paylastigin icin Tesekkürler hepsi cok güzeller :D

    • rica ederm en komıgıde kamyponcu dıyalogları 1 2 3 unun ıcınde

  • 0|0
    0|0
  • Kütüphaneci kadınla konuşması

    0|0
    0|0
  • 3 ncu seri karate hocasını tokatladığı sahne

    0|0
    0|0
  • benimki arabayı ters çeviriyo ya orası çok komikti.. adam ankaraya gidecek antalyaya götürüyo adamı :D

    0|0
    0|0
  • Tek gülümseten sahne link

    1|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • :) Akü sahnesi..

    -Akü lü arabamı bu?:)

    -Bu konuşmayı dinleyen tüm teknik personelin Allah belasın versin :))

    0|0
    0|0
  • Anlamadığım filmleri izleyip hmmm sanatsal demeyi sevmediğim ve salonda duygusal sahnelerde sürekli ağlayan ergen sesi duymadığım bir film serisi olduğu için hastasıyım.

    1.Gay kamyoncuyla tartışma

    2.Starbucks ayıboğan

    3.Çömlekçi

    0|0
    0|0
  • Sadece ilk filimini izledim ve hiç beğenmedim filmi ve karekteri.Film gözü ile bakmıyorum ve bu kadar izleyici sayısına ulaşmasını da garip buluyorum.

    0|0
    0|0
  • ya ben bütün sahnelerine hastayım :)) karnıma ağrılar giriyor her defa seyrettiğimde :))) :))) hele ki allkollüyken seyretmenin tadı paha biçilemez :))) :)) inş 4. sü çekilir ya

    0|0
    0|0
  • hiç birini beğenmiyorum.film gözüyle dahi bakmıyorum.çok başarısız saçma sapan bir film.küfür ederek rekor kıran film de anca bizde olur zaten

    1|0
    1|3
  • yok :)

    0|0
    0|0
  • ılk olanıydı elbette

    0|0
    0|0
  • yanmış külotlu çorap sahnesi süper :D geleneksel görüntüler :D

    0|0
    0|0
  • kütüphanede kadına söylediği söz =)))

    0|0
    0|0
  • nette profil oluşturken .. kars uzak dogu mu abi ? yakın batı mı la :D

    0|0
    0|1
    • :D haha yakin bati diyo evet cok komik

    • Hepsini Göster
    • gomşularrr ölüyom yetişin . kalorifere vuruyo sinyal gönderiyo iki dkka sexe ara ver benle ilgilen D:

    • Neyse konu kapandi :)

  • karaambar kamyoncular derneği

    0|0
    0|0
  • turist kadınların arkasından aval aval bakarken ''bunlar insansa ben neyim'' sahnesi :))

    0|0
    0|0
  • recep ivedik izledim ama çok lakayıt cıvık geldi bana

    0|0
    0|2

Kızlar Ne Diyor 15

  • Kuaför sahnesi, aynı durumun benzerlerini sık sık yaşadığımdan olsa gerek kuaförlerde benim vermek isteyip veremediğim tepkiyi verdiği için çok gülmüştüm. Duygularıma tercüman olmuştu :D

    link

    0|0
    0|0
  • gay kamyoncuyla tartışması =)

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • link :))

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • 2'deki "Hangi mandıradan aldık seni bilmiyorum ki " sahnesine her izlediğimde gülerim :)

    0|0
    0|0
  • şu yaşlı teuzelerin mezdeke oynadığı filmin ilk giriş sahnesi acayip kopmuştum :D

    0|0
    0|0
  • ıyyyy kötü bir soru olmuş

    0|0
    0|0
  • Hiçbiri.

    0|0
    0|0
  • izlemiyorum, sevmiyorum...

    0|0
    0|0
  • son filmi miydi golf oynadıgı sahneler cok hosuma gitmişti.

    0|0
    0|0
  • Naylon çorap sahnesi

    0|0
    0|0
  • 1'dki pozu :D

    0|0
    0|0
  • Memen koluma temas etti de panik oldum :D

    0|0
    0|0
  • hiçbirini izlemedim. tertemiz hissediyorum kendimi.

    0|1
    1|1
Yükleniyor...