Yağlı boya resim yapan var mı? Hangi marka yağlı boya kullanabilirim?

ben resim yapıyorum ama yağlı boya hiç denemedim bile şimdi de yağlı boyaya başlamak istiyorum fakat hangi markayı kullanıcağıma henüz karar veremedim bilgisi olan arkadaşlar yardım edebilir mi? (ayrıca yeni başlayacağım için fiyatlarıda önemli)


0|0
0|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Newton Winton var kullan

    0|0
    0|0
    • onun fiyatı çok yuksek geldi zaten evde her çeşit boya var, buda biraz uygun olsun dedim :) başka önerin var mı?

    • Hepsini Göster
    • tamamdır :)

    • aynen nedemek :)

Erkekler Ne Diyor 1

  • Ben yaptım.

    0|0
    0|0
    • peki detayıda okurmusun yardımcı olmak için

    • Hepsini Göster
    • Yaptım badana fırçasıyla kağıda yapıyorum monalisa tablosu falan çıkıyo ortaya.

    • hadi yaa:D sana zahmet link atarmısın

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...