Cennet hayatı denince aklınıza ilk gelen şey nedir?

Arkadaşlar lütfen , dalgavari yorumlar yapmayınız ciddi yorumlarınızla geniş ufuk yakalamama yardımcı olursanız sevinirim.

Güncellemeler:
Arkadaşlar riyaya kaçabilir fakat yorumlarınıza eksi veren şahıs ben değilim.
Bu arada hayal duygularınız epey genişmiş , enteresan cevaplar akmış :)

0|0
6|20

En İyi Kız Görüşü

  • Kaygisiz tasassiz huzur ve mutluluk en guzel manzaralar aklimizin alamayacağı herturlu herseyden bolca bulunduğu mukemmel biyermis
    Allah hepimize Firdevscennetini nasip ettirir inşallah..

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • her türlü konsol oyununu uyku yemek içme sıçma molası olmadan başından saatlerce oynamak belki arada peygamberlerle turnuva felan yaparız kaplanlarımı ve pegasuslarımı elimle beslemek meleklere masaj yaptırmak altı sadece su üstü gök ve suda göğün yansıması olan bir salıncakta sallanmak rüzgarı hissetmek ve saçlarımın uçuşmasına izin vermek alim ve zalimlerle münazara yapmak (sırf bu nedenle cennete gelip sonra tekrar gidicekler) cehennemliklerin altına ateşi sönmesin diye odun atmak gibi türlü işkenleri yapma olanağına sahip olmak

    1|1
    0|0
  • Cennet deyince aklıma hep yemyeşil bir güzellik geliyor. Allah hepimizi cennetine layık kullarından nasip etsin.

    3|1
    0|0
  • Yesillik geliyor aklima.

    0|1
    0|0
  • Cikolatali meyveli vs. Her türden pasta geliyor aklima fafsgsgs

    0|1
    0|0
  • Huzur ve yeşillik.

    0|1
    0|0
    • Erinmeyip zahmette bulunup , düşüncelerinizi aktardığınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.

Erkekler Ne Diyor 20

  • 1-İnsanları tapınmaya yöneltmek için uydurulmuş bir konsept.
    2-Rahat ve sıkıntısız bir hayat sürmek.

    0|1
    0|0
  • Cennet hayatı dünyada olmaz malesef insan dünyada asla istedigi kadar mutlu olamaz :D yani nah bizi size onlara cennet hayatı :D

    0|1
    0|0
    • haklısın , bu dünya hayatı cennet olsaydı kimse ölmeyi istemezdi diye düşünüyorum. katkı için teşekkürler.

  • hayatım boyunca zina yapıp alkol içmedigim için orda sınırsız içki 7de huri vercekler enteresan degil mi :D

    0|1
    1|0
    • Arkadaş dervişin fikri neyse zikride odur derler. yorumun için teşekkür ederim cennet, cinselliği düşünecek kadar dar olmasa gerek.

    • Hepsini Göster
    • yorumunuzun büyük kısmına katılılıyorum.

    • Orda içki olduğunu nerden çıkardın?

  • Sonsuz bir güzellik...

    ***Yüzbaşı***

    0|1
    0|0
  • Herşeyin istediğim gibi olması bundan daha büyük huzur mu var :)

    1|1
    0|0
  • huzur.. huzur.. huzur...♥♥♥
    gerisi ayrıntı zaten. meyveler içkiler kadınlar ayrıntı. ilk aklıma gelen şey huzur.

    0|1
    0|0
  • huriler :)

    0|1
    0|0
    • Erinmeyip zahmette bulunup , düşüncelerinizi aktardığınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.

  • kuranda yazana göre yeşillik felan aman efendim ben yaşlımı olcam ordada yeşillik görelim. bence dünyanın zevkini çıkaralım çünkü gece hayatı ve kızların peşinden koşmak paha biçilemez.

    0|1
    0|0
    • katkı için teşekkürler

    • Hepsini Göster
    • evett dedogadan banane ya ben burayı seviyorum bence kötuluksuz dünyada sıkılmazmısın her istediğin olursa zorluklara nolucak biyerden sonra sıkılırsın bence dünyada sonsuza kadar olsaydıkda dünya cennet kadar büyük olsa ve kötülükler olsa iyi olurdu ama mantıksız :S

    • eyvallah brader

  • Ben cenneti hep yemyeşil bir orman şeklinde düşlüyorum.

    1|1
    0|0
  • Sonsuz güzelliklerin yaşanacağı sahi hayat.

    0|1
    0|0
  • Cennet hayatini takmiyorum. s Önemli olan ALLAH RIZASI. S

    0|1
    0|0
    • Erinmeyip zahmette bulunup , düşüncelerinizi aktardığınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.

  • Bir bardak soğuk su geliyo :-D

    0|1
    0|0
  • Keyif filan olayları için pasta ve kadın gerekmiyor. Halisinojenler, uyuşturucular alasını verir. Zaten bedenim cürüdükten sonra beden arzulayacağımı düşünmüyorum.

    Şöyle şeyler denemek isterdim. Farklı ölüm şekillerini. Sadece bir çeşit ölümü tecrübe edebiliyoruz. Mesela asılsam filan nasıl olur. Her istediğim olacaksa ben cennette bunu istiyorum.

    Sonra birini öldürmek mesela. Bu duyguyu da merak etmişimdir. Seri katilleri, bundan zevk alan insanların duygularını.

    Bu dünyada düzgün şeyler yapıyoruz, ahlaksızca buluyorum. Tiksiniyorum. Bazen de mecburen. Toplum baskısı filan. Cennette her türlü hastalıklı düşünceyi -akademik bir merakla- denemek istiyorum. Nekrofili filan da dahil buna.

    0|0
    0|0
  • hurilerrr birde bu dünyada bna pas wermeyenleri becermek :d

    0|1
    0|0
  • nedense köşk
    diyorum ben^^

    0|1
    1|0
  • Baki bir hayat

    0|1
    0|0
    • buda güzelve rahatlık veren bir cevap

      Erinmeyip zahmette bulunup , düşüncelerinizi aktardığınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.

    • Rica ederim her zaman :)

  • Ütopya

    0|1
    1|0
  • İçki

    0|0
    1|0
  • Şarap ve kadın :) Bildiğin adını söylemeye dilimin varmadığı bir işletme türü

    0|1
    0|0
    • Yani tanrı isteyene istediğini veriyor, yok yok cennette. kimi huri , kimi şarap köşk kimide rıza istiyor. katkı için teşekkürler.

  • huriler varmış ya o yüzden baba

    0|1
    0|0
Yükleniyor...