• Sor
  • Bence

Eşek hoşaftan ne anlar ?

Günlük hayatta en çok sorulan sorulardan biri bu.Cevap verilmez genelde bu sorunun cevabı nedir sizce ?

Güncellemeler:
Şimdi anladım

Eşşek hoşaftan ne anlar
=
Kendini zeki sanan bir kaç üye eğlenceden ne anlar :)

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

Kızlar Ne Diyor 15

Erkekler Ne Diyor 20

  • suyunu içer posası kalır!

  • Eşeği değilse eşek yerine konulanın zevksizlikle suçlanıp aşağılandığı bir sözdür. Bir denemek lazım belki de çok hoşlanır.

  • hoşafın en makbul yeri içindeki meyve parçacıklarıdır ( kak )
    suyunu içtikten sonra kakını bırakmak yani en tatlı olan kısmını değerlendirmemek için kullanılan bir deyimdir.
    günlük hayattan örnek verecek olursak
    son model cep telefonunu sadece ama sadece alo için kullananlar bu guruba girebilir.

  • bkz. sana saçımı süpürge ettim, ama sen anlamadın... :)
    Genelde kendisi çok gayret gösterdiğini düşündüğü için ve yeteri kadar karşılığını bulamadığı için kullanılan eleştiri sözüdür.. lezzetle alakası pek yoktur, görsellikle alakası çoktur..

  • Anlayışsız,zevksiz insanlar için söylenir.

  • Anlamaya çalışmaz; yer-içer sadece... :)

  • eşşek hoşapptan ıyı anlar dayak yedıgınde zorda kaldıgında =)

  • :) soran kardeşim gerçekten deyimin anlamını bilmiyormuş :) çok şaşırdım. öğrenmenin yaşı ve zamanı yokmuş işte :)

  • güzel olan şeyin değerini bilmeyenler için kullanılan deyim

  • Rus gızlarını beğenmeyenler için denmiş bi laftır...

  • kısaca odun tabir edilen kişilere hitaben edilir

  • Anlamaz .

  • Suç eşşekte değil,eşşeğe hoşafı içermeye çalışanda..Bırak eşşek ne icmek istiyorsa içsin ..!

  • karsıdaki şahsın zevkini küküç görmek anlamında. Bir yakınma cümlesi.

  • Eşeğe dokunmayalım :)

  • Kültürsüz bilgisiz birine hitap edilir yani

  • o soru değil ki. eşek hoşaftan anlamaz demek yani. suyunu içer kalanını bırakır. insanlarda da var. konuya üstün körü bakar. içindeki olaylara bakmaz.

  • Eşeği altın kafesse koymuşlar..ille de hoşaf demiş..Bişey anlamasa istemez heralde hoşafı..Harbi hea niye istedi ki hoşafı..? Şaka bi yana eşek konuşamaz ki la ne diom ben..Aha bi de kafese koymuşum..Kafamı s..kyim

    • Bülbülü altın kafese koymuşlar ille de vatanım demiş bunun doğrusu:-)

    • Teşekkürler muck muck :))

  • anlamaz tabi hoşaf içemez ki su içer sadece

Yükleniyor...