Zorlu'da Müzikal!!! :D?

Arkadaşlar ben dün the phantom of the opera müzikaline bilet aldım. Ve çok çok mutluyum. Şimdi 9 ay nasıl bekliiicem bilmiyorum :p
Etrafımda opera+müzikal seven olmadığından tek gidicem ama benim için sorun değil. Tek ümidim Christine rolünde Sierra nın gelmesi, phantom olarak da Ramin♡, hugh ya da norm!!! :DDD
Başka alanınız var mı? Ya da diğer müzikallere? (Beauty&beast,...) :))


0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu ne layyyn. Opera sevenin yaninda herzaman bir ekurisi olur.

    0|0
    0|0
    • Olmalı da... işte :D

    • Dun Cem Yilmaz in shovunu izledim su Orkestraya seflik yaptigi ve muhtesemdi. Cemal Resit Reyin eseride bir Mozart bir Shoepen veya Bethowendan eksik kalan hicbir yani yoktu. Ki ulkemiz dahada yetistirmeli boyle buyuk ustadlar.

    • Doğru söylüyorsun~

Erkekler Ne Diyor 6

  • Ks dekileri de götür

    0|0
    0|0
  • almadım kulvar dışı kalıyor bende

    0|0
    0|0
  • ya kardeşim 9 ay diyorsun 9 ayda kim öyle kim kala

    0|0
    0|0
  • Biletler biraz pahali sanirim :)

    0|0
    0|0
    • Eğer iyi yerden izlemek istiyorsan, pahalı gerçekten.. Ama buna değer, benim en sevdiğim müzikal! :))

    • Bir arkadasim gitmisti :) o da cok iyi oldugunu anlatti. Belki ben de alirim zaten zorlu cok yakin bana :)

    • Al, al!! Benim de kardeşim gitmişti, bileti almadan önce uyardı önlerden al, ve balkonlardan uzak dur diye :D

  • Ya bende gitmek istiyorum operaya ama nerde izmirde :O

    0|0
    0|0
    • Bir-iki günlüğüne gel istanbula :) hem gösterirler (en azından benim gideceğim müzikal) 2-3 hafta sürüceek :D

    • yaaa kıskınıyorum ama :) operada dinlerken kendimden geçiyorum derin düşüncelere operanın güzelliğine dalıyorum :) istanbula gelmem çok pahalıya patlar ahh keşke bir gelebilsem :)

  • iyi iyi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Allahım.. biliyorum çok geç yazdım. Ama kendimi tutamazdım :)) sende mi benim gibi sierra ve ramin hayranısın? ben türkiye'de benden başkası yok sanıyodum :D şu an o kadar şaşırdımki :) Maalesef ramin şimdi les miserables'te, sierrayı bilmiyorum. Ama ben de bir yıl önceden beri onların gelmesini çok istiyosum. Kısmet değilmiş :( bu arasa ne zaman gideceksin ya da gittin mi. :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...