Sevgilinizin telefonunda bir kız fotoğrafı görseniz ne yaparsınız?

Telefonundaki fotoğraflara bakarken birde baktım çok bakımlı,alımlı bir kız fotoğrafı var bu nedir diye sordum arkadaş geyik olsun diye göndermiş kendine kız bakmış çocuk bumu iyi şumu iyi bu nasıl falan diye foto atmış. iphone da direk gelen resimli mesajlar telefona kaydoluyor dedi.

bende biraz surat astım sonra uzatmadım konuyu.

doğrumu yaptım yoksa kandırıldım mı bilemedim :(


0|0
8|6

En İyi Kız Görüşü

  • arkadaşınıda senıde geyıge cevırırım derım.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • :) Valla Şöyle Söliyim Sevgilimin Telinde Başka Bi Erkek Resmi Görsem Hayatta Kızmam Sonuçta Sevgilim Benim Yani :) Resimlere Aldırmam

    0|1
    0|0
  • on numara yemiş seni :))) rehbere de bak abdullah, selami, yusuf gibi bilumum erkek görünümlü kız numaralarıdır onlar :)))

    0|0
    0|0
    • @Soran; bu tüyoları kaçırma :))

    • Hepsini Göster
    • Soran; büyü varsa kesin optimus yapmıştır yakalım bencede onu. :)


      Optimuss fikirlere kurşun işlemez! :P :))

    • zamanında çok yandım olgunlaştım bana da alev işlemez :)))

  • kandırmış seni bence ama bilemem günahını almayalım

    0|0
    0|0
  • ilk bulduğum şeyi kafasına kütelerim

    0|0
    0|0
  • sevgilinin kıvrak zekasına hayran kalmamak elde değil...

    0|0
    0|0
    • :(

    • Hepsini Göster
    • ama sonra çok kıskançsın diyor bende uzatmadım

    • kıskanç olmamak bu tür bir olayın karşısında sessiz kalmakmı sence...onu sen daha iyi tanıyorsun,farkındayım yangına körükle gider gibi oldum şuanda ama ! neyse güveniyorsan sıkıntı yokdur...

  • Yemiş seni.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Okadar bildirim geldi,kafan şişti bizim yüzümüzden bari bi cevap yazayım :))

    Adam yalancıymış,beni kandırmış deyip,yargısız infaz yapmadan önce, belkide doğru söylüyordur diye düşün.

    Günah alma bakalım hemen,bisüre hareketlerini gözlemle,varsa böyle bişey zaten illa ki açık verecektir ;)

    0|0
    0|0
    • hele şükür sonunda bir yorum yaptın :) yapmasan o kadar bildirimden sonra peşini bırakmazdım emin ol :)

    • hahah Allah iyiliğini versin :)

      Dur bi 5 yıldız da atayım utandım yahu :)

  • neyy salaklık yapmışsın başka bir kızın fotosu ne geziyor tlinde hmm ne karıştırıyordur allah bilir. ben olsam o resmi silerdim...birdaha bana ait hiçbişeyimi ona ne gösterirdim nede doğru konuşurdum.

    0|0
    0|0
  • ödürürdüm. Üzgünüm ama sanırım kandırıldın.

    0|0
    1|0
  • ben olsam kendine ölümlerden ölüm beğenmesini söylerdim. ne işi var kızın resminin onda?

    0|0
    1|0
  • bi dk düşün eğer sevgiline güveniyorsan...bi düşünsene telefonunu karıştıracağını bile bile neden yapsın bunu _?

    0|0
    1|0
    • sorunda bu ya telefonuna,facebokuna,maillerine hiçbirşeyine dokundurtmuyo böyle resimlere baktığım için bile sorun oldu .

    • hımm o zaman b, düşün derim açık açık konuş

    • şimdi ben de aynı şeyi düşündüm :D

  • kandırıldın :(

    0|0
    0|0
  • üzgünüm hayatım ama kandırıldın büyük ihtimal.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...