• Sor
  • Bence

Hadise mi Atiye mi hangisini daha çok dinliyorsunuz?

hadise mi atiye mi hangisini daha çok dinliyorsunuz hangisi

En İyi Görüş

KizlarSoruyor'u Facebook'ta beğen, en ilginç sorular ve benceleri kaçırma

Erkekler Ne Diyor 14

  • atiye.

  • tabiki hadise..

  • kufur edıcem moruk kusura bakma vallahı edıcem

    hadıse denen amck hoşafı eurovizyon da dum tekle temsı edıyo

    ya abı bı ıngılız turkce sarkı orda soyledımı lan ? hıc bır fıransız orda Japonca sarkı soyledımı lan ? dum tek ne lan dümtek ? be* koydumun ıbnelerı turkıye bılmıyokı dümtek ? 150 kısıye soruyolar ne dıyo bunlar bılmem kı dıyo valla dümtek darbuka heralde dıyo ne darbukası adam kalbımın sesı dıyo lan sarkıda ? dümtek nedemek lan?

    lan bızım bı dınımız dılımız ırkımız turkcemız sarkı turkumuz yokmuda dum tek şıkıdım şıkıdım amk herseyı kaybettık bız ya orda bısey temsıl edılecekse turkce temsıl edilecek begenmeyenın* koyum diyecek en sonunda olay budur arkadaşlar

  • Atiye farklı bir ses, dinlemiyorum ikisini de.

  • Atişşşşşşş

  • HADİSEEEE :))

  • Atiye daha iyi

  • ikiside kotu :D

  • Aynur doğan

  • Hadise.

  • messi mi ronaldo mu der gibi olmuş. pozisyon farkı var hacı:D

  • İkisini de özel olarak dinlemem.

  • ikisi arasından hadise olsun ama ikisini de pek dinlemem

  • ikisininde makyajını sil.atiye daha güzel.ikisinide makyajlı yap.yine atiye daha güzel.fziğide çok güzel.

Kızlar Ne Diyor 24

Senin görüşün var mı?

0/2000

Yükleniyor...