İçki içer misiniz? Tercihiniz nedir?

Arkadaşlar içki konusunuda tercihiniz nedir? Ne sıklıkta ve hangi ortamlarda içersiniz?


0|0
5|14

En İyi Erkek Görüşü

  • Aşırı derecede içmem. Bira çok severim, Carlsberg ve favorim olan ama Türkiye'de çok zor bulunan Schneider-Weisse'yi tercih ederim.

    Votkada Smirnoff'tan şaşmam. Yeşil elmalı, sek. İki dubleden fazla içmem ama.

    Kokteyl olarak Big Lebowski izleyerek öğrendiğimiz White Russian tercih ederim. Onun haricinde sıcak yaz günlerinde Margarita gibisi yok.

    Şarap severim ama tatlı şarap olacak. Meyve şarapları favorimdir.

    Arkadaşlarla buluşup ya evimizde içeriz ya da kokteyl falan içeceksek dışarıda bir bara gideriz. Haftada 2 günden fazla içmem.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • fazla aram yok ama çok özel günlerde bir kadeh beyaz şarap olabilir

    0|0
    0|0
  • hiç içmedim desem...

    0|0
    0|0
  • haftada 2 3 gece içiyorum genelde yüksek alkollü bira tüketiyorum çok nadir kırmızı şarap içiyorum. Çoğu zaman evde arkadaşlarla çıkarsak da clubda içiyorum.

    0|0
    0|0
  • Votka-bira ekürisi

    0|0
    0|0
  • pek sevmesemde içkiyi içtimi viski içerim

    bayılıyorum o keskın burnumu yakan kokuya ve genzımı acan tada...

    he bırde malibu var kırık buzlar falan var ıcınde ona bayıldım

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • Çok nadir bira olur, tercihen dark. Tadını sevmiyorum!

    Vodkayı sek severim, ithal olanlar..

    Off malibu olsa da içsek dedim bak.

    Tekila eğlenceli :D tuz-shot-limon ama birde çarpmasa namussuz, hiç çakırkeyfliği yok.

    Ve assolisi sona sakladım:

    Şarap. Kırmızılar yılboyu genel tercihimdir ama.. yazın genelde beyaz, kışın sıcak da severim

    merlot ^^ miss merlot & mr sauvignon

    Ama şarabı sarhoş olmak için yada efkarlıyken içmem. Şarap benim için sevgili, sohbet ve zevk demek. Kendimi mutlu hissederken en sıradan makarnanın yanına bile açabilirim şarabımı. Yada film izlerken eşlik eder bana peynirle.. Hele ki varsa sevdiceğim yanımda, bir kadeh bile götürür alice harikalar diyarına

    0|0
    0|0
  • İçerim arada 2 duble rakı :))

    0|0
    0|0
  • içki konusunda öyle bağımlı değilim, fazla aram yoktur. mesela 3 sene içki görmesem, içmesem aklıma bile gelmez...

    ama içki ortamı olursa favorim tabii ki rakıdır, hatta sek rakı. su koyunca meydana gelen kokuyu ve tadı sevmiyorum... onun dışında ise bira... bu ikisi dışındakileri pek sevmiyorum, içmiyorum.

    0|0
    0|0
  • rakıyı severim.şimdi marka yazmayayım reklam olmasın.ama sofrası çok sağlam olmalı meze açısından.sohbetsiz, hele sanat müziği olmadan asla içmem.

    0|0
    0|0
  • 1 numarada Yeni rakı Altın serisi

    2 tekila

    3 mojito

    4 jb

    uzar gider

    0|0
    0|0
  • Normal günlerde Fıçı bira yuvarlarız. Ama içesimiz çok gelmiştir. Hemen Tekel bayiye Chivas Regal var mı abi deriz (:

    0|0
    0|0
  • Dolapta mutlaka biram olur.

    kırmızı şarap içerim, cabernet ve carmenere (şili)

    nadiren ortam olursa rakı içerim

    votka ve viskiyi bıraktım (çarptılar birer kere)

    0|0
    0|0
  • içki bir şeytandır içtikçe daha da içesin geliyo ama hiç tavsiye etmiyorum

    1|0
    0|1
  • İçerim şarabın her türlüsü ve chivas regal

    0|0
    0|0
  • Nadiren içerim.Ayda 1 kere.Arkadaşlarımla genel tercihim bira olur.Çünkü votkadan hoşlanmam.

    0|0
    0|0
  • yeşil peri

    0|0
    0|0
    • kardeşim çek cum.dan almış bakacaz bakalım nasıl bir şey.

    • 2 dubleden sonra tamamen kafayı buluyon %80 alkol var daha düşükleride var kıbrıs magosa gittiğim zaman oradan alıyom ben fazla içersen halisilasyon bile görüyon.

  • Eskisi kadar bağımlı olmasamda votka ve rakı içerim..

    0|0
    0|0
  • bira ve votka.

    bira tercihim genelde efes

    votka tercihim absolut

    viskidir, şaraptır içmedim daha.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...