Arkadaşlar rock/metal tarzı dinleyenleri görebilir miyim?

Ben genelde Arctic monkeys , Three days grace dinlerim. Hatta bu ikisine aşığım. Oasis , green day , guns n roses , red hot chili peppers , imagine dragons , the script , apocalyptica , travis , arada ac dc ve slayer dinlerim. Bunları dinliyorsanız en çok sevdiğınız parçaları neler? Ya da bunlar haricinde bana önereceğiniz var mı?


0|0
10|15

En İyi Erkek Görüşü

  • Agalloch , The Pretty Reckless, Ulver, Yeah Yeah Yeahs, Evanescence, Burzum, Wolves in the Throne Room, şimdilik bu kadar yeterli :D last fm de daha fazlasını bulabilirsin en çok dinlenenlere göre aramana gerek kalmadan güzel parçalar da bulabilirsin bana da başka birisi önermişti güzel bir uygulama :)

    0|0
    0|0
    • Artıklarından bazılarını bilmiyorum deneyeceğım :D

    • Pardon attıklarından

    • pekala :) beğenirsin umarım bende pek dinlemezdim zaman ile dinlemeye başladım güzel geliyor özellikle agalloch benim çok dinlediğim en hoşuma giden diyebilirim neyse görüşleri iletirsin dinledikten sonra :D

Erkekler Ne Diyor 14

  • hacı menemen yapmışın sen, red hot chili peppers'la oasis'i hadi onu geçtim guns'n roses'ı aynı kefeye koymak... imagine dragons gibi yeni yetmelere hiç değinmiyorum bile..

    0|0
    0|1
    • Guns n roses ın bazı şarkılarını arada , don't cry gibi. Ayrıca red hot chili peppers da oasis de alternatif rock neden ayrı tuttun ki?

    • söyle kaç yaşındasın, daha rock müziğin başındasın yavrum.. öğreneceksin, zamanla.. zamanla..

  • 0|0
    0|0
  • ACDC-Back ın black, thunderstruck, you shook me all night long, Highway to hel, hells bells, rocker.
    Arctic monkey-Do ı wanna know.
    red hot chili peppers-californication, otherside.

    Önericeklerim yok dinleyip önerebilceklerimi yazmışsın zaten.

    0|0
    0|0
  • Slayer \m/ I hate you şarkısını çok severim sözleri güzel. :) Dediğin gruplardan başkalarını dinlemiyorum.

    0|0
    0|0
    • Slayer gerçekten çok iyi :))

    • Hepsini Göster
    • Tavsiye ettiklerinden 3-4 tanesini biliyorum. Diğerleri de sevceğim gibidir muhtemelen. Teşekkür ederim :))

    • Rica ederim.

  • http://www.youtube.com/watch?v=IeUB5Hx78tA
    bu tarz var hosuna giderse atabilrm

    0|0
    0|0
  • metallica, iced earth, amorphis, iron maiden, the tea party, S. O. A. D, drawning pool...

    0|0
    0|0
  • Led zeppelin dinle

    0|0
    0|0
    • En popüler şarkısı stairway to heaven , sadece onu biliyodum diğerlerini de denerim.

  • Haggard senfonik metal
    Emphrium doom metal
    Uaral doom metal
    Uaral ın sounds of pain adlı sarkisini dinlemeni tavsiye ederim şarkı 19dk atlatmadan gozlerini kapatıp hayal kurarak dinlemelisin gercekten cok etkileyici ve cok güçlü bir şarkı

    0|0
    0|0
  • Tarzimiz cok uyuyor :) Simple plan, Foo fighters, Nickelback, Paramore, Rudimental, Muse, Good Charlotte, Avenged Sevenfold. Bunlari tavsiye ederim.

    0|0
    0|0
    • Muse ve avenged Sevenford dinliyorum , Paramore da biliyorum. Simple plan , foo fighters , nickelback , rudimental , good charlotte bunları bilmiyordum fakat denerim

    • Dene tabii ki seversin :D

  • Haykoyu tek geçerim :)

    0|0
    0|0
  • breaking benjamin, system of a down, the rasmus falan feşmekan.

    0|0
    0|0
  • ben dilberay tavukları pişimişemi tek geeçerim arkadaşlar hepinize saygılar :D

    0|1
    0|0
  • ramsstiennnnnnnnnnnnnnnnn

    0|0
    0|0
  • metal candır

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • En başlarda bende böyle ortaya karışık en bilinen grupları dinliyordum sonra Burzum, Death, Dark Tranquillity gruplarına kafayı takmıştım. Şimdi tarz ayrımı yapmadan eski şarkıları dinliyorum birde güzel birkaç güzel indie rock falan yapan grup var onlar da hoşuma gidiyor

    0|0
    0|0
  • children of bodom
    dimmu borgir
    dark tranquillity
    burzum
    judas priest
    cradle of filth
    -Tabii bu tavsiyelerim heavy tarz sevenlere hitap etmez. dinleyince anlarsın :) ama önerimdir.

    0|0
    0|0
  • lisedeyken guns n' roses dinlerdim, şu an inanılmaz itici geliyor. tayt giyen white trash herife aşıktım bir de haha :D

    0|0
    0|0
    • Ahaha :D Guns n roses ı itici buluyorlar doğru :D Dediğim gibi benim de bazı şarkıları hoşuma gidiyor.

  • arama yerine three days grace yazıp geldim. YAHU SEN VAR OL.

    0|0
    0|0
  • Manowar, iron maiden, alice cooper, anathema, children of bodom, pink floyd, nirvana...

    0|0
    0|0
  • Three grace days, hinder, daughtry bence çok iyiler

    0|0
    0|0
  • Metal pek dinlemem ama rock vazgecilmezimdir

    0|0
    0|0
  • Soad-slayer dinlerim, radiohead favorimdir dinleyeni bile kıskanırım o derece

    0|0
    0|0
    • Bir aralar radiohead - Creep şarkısını fazla dinliyordum. Hatta gece gündüz dinliyodum diyebilirim.

    • Hepsini Göster
    • Evet heavy
      Arada kaçırdıkların olmuştur hepsini yazacak değilsin ya :D

    • Bir ara hepsini yazmayı düşündüm soracağım kişiler ne yazacak falan dedim vazgeçtim :D Bu arada teşekkürler :))

  • The pretty reckless ve thirty seconds to Mars öneririm ^-^

    0|0
    0|0
  • Yabancilarda metallica grubu !
    Turklerdende manga gibi grublari cok severim rock candir yaaa 😍 ama turkce rock yabanci metallica disinda sevmiyorum :)

    0|0
    1|0
Yükleniyor...