En iyi öğrenci şehri neresi?

sizce en güzel öğrenci şehri neresi arkadaşlarr bana göre tabikide izmir es es 2. :))


0|0
11|13

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 10

  • eskişehir aynen

    1|1
    0|1
  • en iğrenci edirne onu biliyorum sadece

    0|1
    1|1
    • yok be edirnede yine chp iktidar sen kayseriyi falan görcen offf arabistan gibi :D

    • Hepsini Göster
    • vala ben ayvalıkta ve izmirde büyüdümm istanbull izmirin yanında yobaz şehri gibi kalıo yani artik taksim beyoğlu bile arap çarşısı gibi kadıköy güzel ama :D

    • yobaz demeyelim :)

      bizim yaka daha güzel bence :D ohh mis

  • İstanbul. Buradan vazgeçemem.

    0|0
    1|2
    • yobazzz şehri artık beyoğlu taksim bile yobaz dolu şuan istanbuldayım ve izmire gitmek için gün sayıyorumm :D

    • kadıköy güzel ama :))

    • Yobaz şehri? Beyoğlu Taksim en güzel kısımlarından biri İstanbul'un. Burada her türlü güzellik ve etkinlik var. Trafiğini bile seviyorum ben ya.

  • bencede izmir ve eskişehir

    1|0
    0|0
  • eskişehir

    0|0
    0|0
  • Eskişehir tabikide. Bende Eskişehirde öğrenciyim. Çokta güzel bir şehir. Gelinn anammm burda üni hayatı bambaşka .

    0|0
    0|0
    • Eskişehir güzelde öğrencilerin bi kısmı bozuyo.20 yıldır eskişehir çocuğuyum bu senelerde iycene bozldu

    • Aynen ya okumayamı geliyolar başka şeyler yapmayamı belli değil çok fena ortam :D

  • İstanbul

    0|0
    0|0
  • Ankara

    0|0
    1|1
    • hacettepe beytepedeydim geçen sene ankaradan cacık olmazz hala izmir hala :D

    • Fikre saygı.


      (:

  • Kesinlikle samsun :)

    0|0
    0|0
  • İzmir'im 1 numara:D

    2.eskişehir bence

    1|1
    0|0
    • hacettepedeydim bıraktım bu sene izmire gelomm ben izmirde büyüdüm nasıl bi hata yapıp ankara yazdımm hala aklım almıo :DD

    • izmirden sonra ankara çekilir mi hiç.. izmir bir baska ya :)))

Erkekler Ne Diyor 13

  • Yobaz şehri nitelendirmelerin çok seviyesiz.

    Öğrenci şehirlerini konuşuyorsak ucuzluk, sosyal etkinlikler, sosyal hayat, üniversitenin kalitesi vs konuşulmalı. Tutturmuşsun bir yobaz kelimesi gidiyorsun. Niyetin içip kızlarla takılmak olabilir eyvallah ama bu kadar da düşürme kendini. Yobaz dediğin insanların da yaşam tarzına saygı duy...

    2|1
    1|1
    • yobazmısın gardaş hayırdır ampülcümüsün nesin :D

    • Hepsini Göster
    • seviyeme istesende çıkamazsın ucube bak profile bak duruş belli tip belli zuhaha :D

    • Seninle uğraşamam liseli, kaybol.

  • es es 1 numara ama orada öğrencilerimizin çok okuyabileceğini sanmıyorum:)

    1|1
    0|1
  • kesinlikle izmir!

    0|1
    1|1
    • katılıyorumm hele o barlar sokağı yokmu bornova alsancak karsıyaka abovvv :D

    • kesinlikleee..ben 7 sene bornovada yaşadımm 1 sene ara verdim şimdi tekrar izmire dönüyorumm izmirin altını üstüne getircemmm >:D

  • eskişehiri adam eden öğrencilerdir:DDDD

    1|0
    1|1
  • Para varsa her yer güzel :P

    3|0
    0|1
  • Git izmire,eskişehirde 1 kış geçirince görürüm seni

    0|0
    0|0
  • izmir ve tokat. tokat ta askerlik yaptım ama ogrenciler için ideal bence

    0|0
    0|0
  • İstanbulda gezeceksin hacı.Orada okunmaz ulaşım,para,trafik hepsi ayrı bir dert.

    Bursa veya izmir

    0|0
    0|0
  • Eskişehir varken diğer şehirlerde okunmaz. (İstanbul kategori dışıdır.)

    2|0
    0|1
  • İzmir en kötü yer gelmeyin sakın

    ( Şimdi sen böyle deyince herkes İzmir'e gelmek isteyecek, en iyisi İzmir kötü de.Bırak İzmir'in kalitesi bozulmasın) ;)

    0|0
    2|1
  • istanbul tabii ki

    0|0
    0|0
  • İzmir varken diğer şehirlerde okunmaz. (Tüm şehirler dahildir.)

    0|0
    1|0
  • istanbul, izmir, eskişehir, ankara

    0|0
    0|0
Yükleniyor...