Beyler Baş Örtüsü Hakkında Ne düşünüyorsunuz?

Beyler baş örtüsü hakkında ne düşünüyorsunuz? Siz olsanız evlenir misiniz baş örtülü bir kızla?

  • Sıcak bakıyorum - Evlenirimde
    67% (8)83% (25)79% (33)Oy Ver
  • Sıcak Bakarım - Evlenmem
    25% (3)13% (4)17% (7)Oy Ver
  • Eğer illa örtünecekse gitsin başka yere
    0% (0)4% (1)2% (1)Oy Ver
  • Onları bağnaz olarak görüyorum
    8% (1)0% (0)2% (1)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
2|36

En İyi Erkek Görüşü

  • Yaradanim kutsal eylediyse basimin uzerinde taşırim diyen hz aysenin evlatlariyiz biz

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 35

  • 1. geçmişi berbat olan insanların kendilerini aklamak adına bir araç olarak kullandığı ihtiyaç olarak görüyorum.
    2. diğer görüşüm de gerçekten kapanmış sadece başı değil heryerinin , diğer erkeklerin dikkatini çekmesine müsade etmeyecek şekilde giyinmesini bilen insanlar var işte gerçek amaç bu olmalı. evlenilir.

    2|0
    0|0
  • başı değil kalbi örtülü olsun...
    öyle simge olarak taşımasın kalbinde özünde yaşasın öyle kızlar çok iyi...

    3|0
    0|0
  • örtünmeyen bir kızla evleneceğimi sanmıyorum

    2|0
    0|0
  • A dedim

    1|0
    0|0
  • Örtülü tercıhım

    2|0
    0|0
  • Tercihim basortulu huyu guzel olduktan sonra tabi.. basortulu olmasa bile acik giyinmeyen

    2|0
    0|0
  • Hakkıyla örtünmesi benim için olmazsa olmaz. Aksesuar-moda niyetiyle örtünen kızlardan da tiksinirim

    2|0
    0|0
  • Olmassa olmazları için de

    1|0
    0|0
  • saygı duyuyorum. ama mesafeliyim. evlenme konusuna gelince düşünce olarak anlaşamayacağımız için zaten öyle bir olasılık görmüyorum.

    1|0
    0|0
  • baş ötürülü bayanlar etrcihim değildir. ama başörtüsü takan bayanlarada saygı duyarım

    2|0
    0|0
  • Hakkı ile takiyorsa ona göre yaşıyorsa diğer bayanlardan 2adım öndedir. Aksesuar olarak takiyor ise diğer bayanlardan 10 adım geridedir

    1|0
    0|0
  • evlenirim hatta daha hoşuma gider

    1|0
    0|0
  • başörtürüsüne sıcağım türbana karşıyım.

    1|0
    0|0
  • saygı duyarım. tabi o da benim hayat tarzıma saygılıysa. ancak evlilik düşünmem.

    1|0
    0|0
  • zihniyeti ve ruhu başörtülü olabilir gerisi gereksiz konu evlilikse

    1|0
    0|0
  • Bence isteyen takmalı istemeyen takmamalı
    Benim derdim iki tarafta birbirini kendine benzetmeye calısmasın

    1|0
    0|0
  • Baş örtülü tercihim

    2|0
    0|0
  • fark etmez ama basortu takip dar pantolon giyenlrri gorunce kurekle vurasim geliyor.

    2|0
    0|0
  • baş örtülü tercihim

    1|0
    0|0
  • evlnmem hoşuma gtmz

    1|0
    0|0
  • Her genç kıza nasip olur inşallah tavsiye ederim evlenirim

    2|0
    0|0
  • sıcak bakarım ve evlenebilirim

    1|0
    0|0
  • Sus icin takana sinir oluyom oteki turlu bir sorun yok

    1|0
    0|0
  • başörtüyü takan hakkını vermeli yalandan takmamalı

    1|0
    0|0
  • Evlenirim elbette. Ama saçını değil beynini örten biri ile ASLA

    1|0
    0|0
  • Sıcak Bakarım - Evlenmem

    1|0
    0|0
  • Bende inanç özgürlüğü var :)

    1|0
    0|0
  • farketmez

    1|0
    0|0
  • Beni ilgilendiren bir konu değil. İsteyen takar, isteyen takmaz. Bir şey düşünmüyorum.

    1|0
    0|0
  • annem örtüyorsa babam için değil benıim için dir oda öyle zaten.. sükürr..

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5

Kızlar Ne Diyor 2

  • Başörtüsü farz veya emir değildir, tamamen bir yorumdur. Bu Yaratan'ın değil, muaviye zihniyetinin farz haline getirdiği bir şeydir. Amaç kadınların kompleksli ve kendine güvensiz, zayıf erkeklerce kontrolüdür. Ne Hz. Peygamber ne de ayetler başörtüsünü farz etmez. İslamın ve imanın şartları bellidir. Onu farz olarak yorumlayanların derdi başkadır. Bundan dolayı söz konusu başörtüsü olunca hep erkekler bağırıp çağırır, boşa değil. Biraz psikoloji bilen, onların durumlarını anlar.

    Ayette "Başlarındaki örtüyü ziynetlerinin üzerine çeksinler" denmiştir, "başlarına örtü çeksinler" değil. Arapçanın okunurken yorumlanması nedeniyle hep çeviriye kurban gider veya niyeti başka olanlarca kullanılır bu ayetler. Çölde zaten başına birşey almadan sokağa çıkamazsın. Zaten herkesin başında örtü var. Mevcut olan örtüyü ziynetlerinin üzerine çek diyor, bu kadar açık.

    Ahlak ne örtüyle olur ne de şekil-şemalle. Yüreğinde vicdan ve ahlak olmayanların dini şekilleri yapmasının da bir değeri olmayacağını ayetler aktarıyor. Bu işler örtüyle, şekille, ritüelle olsaydı (ki zaten böyle bir şey olmaz), o zaman Maide 69 gelmezdi: "İman edenler, yahudiler, sabiiler ve hıristiyanlardan Allah'a ve ahiret gününe iman edip iyi işler işleyenler için korku yoktur ve onlar üzülmeyeceklerdir."

    Ahlaklı olan farklı din ve inanç sahipleri için korku yok ama dindar olup başını örtmeyen için korku var öyle mi? Kimi kandırıyorsunuz?

    0|0
    0|0
  • niye evlenilmesin Allah aşkına. Gayet normal bişey

    1|0
    0|0
    • Bazıları evlenmek istemiyor da o yüzden merak ettim sorayım dedim

Yükleniyor...