Gitar konusunda kendimi nasıl geliştirebilirim?

gitar kursuna gittim kaç kere ama tam öğreniyorum bırakıyorum internetten falan notalardan anlamıyorum nasıl geliştirebilirim kendimi aslında gitar hocam yeteneğin var diyor bir kaç şarkı çalıyor bırakıyorum internetten değişik şarkılar çalmak istiyorum ama bulamıyorum nasıl yapmam lazım :s


0|0
2|11

En İyi Erkek Görüşü

  • aslında en zor olan kısır laminörle mimajör sonrası kolay oluyo ama kursla öğrenemiyorsun , tek başına zor öğrenirsin. ismeğin toplu kursları var orayı dene bide istersen.

    0|1
    0|1
    • nerede o dediğin yer

    • Hepsini Göster
    • Ricam Dasın. iyi geceler.

    • Fındıkzadede ismek sanat egitimi var..
      Ama ikinci güne kalırsan giremiyorsun..
      O kadarki yogunn

Erkekler Ne Diyor 10

  • Sarki ogrenmek, gitar ogrenmek degildir. Oncelikle teori ogren oyle hemen eline gitar alip ritm atmaya kalkma. Isin teknigini ogrenirsen zaten akormerkezi sitesine de girmene gerek kalmaz. Mantigini kavradigin icin sarkilari kendin cikarirsin.

    0|1
    0|0
    • ben mantığı kavrayamadım galiba

    • Hepsini Göster
    • T9 yüzünden. evet tabiki taniyorum :) 4-5 yıl önce dayanamam sarkisiyla tanimistim galiba :)

    • Evet dayanamam :) sevdigim bir abimdir ve gitara ilk onunla basladim. Malilhane barda her konserine mutlaka giderdim lise yillarimda. Sonra uzun sure gorusemedik ama tekrar karsilastigimizda hicbir sey degismemisti ya hala cok makara adam :D

  • Bir şeyi tam öğrenmeden öbürüne atlıyorsundur, egzersizlerin üstüne düşmüyorsundur vs.
    Planlı, düzenli çalıştıktan sonra olmayacak bir şey değil.

    0|1
    0|0
    • evet bende disiplin hiç yok onu nasıl sağlayacağım bilemiyorum

    • Bu iş sabır işi. Ben de ustalar gibi gitarı ağlatmak istiyorum ama işin temeli belli. O olmadan diğeri olmaz. Ha gider parkta iki ritm atarsın. Gitardan ne beklediğin sana kalmış.

    • evet bende ağlatmak istiyorum kafamı onnla dağıtmak istiyorum

  • Temelini sağlam atman gerekiyor başta. Yoksa bir sürü şarkı çalmışsın ne fayda? İşini bilerek yapmak var bir de ezbere gitmek var.

    0|1
    0|0
  • kendi kedine calarak her zaman pratik yapacaksin yabancı dil gibi konusan unuursun ya onun gibi çalısacaksın hep

    0|1
    0|0
  • Akdeniz akşamları şarkısını çalmayı bıraktıysan %80 öğrenmişsindir :)

    0|1
    0|0
    • onu çalıyom ya ondan sonra elbetteyi falan çaldım :D

    • Hı iyi bakalım :)

    • Gitar hakkında pek bir bilgin olduğunu düşünmüyorum. Akdeniz Akşamlarini calmayi birakmak; gitari bir okyanus olarak düşünürsek daha okyanusa yaklasamamissin demektir. @firarperest34

  • kursa gitmeden gitar çalamazsın ritim atarsın anca 7 senedir kursa gidiyorm

    0|0
    0|0
    • gittim kursa ama dediğin gibi akorlar daha kolay geliyor notaları tam geliştiremiyorum bide nota sistemini anlayamıyorum ama bir hocam vardı o daha değişik öğretmişti notasal değildi daha farklıydı

    • Hepsini Göster
    • azimli olmak lazım ben de ilk zamanlar yapamıycam dedim umutsuzluğa düştüm ama başarma hırsı her şeyin üstesinden gelir

    • aynen umarım bende yaparım yapmak çok istiyorum

  • duzenli calisman lazim, gitar kolaydir ya akor bassan yeter:)

    0|0
    0|0
    • akor olayı tamam oluyor ama notaya gelince çakıyorum :)

    • Hepsini Göster
    • hangi uni. desin

    • İzmir ege üni

  • Bol bol parmak egzersizi yap rastgele ritim at.

    0|0
    0|0
  • Bol bol çal kral olursun pardon kraliçe;-)

    0|0
    0|0
  • İlk önce notaları öğrenmen gerekiyor, solfej bilgisi olmadan çalınmaz.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Jackas buyukbabayi izledin mi la

    0|0
    0|0
  • ben kursada gittim hocalarr çok şımarık en iyisi evde öğren aç videoyu o çalsın sen çal ben kursta ritim atamadım videoda hertürlü öğreniyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...