Şarkı sözü diyor ki; Her gün bir şey daha biter Giderek acı vermez biten şeyler ona o an ne içirmiş olabilirler ki bu söz çıkmış abi?

Her gün bir şey daha biter Giderek acı vermez biten şeyler ona o an ne içirmiş olabilirler ki bu söz çıkmış abi ? biten herşey 1453ncü ke zbitsede benim ağzıma scyr olan bu bi tek bana mı oluyo :SS


0|0
6|5

En İyi Kız Görüşü

  • benim dilimede

    Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken yıllar hayatlar bitiyor.. takıldı

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

Kızlar Ne Diyor 5

  • bitmesine o kadar alışmışki sıradan bir razı oluş başlıyormuş zamanla.yani insan büyük acılar ve kayıplar yaşadıkça artık giden şeylere alışabiliyor demekki.

    0|0
    0|0
    • bence kötuye seylere alısmak hayata teslım olmaktan baska bırsey degıl yasamayı zorlastırır

    • Hepsini Göster
    • tabi öyle ama fazla sıkma canını.daha yaşayacağın çok güzel günlerin olacak,genceciksin.:)

  • biten kişiye bğlı

    0|0
    0|0
  • Oldurmeyen her aci beni dirilti,demek istemis olabilir.

    Raki kafasina benziyo sanki.

    0|0
    0|0
  • bıten bısey bıkere daha acı vermezkı?

    0|0
    0|0
  • şarkılara inanmıcaksın..kandırıyor hepsi.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...