Arkadaşlar sadece meraktan?

merak ediyorum benim gibi bu supernatural'a bağımlı olan var mı kopamıyorum ya bunun gibi dizilerde biliyo musunuz hiç?


0|0
011

En İyi Erkek Görüşü

  • geçen yıl ev arkadaşım bağımlısıydı çocuk sabah akşam yatağın içinde supernatural izlerdi ne zaman odasına girsem diziyi anlatırdı yeter lan der çıkardm bende :D

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 10

  • sımdı 9 saezondayım ızlıcem bende

    0|0
    0|0
  • Bunun gibi diziler derken konu olarak mı, bağımlılık yapan mı?

    0|0
    0|0
  • Ben 5 inci sezonda koptum , artık o kadar saçma bir hal aldıki senaryo

    0|0
    0|0
  • Teen wolf u bitirip ona geçicem hayırlısıyla.

    0|0
    0|0
  • Arrow teen wolf glba bnlar

    0|0
    0|0
  • Heroes, Battlestar Galactica, X files, Fringe

    0|0
    0|0
    • kanka fringe den sonra x files izleyemem. atası olsa bile aynısı :) Heroes ve B. Galactica onlara mi benziyor

  • Yok hayirrrYok

    0|0
    0|0
  • Tek çözüm hiç bakmamak ben ilk ve son bölüme bakıyorum yetiyor. Aradakiler boş...

    0|0
    0|0
  • bir türlü sarmadı benide

    0|0
    0|0
  • bağımlılık değilde her canım sıkıldığında onu açarım

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...