İslamiyetten önce yaşayanlar cehenneme mi gidecekler?

eğer öyleyse çok saçma çünkü böyle birşey olduğunu bilmiyordur o insanlar


0|0
6|10

En İyi Kız Görüşü

  • peki şimdi islamiyet var. islam olmayanlar cehennememi gidecek.. mesele şu an dünya nüfusunun %15 gibi si müslüman. bunlarında en az %5i ne kadar müslümansa. geriye % 10 kaldı geriye % 90 cehenneme gidecekler. hiçte inandırıcı gelmedi bana.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Cok cahilsin hic mi okumadn bu yasina kadar birsey arastrmadin bnce. buraya sorcagina gt google kitaplara sor

    1|0
    0|1
    • diyeceğine niye cevap vermiyorsun soruma demek ki sende cahilsin ayrıca bilmemek değil öğrenmemek ayıp!

  • İslamiyetten önce diye bir şey yok. Bütün peygamberlerin amacı islamiyeti yaymaktı.
    Zaten aksi olsaydı bütün peygamberlere inanmamız haşa anlamsız olurdu.
    İmanın şartlarından bir tanesidir peygamberlere iman.

    Yüce Allah bütün yarattığı kullara doğru yolu göstermek adına peygamberler göndermiştir.
    Aynı zamanda kitaplar ve sahifeler göndermiştir. Dolayısıyla bütün insanlar Yüce Allah'ın varlığından haberdarlardır. Lakin kimisi peygamberlerin sözlerinin arkasında olurken kimisi müşrik olmayı seçti.
    O yüzden kafirler için Yüce Allah ayetinde, onların cehenneme gideceklerini bildiriyor.

    0|0
    1|0
    • en açıklayıcı senin cevabın olmuş teşekkür ederim

    • Hepsini Göster
    • Teşekkür etmiş bir de.. Sorduğun soruyla bu cvbin ne gibi bağlantısı var çözemedim. Bir kaç bildiği allahla peygamberle ilgili cümleyi yazivermiş.. Yuce allah demis, musrik demis, sozunun arkasinda durmak demis. Pehh. Bunlar hep sırf soru sormak için sorup, cvbini bildiğimiz halde sorduğumuz şeylerin, aldiğimiz cvpbin soruyla bağlantısının olup olmadığı da pek önem yaratmıyor.. Anlaşıldığı üzre.

    • kayipben, siz engin bilgilerinizi paylaşın da sizden öğrenelim öyleyse. :) Buyrun.

  • İslamiyetten önce derken? ALLAH her devirde varlığını anlatması için insanlara zaten elçiler göndermiştir.

    0|0
    0|0
  • O zaman da hak, m dinler vardı.

    0|0
    0|0
  • Allah her döneme bir peygamber göndermiştir o zamanki peygamberlere uymaları gerekiyordu onlarında

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • işte o sebepten cennete gidecekler çünkü mes'ul oldukları bir görev yoktu

    0|1
    0|0
    • o zaman saçmalık olmuş olmuyor mu?

    • Hepsini Göster
    • onlar günahları işlesin işlesin sonra cennete gitsinler bu yüzden saçmalık diyorum islamiyetten önce cahillik vardı hırsızlık, zina, tecavüz ne ararsan din çıktıktan sonra böyle değişti

    • ya cevabını kendin veriyosun zaten o zamanlar onlara bu kötüdür yapmayın günahtır allah yasaklamıştır diyen yoktu o yüzden cahildiler o yüzden mes'ul değildiler anla artık

  • christiyanlık Musevilik ve islamdan önce de dinler vardı. ama çoğu çok tanrılıydı. misal mayaların allah inancı diye bişey yokdu ve ya uzak doğu da tek tanrılı dinler yokdu. arap yöresinde de pagan topluluklar vardı. yani paganistlerdi. islam inancına göre islamdan öncede allah elçi gönderdi ve islamı yaymaya çalıştı. bu bir inanış tabi ki böle düşüncekler yoksa tabiki din çöker. pitacantropus neandertal homo sapiens insanlarda islamı seçmeyen müşriklerdi islam inancına göre. inanıp inanmaman sana kalmış

    0|0
    0|0
  • eğer sana cagrı yapıldıysa uymak zorundasın işyerşnde bilmediğin bir kural yüzünden ceza alırmısın

    0|0
    0|0
  • hayır öyle bişey yok islamiyet hüccettir, hüccet ikame edilmeden nasıl kafir olsunlar? kim diyo size bunları

    0|0
    0|0
  • dinden hiç haberi olmayan insanlar direk cehenneme gitmeyecek ama dine çağrılan insanlar kabul etmedi ise cehenneme gidecek diye hatırlıyorum

    0|0
    0|0
  • Kardes yanlis bilmiyorsam bu dunyaya Insanoglu Islam'la birlikte indi sonradan Kuran Peygamberimiz tarafindan yazildi. Benim bildiklerim bu vllh emin degilim :/

    0|0
    0|0
  • Hayır herkes kendi dönemindeki dinden sorunludur

    1|0
    0|0
  • Amerikanin yerlilerinin nerden haberi olucak bir dusunsene adamlar yagmur dansi yapiyolardi.

    0|0
    0|0
  • O dönemin peygamberlerinin izinden gidiyorlarsa sorun yok

    0|0
    0|0
  • ALLAH bilir kardeş.

    0|0
    0|0
    • doğru diyorsun bunlar gelip burada laf koyma çabalarına girmese adam akıllı cevaplar verse güzel olacakta işte

Yükleniyor...