Hintliler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Filmleri kızalrı kültürleri ya da dünya çapında ünlü santcıları felan? film sektörleri ve yasayıs tarzları olabilir ne düşünüyosunuz? birde hollywooddanda ünlü ya da hollywooddan sonra dünyada en meşhur hintliler deniyor ama o kadar sinema takip eden biriyim belli başlı kaliteli rast glemişti aamir khan ın filmleri 8.0 üstündeyken imdbde bollywoodun oyuncularının yüzde 90ının imdbsi bizden beter nasıl bir başarı anlamadım ama? Birde kızlarının hepsi aishwarya rai kadar güzelmi?


0|0
11|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Hintlileri sevmem filmlerine de bakmam. Neden bilmiyorum ama hic sevmiyorum.

    0|0
    0|0
    • dünyaca ünlülermi?

    • Bence kendilerini çok bir pohpohlamslar. Onlarn unleri kendilerine. Onlara gelene kadar daha neler var.

Erkekler Ne Diyor 20

  • hint fakiri terimi niye var onu düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • Yemeklerinde haddinden fazla baharat kullanan ve filmlerinde bir duygu neden oldu nasıl oldu diye sonuna kadar anlatan insanlardır. :)

    Biraz önyargı gibi oldu ama hint filmlerinin çoğu olmasada bir kaçını izledim sevdim :)

    Aamir Khan filmlerini tavsiye derim Bknz. (3 İdiot)

    0|0
    0|0
    • iyi olanalrı cok iyi ama nadir bence. Dnyad aünlülermi

    • Hepsini Göster
    • dünyada ünlülermi

    • Eğer sağını solunu açsalar bunlarda ünlü olurdu. Bir kaç ünlü olanı var gerisinin adı bile duyulmamış :D

  • Kızları benim Altaylarda ki Türk kızlarımla yarışamaz. nokta

    0|0
    0|0
    • Eski turk kizlari

    • Hepsini Göster
    • Aynen sivri bakisli

    • Türk kızlarını çok severim ve Türkiyede ki Türk kızlarıda çok güzel yüzleri falan. :D

  • Doğal olan herşeyi severim.. Hintliler de eğitimli ve doğal duruyorlar.

    0|0
    0|0
    • ülkenin yüzde 60ı okuma yazma bilmiyor ve üni mezun sayısı yüzde 25 şaka mı yapıyosun? oda değil şehirleşme oranıda yerlerde? her yerini mumbai sandın erhalde sne :D

    • Hepsini Göster
    • zengini cok zengin fakiri cok fakir ama zenginide az ve onalrda amerikaya ingiltereye kacıyolamrış öyle nai:)

    • anladımm... tşk.

  • Pis insanlar kokarlar , ticaret yapmak acayip zordur çinlileri ticaretine benzer başını ağrıtırlar.
    ingizlizde th'yi di diye okurlar Yaşını sorarsın i * drity one , my wife is dirty too derler halbuki thirty demeye çalışıyorlar :)

    0|0
    0|0
    • ingilizceleri çokmu kötü bu kaar aksanları felan bizden kötü erhalde :D

    • Hepsini Göster
    • Oldukça kötü ve çok pis kokuyorlar gerçekten yemekleri hep baharatlı yerler.
      Ben sevmem ama işim gereği bazen onlarla muhattap olmak zorundayım

    • nasıl nedne muhattapsın? filmleri dünyaca ünlümü bir sor :D

  • hintliler denince aklıma bolca baharat ve baharat kokan bir ülke geliyor. herkesin kültürüne, inancına vs saygım var. o yüzden bu konuda söz söyleyemem.

    0|0
    0|0
    • saygı duymak ve eleştirmek bir değil

    • Hepsini Göster
    • ne alaka, en başında yazdımya, baharat kokan bir ülke. yani o kadar baharat kokusunda yapamam anlamında. hiç hintli arkadaşım olmadı ama muhtemelen insanların tenine de işlemiştir koku. filmlerine gelince, bana hitap etmiyor. güzeli olduğu kadar çirkini de var. oldumu?

    • iyi iyi :D çok zengi hintlileride var ama artı senn dediğin hindular için geçerli:)

  • Holywood Bolywoodun tirnagi olamaz

    0|0
    0|0
    • profilinden böyle düşümek normal tbaiki film işi göreceli ama yıldız gerçeği var anlatabiliyomuyum bir cannes (fransa) küresel basındadır italyadada var amerika hep popüleritesi yüksek hindistan için nedne böyle değil skaın bana bizim ülkemizde yok deme irandan ve azerbaycan ötesinde yoklar gerçi şuda var AAMİR KHAN VE SRK gibi geçrkeler var ama neden yani doğu kültürü oldugu içinmi

    • Hepsini Göster
    • hayır sadece fragmanına baktım pek sarmadı acıkcasıda ordkai kız renkli gözlü değildi kajol yeşil gözlü artı güzelde değildi pek tiik geldi bakmadım :D

    • İzle hayran kalıcaksın. Emın ol.

  • esmer kısa kirli görüntüleri dışında yani çoğunun gözleri güzel

    0|0
    0|0
  • Hindistan ve Hintliler dendiği vakit gözlerimde çöp yığınları canlanıyor.

    1|0
    0|0
  • Mide bulantısı yapıyorlar

    0|0
    0|0
  • vala tek bildiğim kızları çok çekicidir banagöre çokta tatlılar eserler ve esmer bayanlara hayranlığım var erkeklerine kelince iğrenç çok kıcık lar dipleri afrikalılar bile daha kanım kaynıyor onlara göre.

    0|0
    0|0
  • dyanın en pıs mılletı her yer bok koseye boku gelen yemek terken koseye sıcıyor kadın erkek bırbırnın yanında pısler çoklar boklar fılmerlıde bok fakırler ama herşeye rağmen mutlular ve suç oranı çok düşük nufusa göre

    0|0
    0|0
    • nufusa göre düşük müşük diyonda dünyada tecavüzde 1. ciler ki ıçingeneler hırsız ve tecavüz hırsızlıktan öte berbat bişiy

    • okadarçatlak su kaçırmaz

  • ben o kadar sevmiyorum filmlerini. tarzım olmadığından degil ama kalite denen bişey yok. kızlarıda o kadar güzel sayılmazlar hani.

    0|0
    0|0
    • aishwarya rai dışında bizimkilerden cirkinler fahriye evcen tuba büyüküstün gibi bayanara hiç denk gelmedim

    • Hepsini Göster
    • bende 180 bir admala kötü dururum düşüncesi vardı :D

    • yok ben yanında diz çökerim hem boylar eşitlenir hem bir kadının önünde eğilmek kadını onurlandırır. iki işi aynı anda görmüş olurum :D

  • Sevgilim o aamir ve kuzeninin hayranı nefret ediyorum hintlilerden itoğlu itler

    0|0
    0|0
  • yağlı ve pis ülke görünce bir iğrenme geliyor nedense :/

    0|0
    0|0
    • filmleri ve oyuncuları amerikadan sonra dünyaca en ünlü diyolar? ölemi :) ben neden belli başlı tek tük biliyorum :D

    • Hepsini Göster
    • kalitesiz diye bence :)

    • fanalrı öyle bir abartıyoki yok avrupadan ünlü fransa neymiş cannes neymiş zart zurt e haliyle dşünüyorum amdem bukadar süse yaptırıcak nedne bizimkiler ingilterede fransada ya da amerika yolalrında haliyle bir sorguluyoruz :D

  • Müslümanlarına saygım var diğerleri ise yarım insan bile denilemeyecek durumda

    0|0
    0|0
    • sadu ve gurular 50 yıl yıkanmıyorlarmış

    • Hepsini Göster
    • Anlamadın beni bunları sitede mi öğrendin dostum

    • bollywood diye bişiyin oldugunu bilmiyodum çin malı hollywood gibi çok gülmüştüm e başta evet bunu siteden öğrendim :D

  • Sırf bana hindu tipi var sende diyorlar diye baktım ha :D

    0|0
    0|0
    • valla hakaret etmişler :D

    • Hepsini Göster
    • açıklamasam daha iyi bir google amcaya sor :D

    • Hop hop hop öyle değil dedim ben sana :D

  • Kadinlari harbiden guzel ama. karakterini bilemem

    0|0
    0|0
  • bizden çok fazla film çektikleri için bizden daha önde gözüküyorlar

    0|0
    0|0
    • film çöplüğü ün getiremezki :D kaliteli film sayısı az

    • Hepsini Göster
    • motosiklet üretimindede büyüdüler sırf sinema olarak bakma bir ülkeye

    • şu an sinemadan açıldıda herkesle o yüzden :) yazılım mühendisliğide iyi baya

  • Çok iyiler filim konusunda
    Fakat memleketlerine giden çok gemici arkadaşım var ve çok kötü kokuyormuş

    0|0
    0|0
    • çok iyilerde hepsimi yani imdbleri oyuncudan oyuncua değiiyo aamir gibi bir gerçek varken bikaç star dışında yüzde 80 dandirik hollywood cakması diyolar

    • Ben severim ve misal uçurtma filimi çok güzeldi
      Küçüklüğüm onların filimlerini izleyerek geçti.
      Yani bu millet o konuda çok yetenekli
      Misal dünyaca ünlü piyanistler kemancılar filan var
      Ama bazen sokakta gördüğümüz çingene müzisyenlerin ellerine su dökemezler
      Çingenelerden yetenekli dansçı müzisyen yoktur bence
      Bunlar da öyle bişey işte

Kızlar Ne Diyor 11

  • çok severim ben aamir khan. özellikle salman khan ve john abraham favorilerim dansları ve aşk konusunu işleyiş tarzları çok hoşuma gidiyor... çok renkli bir dünyaları var :DD

    0|0
    0|0
    • dünyada hollywooddan sonra en cok ünü olanlar diyolar ama film sayısı oalrak mı bu yoksa popülarite olarakmı benim avrupadada arkadasım var benim gibi aishwarya aamir shahrukh he belki akshay kumar :D

    • Hepsini Göster
    • Tarz meselesi evet ben pek sevmem cannes o yüzden takip etmem... beni aydınlattığın için de sağol haha ks nin bir işe yaradığını hissettim ilk defa :DDD

    • ya bollywoodun her filmini sevmem açıkçası ama aishwarya rai kadar güzel bir kadın ve aamir khan gibi bir sveimlilik olunca tabiki okurum :)

  • Gerçekde koyu renkli ve güzel değiller. Ama karakterleri inan filmlerdeki gibi şipsevdi ve romantik

    0|0
    0|0
    • aishwaryta rai kendine beyz tenli dmeiş bir röportajında en beyazı aishwaryaysa karalıklarını düşünemiyorum:D

    • Hepsini Göster
    • siyah saçlaysan süt beyazı olamazısn zaten çokbembeyaz yani normal beyazlık :D katrinakaif tarzı:)

    • :))
      Evet olur öyle Hindistanlılar. Tam başka bir dünya orası

  • Bollywood, artik Hollywood'danda onde gelen bir sektor denilebilir...
    Filmleri yakindan takip ederim. Kizlar, secilme noktasina gelene kadar bir cok prosudurden gecerler. Dogu Hindistan dan secilir cogu, cunku acik tenli olmalarina onem verilir. Memleket olarak Hindistan, gercekten gidip gormeye degilecek bir ulke. Zengin kulturuyle, dogal guzellikleriyle. Eger cok merhametli bir kisilige sahipseniz, fakirlik ve yoksulluk icler acisidir malesef :((

    0|0
    0|0
    • ne yönden önde işte bu önemli popülarite diyolar ula aamrden başka bilmiyolar türkiye deme bana londrada ve lyonda yaşadım ordada sadece aamir ya da asihwarya oda güzelliğiyle tabi :). İMDB dede shahrukh ve aamirin filmleri çok yüksekken genel bollywood filmlerinin türk filmlerininde bile düşüktür. İLERİ DERKEN SEKTÖR BÜYÜKLÜĞÜ VE FİLM SAYISI RENKLİLİK DİYORSAN COK HAKLISIN TABİ

    • Bende sizin gibi düşünüyorum ama şaşırdım. Sotuma bekliyorum :)

  • İtici ve yapmacik geliyor :)

    0|0
    0|0
  • Ünlüleri dışında sevdiğim pek bişeyi yok bir de filmlerini seviyorum. Aamir khan ve ranbir kapoor favorim

    0|0
    0|0
    • bende bir katrina sevemedim gitti.

  • Direk aamir khan aklima geliyor adamn filmleri super ya :-D

    0|0
    0|0
  • dansları hoşuma gidiyo benim :D

    0|0
    0|0
  • hintlidirler

    0|0
    0|0
  • 1 milyar insandan 3-5 tane ünlü çıkarmışlar az bile bilmem sevmiyorum ben lan öküze tapıyor adamla iğrenç besleniyorlar tavşan gibi ürüyorlar asya dünyayı kirleten bir bölge çinde 1. sırada

    0|0
    0|0
  • hint bir arkadaşım var çok severim.

    0|0
    0|0
  • Danslarini çok begeniyorum

    0|0
    0|0
    • onların danslarıyla çalışmıştık bir ara

Yükleniyor...