Kapat

Türk dizileri yayından kalksa da nefes alsak diyen var mı?

Bir Türk dizilerinde diyalogları bak, bir yabancı dizilerdeki diyaloglara. Hani bizim Türk insanı gerçekten bu kadar kendini ifadede yetersiz ve kıt zihniyetli mi yoksa senaristlerimiz mi yaratıcı olamıyor?

Örnek olarak videoda adamlar gayet kendilerini ifade edebiliyorlar.
http://www.youtube.com/watch?v=fmxOHYTeKKE

Güncellemeler:
Bir de adamların maddi sorunu yok cok fazla, Almanya gibi maddi sıkıntıları dusunmuyorlar. Tamam oralarda da fakırler duskunler var ancak, bizim ulkemızdekı ınsanlar gecım sıkıntısını dusunmekten baska seye vakıt harcayamıyorlar cok fazla. Olan yaratıcı ınsanlarımız da teklıf alıyor yurt dısından gıdıyor. Beyin göçü. Hayırlı geceler arkadaslar. Amacım aramızda sınemacılarımız varsa , gelecekte belkı bır senaryo yazarken bunları goz onunde bulundurur.

0|0
13|31

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben yerli TV yayınlarını 1 yıldan fazla seyretmiyorum...

    TV de sadece film seyrediyorum ..

    Diziler genelde buhran dönemleri daha fazla ilgi görmektedir.

    Bana göre Türkiye herzaman buhran modunda olacağı için abuk sabuk eleştirilecek birçok diziye karşı AYDINLANMA şart.

    Yerli diziler her açıdan alay konusu kalitesi düşük taklitçi özentili empoze edilen...

    TV lerde popüler siyaseti hatta tüketimi subliminal metodlarla ileten bir araç haline geldi...

    Gerçek Aydınlanma şart.

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 30

  • Gereksiz ayrıntı ve saçma diyalogları ile zaman israfından başka bir şey olmayan diziler yayından kalksa çok güzel olur

    1|1
    0|0
  • Bizdeki kadınların Birbirlerini eleştirdiği , aldattığı , dedikodu ettikleri Senaryolar bitmedikçe BU dizilerde bitmez... Ensest ilişkilere Milleti özendiren BU TÜR dizilere LANET OLSUN.

    1|1
    0|0
  • şu an senaryo yazıyorum. Senarist adayıyım. Şunu belirtmek isterim ki ülkemizde bir kaç yapımcı haricinde diğerleri, getirisine bakarak yapmacık konuları işliyor. Aslında senaristler fazla kafa patlatmıyor. Bir aşk konusu oluşuyor. Saçma sapan ihtimaller ile birleştiriliyor. Şimdi baktılar ki aşk için oyuncu lazım, Çağatay felan derken oyunculukları abartılmıyacak seviye de kişileri dizilere dahil edip reyting kazanıyorlar. Ben böyle yapmamak için kalite arayışındayım ve inan bana elimden gelen en iyisi için uğraşıyorum

    2|0
    0|0
  • herkesin kültürü farklı. Onları espri anlayışı farklı bizim farklı..

    1|0
    0|0
  • Türkiye de diziler kalksa Azerbaycan kanallarından arka sokaklar devam eder bitmez bu dizi :D

    3|0
    0|0
  • Adam'ın karısı onu boşamasın diye büyü yaptıran ya da biri öldüğünde hüngür hüngür ağlayan biliyorum. dizileri Kaldırsalar Türkiye dünyaya açılır :)

    1|1
    0|0
  • Hepsi rezalet ya hu yegen amcasinin karisina kayiyo eniste baldizini goturuyo zzzzz sikene kacanda kurtulamiyor bu namussuzlardan. milleti aapik tecavcu yapmaktan baska ne ise yariyo bu konular aklim almiyor

    1|0
    2|0
  • Ezel ilk başlarda baya güzeldi ramiz dayının ölümünden sonra sıkmaya başladı.
    Suskunlar ilk sezondan sonra bozmaya başladı.
    İşler Güçler absurd komedi dalında iyiydi, sonra hep aynı senaryolar tekrarlandı.
    Behzat ç aynı şekilde durgunlaşmaya başladı.

    İçlerinde en iyisi Behzat Ç idi bana göre lakin türk dizileri çok uzun bölüm başı 40 dk olsa daha hoş olur ve diziyi uzatmaya, senaryoyu bozmaya gerek kalmaz.

    0|0
    0|0
  • Haklısın; ama arada bir Behzat Ç. gibi üst düzey çalışmalarda çıkıyo, hakkını verelim yinede. :)

    1|0
    0|0
  • Konu dizi ve oyuncular metinlere ve senaryoya göre diyalog kurar onların suçu değil

    1|0
    0|0
  • bunun sebebi yayin sureleri amerikada bir dizi ya 20 ya da 40 dk olur ve bes alti tane senaristti vardir bizde bu dizi 1.30 saat ve tek senarist ornegin gulse birsel kac yil tek basuna avrupa yakasini yazdi simdi de yalan dunyayi yazio bu da uretkensizlige senaristlerin ve hatta oyuncularin tukenmesine yol acior ayrica yurt disinda hassasiuetler cok az adamlar rome dizsinde eski krallarinin ayiptir soylrmesi vurmadigi kadin kalmadi biz de kanuni hurremi dans ettirdi diye kiyamet koptu

    0|1
    0|0
    • Evet haklısın hala ulkemızde cogu seyı aşamadık, G20 zırvesını gecememızın nedenı de bu. Kendımızı aşsak bırseyler olacak. Gereksız gundem konularla ınsanlarla vs ugrasmaktan baskı yapmaktan, kafamızın kullanmadgımız cok yeri eskiyor.

    • ee basimizda diziyle bile gundemi degistirebilen bir basbakan var :-(

  • konusu aşk olan diziler ve cıvık diziler kalksın yeter :D

    kurtlar vadisi gibi ciddi olanlar kalkmasın gerçi o da bozuldu ama neyse :D

    1|0
    0|0
  • Kurtlar vadisinin kaldırılması şart perşembe günleri dışarıya çıkamıyoruz. Her taraf siyah giyen adamlar ve hepsi kkendini ya memati ya da polat zannediyor :DDD Perşembe günü rahat rahat gezemiyoruz cidden millet mafya zannediyor kendini :D

    1|0
    0|0
  • Bizim insanlarımızın geneli tvde yayınlanan dizilerin izleyicisi olduğu için bunlar yayınlanmaya devam edicek.
    Ama genç nesil olarak toplumun geneli biz olduğumuzda eminim yayınlarda değişiklik olur. Tabi bizde yaşlarımız ilerledikçe Anne-Babalarımız gibi olmazsak :)) Ayrıca senaristleride o kadar hor görme izleyicisi oldu da yazmadılar mı. Ben mesela bir kitap yazıyorum şu an ve tv seri ya da film serisi olabilecek kapasitede olduğunuda düşünüyorum.(Bilim-Kurgu, Aksiyon, Macera, Dram dalında :) ) Ama ben bu kitabı senaryoya çevirip bir yapımcıya götürsem adam benimle dalga geçer gönderir. Çünkü Oda şuanki dizilerin izleyicisidir ya da bunu yapıp risk almak istemiyordur :)

    0|0
    0|0
  • Dizilerin yayından kalkmasına gerek yok. İzlemeyebilirsiniz bende öyle yapıyorum.

    2|0
    0|0
  • Bizde Rtük olduğu sürece televizyonda oynayan filmde ya da dizide reklam olduğu sürece hiç bir şeyden zevk alamayız izlediğimizden bir şey anlayamayız birde Allaha aşkına içimiz dışımız dizi yeter artık vallahi aylardır Tv İzlemiyorum giriyorum netten film izliyorum - Memlekette biri yararlı bir şey yapsda ve bunu halka sunsa herkes onun peşinden koşuyor haa o yaptı tuttu bizde de tutar diyip bir çok bilinçsiz kişi o işi yapmaya çalışır böylede bir toplumuz yani...

    0|0
    0|0
  • Valla muzık kanalları harıc pek tv ızlemem kalksada kalkmasads sorun yok benım ıcın

    0|0
    0|0
    • ben de ızlemıyorum ama evde ızleyenler var. Bızım turk dızılerı aptallastırıyor adamı.

  • Dizi veya arkası yarın izlmem :) saçma geliyor bana olmamış olayları hayali karakterleri oluyormuşcasına gerçekten varmışcasına insanlara sunmak sonra onun hakkında yorumlar bile yapmak.. Tv de izlmem pek Türk dizileriyle alakası yok keza yabancı diziler de oyle

    0|0
    0|0
    • bunlar sanattır, zekanın ve yaratıclıgn urunleri. ben ızlerm kalıtelıyse. kımısı hayatın gercekleri cunku.

  • Ülkenin üretkenliği %90 artar işsizlik oranı düşer milli gelir 80k$ a çıkar. dünya barışı sağlanır evrenlen iletişime geçeriz. sen ne diyon laaaaa daha neler olur neler :D

    0|0
    0|0
  • çok haklısın :)

    0|0
    0|0
  • bu konuda bende muzdaribim senaryo yazma planlarım var

    0|0
    0|0
    • evet zor, ya bızım hocalar muhtesem seyler beklıyordu bızden, uyguılamalarda batınca ben de saglıkcı oldum :D sınemayı bırakdm

    • bende sağlıkçıyım ama hep film dizi izlerken sahne şöyle olmalı böyle olmalı diye eleştiriler diziyorum. senaryo da şöyle olmalı kurgusu şöyle daha ilgi çeker diyorum :D

  • Medcezir hariç hepsi kalksın bro. Yabancılara bak her türlü dizi var bizde anca aşk meşk yeter abi ya 😃

    0|0
    0|0
  • Birkaç tanesi dışında hepsini kaldırabilirler hiçbirşey kaybetmeyiz bence..
    Yanlız video yanlış bir örnek olmuş..
    İnsanların söylediklerini toparlayarak çevirmişler altyazıya..

    0|0
    0|0
    • bıraz oyle olmus toparlamıslar ama en azından bızmkıler bunlar kadar bıle ıfade edemıyor kendını. brcok ornegı var sokak roportajlarının

    • dizilerle aptallastı ınsanlarımz

    • hahah 2. söylediğin tam olarak düşündüğüm şey..
      Diyalogları bile etkiliyor..

  • her toplumun kültürü farklı...
    şu amerikalılar milyon dolarlar harcıyor bir kemal sunal ya da recep ivedik gibi komik olamıyor...

    0|0
    1|0
    • recep ıvedık komık olabılır ama agzından kufur dusmeyen kıllı bır herıf sadece. Kemal sunall ıle kıyaslanamaz bıle.

  • hay ağzına sağlık lan bıktık artık..

    0|0
    0|0
  • hiç izlemiyorum

    0|0
    0|0
  • Filmde ekleyebilirsin 100 yıl film dizi yapilmasa off demem

    0|0
    0|0
  • bence kalite arttırmak için önce yayın süresinin ayarlanması lazım

    0|0
    0|0
  • aynen yaa benim gibi düşünen biri varmış demek :D yaşasınnnn

    0|0
    0|0
  • cidden milletin beyni uyuştu artık.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • Bende anlamiyorum turkiye dizi bakimindan o kadar geride ki filmleri de oyle insan bir farkli bisey yapar hepmi konu ask ustunde döner hadi yapcan degisiklik kat hic bir ilgi cekiciligi yok ayni konunun farkli versiyonlarini izliyoruz resmen biraz yaratici olun abi kimse cesaret etmiyor dövüş filmi yapin macera olsun komedi filmleriniz küfür uzerine kurulu çoğunluğu bir gelişin artik yiter gari

    1|0
    0|0
  • Dizilerimiz o kadar felaket ki cocuklar bunlari izleyip hayatina uyarliyor ve bu da yeni nesilin sacmaliklarla buyuyup sekillenmesi demek senaristlerimizde de iş yok oyuncularımızda da malesef ki

    1|0
    0|0
  • Başta şu fatih harbiyeyi kaldırsalarda topyekün huzura ersek

    1|0
    0|0
  • bazı Türk dizileri çok güzeldi keşke bitmeseydi
    bk: meyla ile mecnun, behzat ç.
    ama bir çoğu konusunda haklısın.

    0|0
    0|0
  • Sen doktorlarin baslamamasina sevin bence.. diger dizileri bosver gitsin

    0|0
    0|0
  • Keske ya :D

    0|0
    0|0
  • Sadece diziler mi yaa. Direk Televizyonlar ortadan kalkmalı bence. Nefret ediyorumm

    0|0
    0|0
  • Yesss kalksa yha hem turkum gem amerikali ama tabikide kendu memleketimj tutuyorum her zaman turkler kalksin aradan filmleri yani parazit ler chan sikar

    0|0
    0|0
  • Tv izlemiyorum

    0|0
    0|0
  • Evet keske mumkun olsada hepsi tek tek kaldirilsa..

    0|0
    0|0
  • 1 tanesi hariç diğerlerinin hepsi kalksın

    0|0
    0|0
  • bizim senaristlerimiz işi işlevli değil sapıklığa döküyorlar rtürk fesadıda sonuna kadar izletip sonuna doğru kapatıyor

    0|0
    0|0
  • seninle aynı fikirdeyim.. hatta artık yalnızca 2 tane dizi izliyorum biri final verdi diğeride alışkanlık olduğu için.. bunların haricinde çok kötü.. mesela liseleri anlatan diziler arka sıradakiler bide fox da başlamıştı ikisinnde genel konusu birbirine çok benziyor edeb öğretmenleri fln.. dahası öyle bir anlatılıyoki yani bende lisedeyim çok sorunlu liseler var ama okadarda değil.. dahası onu ilkokuldaki çocuklar izliyor sonrada onları örnek alıyorlar pis yedili mesela tamamiyle ilkokul çocukları izliyor örnek alıyor bide oyuncularına ödül veriyorlar neresi anlamlı onun o çocuk ordan ne öğreniyor bakan yok. bide sürekli aynı konular açın eski türk filmlerine bakın onların devamı sanki aşkta bir taraf zengin bir taraf fakir ya da zıt insanların çocukları aşık olur başka konumu yok ya daha bu çok uzatılır neyse bitsin bu saçmalıklar artık düzgün anlamlı diziler olsun. çocuğum olsa tv den uzak tutmak için her gün dışarı çıkartır gezdiririm o saçma şeyleri izlemesin

    0|0
    0|0
    • ben de ılerde evvıme tv sokmayacagım. oolursa da yabancı yayınlar ızlesın haber kanalları olucak sadece.

Yükleniyor...