HIMYM izleyenler var mı? :)?

How i met your mother izleyen arkadaşlar varmı. ya da yeni başlayan. Sezon finalini nasıl buldunuz merak ediyorum bitiren arkadaşlar varsa? :)


0|0
4|15

Erkekler Ne Diyor 14

  • Ben izlemiyorum.

    0|0
    0|0
  • Izlemıorum kanks

    0|0
    0|0
  • 2 sezon falan izledim sonra karışık cnbc-e de gördüğüm bölümlerini izlemiştim öyle karışık izleyince devam edesim gelmedi kaldığım bölümüde hatırlamıyom ondan en son dizi bulamadığımda bakmayı düşünüyom. :D

    0|0
    0|0
    • Öyle oldumu tabi izleyesin kaçar :D

    • O zamanlar bu dizi 3-4 sezondu sanırım çok fazla sezonu yoktu yeni gibiydi cnbc-e de izlerdim. Öyle olmasa normal internetten izliyor olsaydım çoktan bitirmiştim. :D izleme şevkim geldiğinde ve komedi aradığımda izlicem en azından kıyıda köşede sonrası için izlencek bişey bırakıyom. ;) :D

  • Ara sıra izledim. En fazla 10 bölümünü falan. Ama güzel bir dizi. Baştan sona kadar bütün bölümlerini izlemeyi düşünüyorum ama nedense başlayamıyorum :)

    0|0
    0|0
  • Başlamayı düşünüyorum :D

    0|0
    0|0
  • Tüm izleyenler tarafından beğenilmemiş ki finali bir daha çektiler. Ben de pek beğenmemiştim ne yalan söyliyim, ne yalan söyliyiim yeni final daha iyi olmuş. Bitmeyeydi iyiydi ya :D

    0|0
    0|0
    • Oha ciddi misin benim haberim yok !!! Yeni final mi? Nasil olur öyle şeyy :D !

    • Ohoo nası izliyosun diziyi be :D Çekilen final beğenilmedi de yapımcılar diğer finali çektiler ya. Ben mi yanlış hatırlıyorum dicem e izledim ama :D

  • Ey maşallah kuzum :) Sen yeni mi izledin? Sezonu bitireli baya olacak.

    0|0
    0|0
  • bitirdim ama final olmamıştı. bir sezon daha olması gerekirdi.

    0|0
    0|0
  • 5.sezonda ara verdim daha bugun muhabbeti geçti final igrençmiş heralde :)

    0|0
    0|0
  • konusu ney bu dizinin

    0|0
    0|0
  • O benim :D tabi birkaç aydır izlemiyorum orası ayrı :D

    0|0
    0|0
  • yok hiç izlemedim

    0|0
    0|0
  • anne ölüyor sonunda. boşuna izlemeyin...

    0|0
    0|0
  • ben bitirdim. dizi efsa bekle nevi bir dizi fakat finali berbattı.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Sezon finalinde hem çok ağladım hem çok küfür ettim o son 2 dakika olmayacaktı ya büyük hayal kırıklığı tam o sarı şemsiyenin altında yağmur yağarken romantik biçimde bitecekti

    0|0
    0|0
    • Aynen tam orda bitmeliydi ama bence konuyu ilk aşk'a bağladılar başladığı gibi bitirdi diziyi.

    • Hepsini Göster
    • Konuşmayalim en iyisi düşündükçe sinir olursun :D

    • ahahah evet :D

  • Berbat bir finaldi. Dokuz sezon izleyeceksin kendine yazik etme o final icin yol yakinken, sıkıldigin yerde birak derim zaten yedinci sezondan sonra cok bozacak.

    0|0
    0|0
    • Yok ben bitirdim. Finalde böyle bişey beklemiyordum. Ama robine dönmesinede sevindim açıkçası. Çok uğramıştı onun için. Ama tabi anne ölmeseydi iyiydi.

  • 9. sezona daha bakamadım. umarım biyerlerden spoiler yemem.

    0|0
    0|0
  • finali yüzünden kendisinden soğudum, boşu boşuna izlemişim diye düşündüren tek dizi

    0|0
    0|0
    • Şaşırtıcı evet. Ama komik ve eğlenceliydi hem güldürdü hem ağlattı.

    • Hepsini Göster
    • belki çok sıkılırsam ancak :D

    • Tamam bakalım :D

Yükleniyor...