Fi̇lm sever arkadaşlardan öneri̇?

Daha çok böyle türün adını bilmiyorum ama gizli kapaklı işler oluyo ters köşeye yatıyosun falan :D :D polisiye gerilimmi artık neyse :D o tarz öneri yaparsanız iyi olur uzun zamandır dram izliyorum. ama onun dışında yinede dramda önerebilirsiniz

Güncellemeler:
kimsemiii?

0|0
8|8

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 8

  • Sihirbaz çetesini izle. Prestij izle bunlar şaşırtır seni. Klasik öneriler yapmak istemediğimden pek film söylemek istemiyorum birde hepsini hatırlamıyorum. Ayrıca uzay oyunları (Ender's Game) izliyebilirsin sonunda baya şaşırırsın. Ama bunları söylediğim için beklediğin bir şey olucak o yüzden şaşırman beklemdiğin haline göre daha az olucaktır ona göre yani. :D

    1|0
    0|0
    • sihirbaz çetesini izlemiştim. iyiydi gerçekten. prestije bakıcamç onun dışında diğerlerinede bakıcam sağol

    • Rica ederim diğer ikisine izliceğin zaman izle o sırada arama başka bir film bence.

  • o nasıl bir türmüş öyle ya. ben sana film önereyim sen türüne bak. bir zamanlar anadolu, kız kardeşim mommo, güvenli liman son zamanlarda izlediğim iyi filmlerden

    1|0
    0|0
  • Sana tek bişey söyliyim..

    Monte Kristo Kontu :)

    1|0
    0|0
    • kitabınıda okudum filminide izledim :) güzeldi

  • Gizli kullanıcı olmasaydın eğer bir çok film ismi yazardım :) kızma da, gücenme de.

    1|0
    0|0
  • the menthalist izle... polisiye dizi... manyak bişeydir...

    1|0
    0|0
    • dizi bu ama :)

    • Hepsini Göster
    • pardon görmemişim ya, zamanım yok ama başlarm belki güzel bişeye benziyo gerçekten :D

    • onemli değil :) nasıl istersen. çok iyidir ama o konuda şüphen olmasın ;)

  • Leon , istedigin turu anlamadım fakat bunu izle

    1|0
    0|0
  • 96 saat ve infazcı.müthiş filmler

    1|0
    0|0
  • bence yabancı dizilere takıl yeni filmler hepsi boş

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Benim dünyam
    Mavi en sicak renktir (+18)
    Sihirbazlar cetesi
    Korku kapani
    Kiz kardesimin hikayesi
    Ask simdi
    Aklima bunlar geldi şimdi :)

    1|0
    0|0
  • zindan adası geldi aklıma ilkin

    1|0
    0|0
    • o filmin sonunu anlayabildiysen yazarmısın ben bir senedir sonunda noldu diye düşünüyorumda

    • zaten başı ortası sonu gizem üzerine kurulu bir film. yaşadıkları sonucu bizim oğlan leo kafayı yakmış sonuç itibariyle.

    • bence öyle değil arkadaşım. ordan kurtulamayacağını anlayınca ölüme kendi gidiyo sonunda bir sözvü vardı hatta. bence böyle.

  • Kara şövalyeyi tavsiye ederim hiç sıkılmadan izleyebileceğn bir film

    1|0
    0|0
  • Katliam Gecesi ;) Terbiye Evi.

    1|0
    0|0
  • Sihirbazlar çetesi baya iyi :D

    1|0
    0|0
  • The Great Gatsby olabilir bilim kurgu istiyosan Çelik Yumruklar var, 3 İdiots'u izlemediysen izle

    1|0
    0|0
  • labirent türk yapımı olan

    1|0
    0|0
Yükleniyor...