Sizce böyle bir internet sitesi ne kadar iş görür?

Daha doğrusu sizce tutar mı ne kadar tutar fikirlerinizi merak ediyorum. Aslında böyle bir site var mı onu da bilmiyorum ama az önce öylesine bir aklıma geldi işte :D Neyse anlatıyım hemen :D
Kitap satan siteler oldukça fazla sayıda var biliyorsunuz. yine bu dediğim de kitap satan bir site. Ancak şöyle bir farklılığı var. Belli günümüz yazarlarıyla (ve haliyle türk yazarlarla ilk etapta) anlaşılacak. Ve sitede sadece imzalı kitaplar satılacak. Atıyorum Elif Şafak Aşk kitabını imzalamış olacak ve kitap imzalı olarak satışa sunulacak. Veya ne bileyim herhangi bir türk yazar. Aynı şekilde kitap sadece imzalı şekilde satışa sunulacak ve isteyenler kitabı o şekilde satın alabilecek. Tabi normal kitap fiyatından daha arklı bir fiyat ile :D
Ülkemizde kitaba verilen paralar az çok belli bile olsa özellikle günümüz popüler yazarlarının hayranları tarafından uğrak bir yer olabilir mi diye düşünmeden edemedim. Öyle bir aklıma geldi işte. Sizce böyle bir kitap sitesi nasıl olur iş yapar mı fikirleriniz nedir?


0|0
4|5

En İyi Erkek Görüşü

  • orjinal kitap fiyatları yüksek olduğu için korsana yönelen (hak veriyorum) bir millete orjinal kitabı daha yüksek fiyata satmayı düşünüyorsun. imzalı olsa bile tutacağını sanmıyorum. yazar konusuna gelirsek elif şafak'ın (örnek sadece) oturup site için saatlerce kitap imzalayacağını sanmıyorum:). ama zengin hayranların ilgisini çekebilirsin bence bu şekilde

    0|0
    0|0
    • Yani şöyle ki onlara da ister istemez küçük bir ücret verilebilir en azından site tutana kadar. Zaten site tuttuktan sonra ona göre işler yürür. E birde sonuçta onların kitapları satılacağı için ister istemez onlar için de iyi birşey olabilir değil mi? :D fiyat ve korsan konusunda haklısın. Ben genel olarak nasıl bir fikir olduğunu merak ettim :D

    • dediğim gibi sadece parası olan hayranların ilgisini çekersin:) türkiye dışındaki başka bir ülkede büyük ihtimalle tutar:)

Erkekler Ne Diyor 4

  • Gidip imzalatmak yerine öyle almak çok saçma bence basit olur :)

    0|0
    0|0
  • emekli olunca bodruma yerleşicem cafe açıcam hayali gibi

    0|0
    0|0
    • Yok yahu bu yapmayı planladığım bir iş değil. yemek sepetinden yemek siparişi verdim az önce adamlar ne kadar kazanıyodur vs diye düşüne düşüne bu sonuca geldim işte :D

    • kazanamazsın kitap yerine balon satsan daha çok kazandırır

  • İstersen önce bir araştır bu konuda Doğan grubu gibi dev firmalar kıran kırana bir rekabet veriyor.. ben e ticaret yapıyorum bu o kadar kolay bir iş değil..

    0|0
    0|0
    • Araştırmadım. Zaten yapacağımdan değil. Öylesine aklıma geldi ve sorayım dedim. O şekilde yapanlar olup olmadığını zaten bilmiyorum.

    • Çok zor... e ticarette önemli olan güven ve ciddi bir reklam... bu da büyük bir finans istiyor..

    • Yahu ben finansını mı soruyorum kardeş? Sadece tutar mı tutmaz mı ilgi olur mu onu soruyorum. Zaten açacak olsam böyle bir siteyi tabiki ona göre bir finansa sahibim demektir.

  • Okuma orani yuzde bilmem kac he tutar mi tutmazz para kazanmaz yazarlari ikna etmek ayri bir dert saten

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • ben bu fıkrı begenmedım.neden mı? begendıgım x yazarın ımzalı kıtabının adıma olmasını ısterım.tamam 3 kurus fazla vermek ok ama, matbaa ya da bılgısayardan sablon ımza olacaksa, sanal alısverıs ustunden kazıklanmakta hos olmaz.

    0|0
    0|0
    • Şablon imza olarak değil ama ıslak imza olarak düşündüm bunu ben. Dediğiniz isme özel kısmı benim de aklıma geldi ancak tek tek herkesin ismine özel imzalatmak da epey zor olur diye düşündüm. zaten sadece meraktan sordum yoksa yapmayı planladığımdan değil. yine de teşekkürler yorum için.

    • : )) rıca ederım.

  • Olabilir aslında

    0|0
    0|0
  • Kitap okuma oranimiz cok az cok masrafli is zaten basli basina dert bence

    0|0
    0|0
  • türkler fazla kitap okumuyo tutar mi bilmem :) iyi fikir aslinda.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...