Çok kültürlü olmak istiyorum. Yardım edinnnn?

Çok bilgili ve kültürlü olmak istiyorum her konu hakkinda bilgi sahibi olmak istiyorum. Üniversiteye gelince böyle dusunmeye basladim.Ama nerden başlayacağımı bilmiyorum. Ne tür şeyler okumalıyım.bana bunun için siteler önerir misiniz?


0|0
2|8

En İyi Erkek Görüşü

  • öyle kültürlü olmak istiyorum demekle olunmuyor. herşeyi takip etmen, çok kitap okuman, hoşlanmadığın kitapları filmleri dahi okuyuup izlemen, çok gezmen,, çok şey yaşaman gerek ;)

    0|0
    0|0
    • Sağol da bunlar için bir istek olmasi lazim insanda.demekle olunmadigini bilsem buraya yazmam zaten

    • Bilmesem

    • kültürel bilgi dağarcığına sahip olmak istiyorsan bunun en güzel yolu çok gezmek yeni yerler ve yeni insanlarla tanışmak her türden insandanbahsediyorum burada ;)

Erkekler Ne Diyor 7

  • Çok fazla kitap okumalısın, film izlemelisin, gezmen gerekir, piyasayı takip etmelisin yani gazete okumalısın, haberleri izlemelisin.Fakat istediğin kadar uğraş her şeyden haberin olması imkansız fakat senin için gerekli olacak şeyleri bilmen faydalı olacaktır tabii ki.

    0|0
    0|0
  • Film izleyerek başla sözlükleri takip et. (ekşi itü falan) mutlaka ama mutlaka kitap oku. Beğendiğin film türleri neler.

    0|0
    0|0
  • bol kitap oku gazete oku, kitaplarda uyduruk çok satanlar olmasın, deneme ya da felsefi tarz şeyler olabilir, bilim teknik ve tarih dergileri olabilir :)

    0|0
    0|0
  • wikipedia:)

    0|0
    0|0
  • Bol bol kitap oku

    0|0
    0|0
  • İstemek ne demek ol

    0|0
    0|0
  • Anadolu ünv girişinde çok güzel bir söz var ben sana onu hatırlatmak istiyorum. insanlar bilgili desin diye bişey öğrenme.

    "ilim ilim bilmektir ilim kendin bilmektir. sen kendini bilmessen ya nice okumaktır" ben çok ibret alıyorum bu sözden

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • kitap okumadan başla. gazateleri iyi oku. köşe yazarlarını. modayı takip et. filmler hakkında bilgin olsun. sinema dünyası falan. ödüller hakkında. dergileri takip et. falan filan

    0|0
    0|0
  • Kitap oku o zaman

    0|0
    0|0
Yükleniyor...