Hangi dizi sizce, TWD mi GOT mu?

Başlıktada belli zaten The Walking Dead i mi daha çok seviyosunuz yoksa Game of Thrones'u mu. Ben The Walking Dead diyorum oyunculukların bu kadar iyi oldugu bir dizi daha izlemedim ama GOT'ta Tyrion olunca bir düşünmüyo değilim. İkisinide izleyen varsa sebebiyle tercihini açıklayabilirmi?


0|0
10|9

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 9

  • İkisininde kitaplarını okudum yani The Walkind Dead'in çizgi romanlarını.Bence The Walking Dead de oyunculuk olarak Rick ve Daryl haricinde dizide ki diğer oyuncular daha sönük ama Game of Thrones'ta küçük büyük hepsi hayran kalınacak derece de iyiler.Arya, Tyrion, Jon, ufaklık Bran ve ne kadar acımasız da olsa da Joffrey her duyguyu çok iyi yansıtabiliyorlar en azından bana.

    0|1
    0|0
  • ikiside muhteşem diziler bence.twd'de biraz konu kısıtlı sadece zombiler filan ama got'ta sürekli entrikalar savaşlar var iki dizininde oyuncuları süper ama bana sorarsan game of thrones daha iyi gerek dizinin atmosferi gerekse konu bakımından.

    0|1
    0|0
  • ben game of thorenes i izliyorum.olaylar saçma ama sürükleyici ötesi. diğerini bilmediğin için kıyaslama yapamıycam ama benden öneri ;)

    0|1
    0|0
    • Ben izliyorum ikisinide ya zaten kaçırmamda Hangisi daha ağır basıyo diye sorduydum. Bendende öneri TWD başla bırakamazsın.

    • Hepsini Göster
    • bu arada cranberries zombie müziği ayrı güzel yaa...

    • Açtım dinliyorum :)

  • ben teen wolf diyorum

    0|2
    0|0
  • karar veremedim TWD de darly GOT tada küçük şeytana hastayım

    0|1
    0|0
  • GOT'un grafikleri çekildiği ülkeler ve senaryosu diziden ziyade bir film gibi zaten, benim en çok sevdiğim dizidir, ama TWD de favorilerimdendir

    0|1
    0|0
  • THE WALKİNG DEAD

    0|1
    0|0
  • tabiki twd...

    1|1
    0|0
  • Kizlarin asagilandigi dizi varsa sen onu izle seversin sen or seyleri

    0|0
    0|0
    • Ya gene ne yaptım ben :) Bana garezi var zaten bir kaç kişinin ne yaptıysam dediysem özür dilerim genelleme yapmamışımdır :)

    • Hepsini Göster
    • Yok ya düşüncelerinin arkasında dur sen açık sözlü olmak iyidir,

    • Yok arkasındayımda doluluk anıydı o yoksa kötü düşünmem :) Sende takma beni boşver kadınlar çiçektir :)

Erkekler Ne Diyor 9

  • Got
    Yazılışı daha bir hoşuma gitti

    0|1
    0|0
  • TWD bence

    0|1
    0|0
  • Game of thrones kitapları super ama dizi akışı olarak walking dead daha hoşuma gidip :-)

    0|1
    0|0
  • Tercih edemedim şahsen.İkisini de izlediğime memnunum. :)

    0|1
    0|0
  • en iyi cevaba bak *

    0|0
    0|1
  • game of thornes tabıkı oyunculugu orda goruyoruz bır cercei lannester dany
    dekı oyunculuk mukemmel

    0|0
    0|0
    • Twd izledinmi

    • Hepsini Göster
    • Aynen öyle çoğu yabancı diziyi izlerim bende o yüzden türk dizisine tahammülüm yok o oyunculukları kaldıramıyorum artık. Rick 10 numaradır ya Got'ta ona kafa tutucak bir Tyrion var bence.

    • lan ben tyrion unuttum adamın bır nolu fanıyım x mendede oynattılar cok fılmı var

  • GOT tabikide.

    0|0
    0|0
    • Got'un kurgu daha iyi. Oyunculuklarını ve istikrarlı devam edişini seviyom. Twd 4.sezonda bıraktım sevmedim eğer 5. sezon güzel olursa arkadaş söylücek tekrar devam edicem ona göre. Twd de hep aynı şeyler oluyor bir yerden sonra sıkıyor. Oyunculukları çok iyi gelmiyor bana.

    • Hepsini Göster
    • Bence yanlış düşünüyosun TWD de hep yeni yeni şeyler geliyo ilk başta alışma aşaması sonra insanların gerçek yüzleri daha sonra zombilerden daha kötü insanlar oldugu falan bunları çok güzel anlatmışlar. Şimdi insan yiyen insanlar çıktı ortaya dizi çok mükemmel bir hal alıyo bence birde zombi olayına çözüm bulabilirler oraya doğru gidicek ama GOT'un kitaplarını okusan ne demek istediğimi daha iyi anlarsın.

    • Senin demek istediğin anladım merak etme. :D Sana yeni gibi geliyor ama bana hiç yeni gelmiyor eğer 5. sezon güzel olursa devam edicem olmaz ise bir daha devam etmem. İşte sende diyosun her sezon bir kötü insan geliyor zombilerden daha çok onla uğraşıyorlar. Veya mekan değişiyor ama olay aynı biraz daha farklılık katmaları lazım. 2-3 küçük bilgi ve bir iki farklılık heyecanlandırıyor ama sonra yine sıkıyor.

  • Game of Thrones <3 <3 The Walking dead mide bullandırıcı zombi filan :D

    0|0
    0|0
    • Game of thrones'taki insanlar daha mide bulandırıcı :D

    • Ama o yinede kusmamıza hemen yardımcı oluyor :D The walking dead ama acı çekerek :D

  • bez bebek

    0|0
    0|0
Yükleniyor...