Sabah Uykum, Soğuk Kahve kitaplarını okuyan var mı?

iyi günler herkese

ilk çıkış tarihleri ne zaman bilmiyorum ama bu dönem oldukça denk geliyorum kitaptan alıntı sözlere, birçok formuda dolaştım, kimi yerlere göklere çıkaramamış kimi oldukça vasat bulmuş,
aranızda okyan varsa şayet kitap hakkında nasıl bir yorumda bulunur?

teşekkürler şimdiden


0|0
16|5

En İyi Kız Görüşü

  • Ben okudumm.
    Ikisi de çok güzel.
    Ama Sabah Uykum daha güzel.
    Bazi yerleri de duygusal...

    0|0
    0|0
    • Aşktan bahsediyor hep. Bazen sıkıyor. Bazı yerleri gerçekten saçma. Ama genel olarak güzel.

    • lise çağı gençliğine hitap ediyor deniyor, gerçi zevkler tartışılmaz ama.teşekkürler cevabın için.

    • İşte diyorum aşkı fazla abartmis. Ama bazı bölümleri hoş idi.
      Rica ederim.

Erkekler Ne Diyor 5

  • yazar ergenliğinden çıkamamış ve devrik cümle hastası. yeni türeyen bu tarz gittikçe yaygınlaşıyor ve yazar kalitesi gittikçe düşüyor. gerçek kitaplar dururken para için yazanlar kazanıyor. Emek harcayan yazarlar tercih ediniz içinde edebiyat olsun devrik cümle değil!!

    1|0
    0|0
  • aynen kitabı okurken zevkli geliyo o sonradan aklında hiç bişey kalmıyo :)

    0|0
    0|0
  • bir odun olarak okudum beni zorladı ama bazı yerleri güzel bazı yerleri sıkıcı fena değil yani

    0|0
    0|0
  • sıkılmadan hafif müzik eşliğinde okuyabileceğin güzel kitaplar.Oku pişman olmassın

    0|0
    0|0
  • kitabı biliyorum var bende ama okumak kısmet olmadı

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 15

  • Sabah uykuma başladım o kadar skıcı bir üslubü var ki hiç huyum olmadığı halde yarım bıraktım.gereksiz zaman kaybı bence.onun yerine sıcak ayazı oku daha iyi

    1|0
    0|0
  • Sana hiçbirşey katmayacak sadece merakını giderceksin yani. Boş bir kitap

    1|0
    0|0
  • arkadaşım bu kitaplardan artık öyle çok var ki hoş gözüküyorlar ama ama boşlar bak ben sana bir kitap önereyim okumuşsundur 8 tl bu sana bir çok şey katar Kürk Mantolu Madonna o güzel önemli vaktini bu kitaplarla harcama derim ben

    0|0
    0|0
  • ilk okuduğumda çok beğenmiştim. gerçekten çok iyi. ama son zamanlarda çok popülerleşti soğudum kitaptan. fazla sıradanlaştı. anlayanda anlamayanda sırf hava olsun diye okuyor.

    0|0
    0|0
  • okudum da sabah uykumu gerçekten güzel bir kitaptı ama şu an da hiçbiri aklımda yok ama oyusden boş kitapya :D

    0|0
    0|0
  • Ben okudum gayet güzel kitaplar çoğu insan onları romanlarla kıyaslıyo onu okucağıma eğitici romanlar okurum diyolar oysa bu kitaplar kendini yorgun hissettiğinde bile okuyabilceğin tarzda, ben hafif müzik eşliğinde okumayı çok seviyorum

    0|0
    0|0
  • sabah uykumu okudum bir hikaye yok ama içinde hoş sözleri var

    0|0
    0|0
  • ben ıkısınıde okudum oyle guzel cumleler varkı nerdeyse kıtabın ıcındekı her seyın altını cızıcektım tek kelımeyle muhtesem !

    0|0
    0|0
  • Ben Soğuk Kahve'yi okudum şimdi Sabah Uykum'u okuyorum çok güzel, tavsiye ederim.

    0|0
    0|0
  • Sabah Uykum'u okudum, güzel..

    0|0
    0|0
  • Kahretsin okudum..
    Ama o dönemler çok aşıktım hep ondan aadff

    0|0
    0|0
  • Hic ilgimi çekmez notmalde hayatında tek kitap bitiremeyen amelelerin seveceği turden

    0|0
    0|0
  • soğuk kahvenin başındayım daha şimdilik güzel, üslubu farklı ve hoş

    0|0
    0|0
  • İlla olunmalı gibi bir durumu yok bazı yerleri evet çok güzeldi ama genelinde sıkıldım ben.

    0|0
    0|0
  • özenti, ergen kitapları mı? hahaha. Asla:') okunacak tonlarca yaratıcı, etkileyici kitap varken şunlara boşa para vermeyin.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...