Kapat

çalmak istediğin ve zaten çalmakta olduğun enstrüman hangisidir?

müzik ruhun gıdası malum.hemen herkesin çalmak istediği bir enstrüman var.yada zaten çalabildiği.seninki hangisi?
onu bunu neden yazmadın deme onuda sen yaz

  • keman
    A seç
  • gitar
    B seç
  • bağlama
    C seç
  • saksafon
    D seç
  • klarnet
    E seç
  • kemençe
    F seç
  • vuvuzela
    G seç
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
15|6

En İyi Kız Görüşü

  • Kemençe'den çıkan sesleri hep beğenmişimdir. Kemençe çalabilmeyi isterdim doğrusu. :)

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 14

  • piyano ve keman

    0|1
    0|0
  • keman en güzeli baska sevmem

    0|1
    0|0
  • Bir ara ney üflüyordum

    0|1
    0|0
    • ne oldu sonra?

    • Hepsini Göster
    • peki ara verilince unutulan bişey mi?
      bilmediğim için soruyorum

    • 1 ay kadar eğitim almıştım, haftada 1 gündü. Nasıl üfleneceği konusunda bilgim var ama nasıl tutacağımı kısmen unuttum.

  • bateri ve gitar çalmak isterdim.

    0|1
    0|0
  • ney üflemek isterim

    0|1
    0|0
  • gitar çalıyorum ama bundan başka yan flüt çalmak isterdim

    0|1
    0|0
  • kesinlikle piyano.çok isterdim çalmayı sanırım öğrenmek için biraz geç kaldım.

    0|0
    0|0
  • f kanun

    0|0
    0|0
  • keman çalmayı herşeyden çok istemişimdir ama gitar çalıyorum.s.s.s.ss.s.

    0|0
    0|0
  • Bağlama çalmayı çok istiyorum umarım birgün olur :)

    0|0
    0|0
    • çok kolay öğreniliyo.ben umutsuz vaka olduumu düşünüyodum ama daha ilk dersten sevdirdi hoca:))

    • Hepsini Göster
    • yok gitmedim kardeşler gitti hep benim aklıma sonradan geldi

    • hepsi bir seferde öğreniliyo:)) seçmece diil

  • Gitar çalıyorum lan.

    0|0
    0|0
    • lan mı? sizin gibi naif bir cinsilatife yakışıyor mu azizim? tele abanan parmaklarınız zeval görmesin

  • Keman çalıyorum, çelloya da başlamayı düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • bağlama ve keman çalabilmek isterdim.

    0|0
    0|0
  • Piyano calmak isterdim

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Nothing Else Matters'ı çalmak için elektro gitar dersi alıyorum :)

    0|1
    0|0
    • doğru yoldasın azizim:)) helall
      zamanla wiskey in the jar çalabilmen dileğiyle

  • Kanun çalmak =)

    0|0
    0|0
    • okadar makamı öğren anında bisürü akort yap:)) işin zor

  • bağlamanın tellerine arada dokunuyorum kaval biraz çalabiliyorum. ama saz hastasıyım umarım ilerde bir Arif Sağ olmasam bile Erdal Erzincan gibi çalabilirm :))

    0|0
    0|0
    • inşallah:)) neden ilerde kendi ekolünü oluşturmayasın?

  • uzaktaki insanların duyabılecegı seviyede ıslık calabilsem yeter :)) belki birgün işime yarar :)

    0|0
    0|0
    • o gün geldiğinde heyecandan dudakların yapışır hacı.çalamazsın...boynuna bir düdük as

  • gitar çalarım sesimde fena deıl:D

    0|0
    0|0
    • hocam geçti ama artık:)) bidönem ne ekmek yediniz:)) bulduğunuz ağacın gölgesine ateşin çevresine yayılıp coştunuz.ama artık bitti:))

    • ne sacmalıorsun anlamadım;:)

    • anlamadığın için saçma geldi kardeşim

  • Akordiyon, Mandolin, Akustik Gitar, Piyano, Tekerő, Flüt (Kalay), Lavta,...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...