Festival ve şenlikler için hangi sanatçı?

en yakın zaman yaşadığınız şehirde hangi sanatcının konser vermesini isterdiniz?:)


0|0
6|6

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 5

  • Sebnem Ferah... Sansliyimki dun birlikteydik.

    1|0
    0|0
  • funda arar, evanescence falan filan

    2|1
    0|0
    • evanescence için artıladım.Ama çok bekleriz onu da söyleyeyim:D

    • Hepsini Göster
    • ya ben ona aşığım ya offf offf

    • sahilde oluyo genelde şenlik sahilde içen ortama düşüyo buyüzden sevmiyorum olu senle beraber gidersek :) deniz seki vardı başka bi semtte o iyidi çimenlerde oturup dinlemiştik

  • Tarık Mengüç

    0|0
    0|0
  • İnadına Şevval Sam! Bu güne kadar hiç dinlemedim ancak büyük yeri var bende...

    0|0
    0|0
  • astral projection.

    0|0
    0|0
    • ne alaka:)

    • Hepsini Göster
    • merk etme bilyrm knuyu oneden ne alaka dedm

    • hani gelseler tepinsek eğlensek fena olma mı ? :/ niye geldin ki üstüme üzüldüm işte.

Kızlar Ne Diyor 6

  • Children of Bodom Gelsin coştursun. :)

    1|0
    0|0
  • Kolpa grubu.

    1|0
    0|0
  • duman geliyor zaten şebnemde geleydi iyiydi ama bu ara erkan oğuru bekliyorum tura çıkmış yolu buraya da düşer inşallah onun dışında bağıra bağıra şarkılarını söyleyebileceğim biri olabilir

    0|0
    0|0
  • Hiç konser havasında bir insan diilim ..

    0|0
    0|0
  • emre aydın gelmişti gecen yıl çok kalabalık oluyo yaa taciz ederler :) gitmem ben

    0|0
    0|0
  • 19 mayısta hadise ve tan geliyo keşke murat boz gelseydi.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...