Türk'ün Uzayla İmtihanı dizisini izleyen var mı(ydı)?

Türk'ün Uzayla İmtihanı dizisini izleyen var mı(ydı)? Yayından kaldırılmış


0|0
16|14

En İyi Kız Görüşü

  • İzlemedim hiç, gereksiz.

    2|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 15

  • aman çok gereksizdi zaten

    0|1
    0|0
  • 1-2 bölüm izlemiştim sonra sapıttılar

    0|0
    0|0
  • Hayır izlemedim kaldırıldığına göre vasat bir dizidir büyük ihtimalle.

    0|0
    0|0
  • İzlenmediği için kaldırıldı zaten izlenseydi kaldırılmazdı alakasız bir diziydi Uzaylı zekiye vardı bir zamanlar o bile daha güzeldi :)

    0|0
    0|0
  • İzlemiyorum

    0|0
    0|0
  • Saçma bir diziydi zaten.

    0|0
    0|0
  • bugunde yenı bolumunun fragmanını gosterdıler..şahsen bakmadm bıle hc ızlemedm

    0|0
    0|0
  • İzlerdim, ama gerçekten sıktılar her bölüm harcadıkları paraya yazık

    0|0
    0|0
  • tv dünyasına büyük bir iyilik olmuş çünkü çok salakça bir dizi gerçekten şu an en iyi dizi yalan dünya

    0|0
    0|0
    • evet yalan dünya güzel :)

    • emir aa sert açılay yavşak mıdır nedir çağatay oooovv yooo selahattin muhteşem tüleyman tülay sevişmicez mi aşkısı reis ne oldi rengin soldi her espiri bir harika

  • fazlasıyla saçma ve gereksiz bir yapımdı zaten hiç izlemedim

    0|0
    0|0
  • Biliyordum kaldırılacağını, tipinden belliydi :)

    0|0
    0|0
  • diziye az bakıyım dedim en fazla 5 snye dayanabildim o neydi yaa öyle :)) ii olmuş kaldırıldığı

    0|0
    0|0
  • Allah o diziyi kaldırandan razı olsun ya:))

    0|0
    0|0
  • cok sevındım :)

    0|0
    0|0
  • Cok sacmaydı o ne allah aşkına

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • Zamanında Cüneyt Arkın'ın "Dünyayı Kurtaran Adam" filmi için de böyle yorumlar gelmişti. Ama dünya kült filmler kategorisinde ödül aldı. Bence bu dizi Kült diziler kategorisinde gelecekte ödül alacaktır. Kült film ya da dizi farklı bir branştır herkes anlayamaz. Ben üzüldüm açıkçası.

    0|0
    0|1
  • çok saçma bir diziydi kaldırıldıysa yeridir.Adamların her cümlesinin arkasından gülme arka sesi felan geliyo zorlaya zorlaya espri yapıyolar resmen.

    0|1
    0|0
  • Bir kez izlemiştim kalitesiz bir diziydi

    0|0
    0|0
  • dizin adını daha ilk duyduğumda "bu dizi 3 bölüm sonra kapanır" demiştim, geç oldu ama iyi oldu :)

    0|0
    0|0
  • ben 2 bölüm izledim bunu bekliyordum şaşırmadım hiç.

    0|0
    0|0
  • Oyuncu kadrosundan dolayı kesin izlerim diyordum bir iki bölüm izledim s*çıyım kadrosuna dedim ve bi daha izlemedim :)

    0|0
    0|0
  • Kötü saçma iğrenc bi diziydi zaten :D

    0|0
    0|0
  • herkese büyük geçmiş olsun.

    0|0
    0|0
  • Dizi saçma, diziyi yayınladıkları gün hepten saçmaydı. Kaldırdıkları iyi olmuş.

    0|0
    0|0
  • Ufuk Özkan'a yazık oldu sadece .

    0|0
    0|0
  • bak şimdi nasıl üzüldüm nasıl üzüldüm

    0|0
    0|0
  • sevmedım.

    0|0
    0|0
  • izlemedim saçmaydı bana göre

    0|0
    0|0
  • saçma bi dizi bence

    0|0
    0|0
Yükleniyor...