Neden dolgun gösteren, güzelleştiren, şekle sokan vs şampuan reklamlarında genellikle kadınlar oynar da

Neden dolgun gösteren, güzelleştiren, şekle sokan vs şampuan reklamlarında genellikle kadınlar oynar da kepeğe karşı etkili şampuan reklamlarında sadece erkekler?


0|0
15|27

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 15

  • kadınlarda oynadıkları reklamda o şampuanla yıkandıktan sonra binbir işlemden geçerler.canlı canlı yıka ve sadece kurut bakalım nasıl oluyor:)

    1|0
    0|0
  • farklı bi bakış açısı ama erkek saçını dolgunlaştıramaz sanırım, kısa olduğundan değişen bir şey olmaz o yüzden şekil de çok değişemiyor özel olarak verilmesi gerekiyor.
    diğer yandan uzun saçlılar genelde zaten bayan şampuanı kullanıyor.
    bir de kepeğe erkeklerin saç yapısı daha meyilli diye biliyoruz.biz kepeği atlatıp daha komplike sorunlara odaklanmış oluyoruz artık.

    0|0
    0|0
  • :D neyiz biz kepekli miyiz pismiyiz ki neyiz yani biz diye kişinin kendi kendine sorduğu akabinde paronaya yapabileceği durum

    0|0
    0|0
  • Yoooooo varki link

    0|0
    0|0
  • Çünküm kadınlar çok güzel nadide varlıklardır onlarda kepek olmaz onların saçları dolgunlaştırılır sadece :)

    0|0
    0|0
  • hiç dikkat etmemişim sanırım daha önce. ki hiç böyle düşünmemiştim :D ama hani kısa saçta kepek oluşmadığına karşı daha etkili reklamlar yapabilirler. daha net gösterebilirler. uzun saçlardada dolgunluk ve şekle sokan ürünlerin reklamlarını daha iyi gösterebilirler gibi :DD

    0|0
    0|0
  • hnfvsdhbgmsdfhgzjsfngöz<sfhb<sfn bunu sormayı ben de düşünmüştüm :D aahhhaaa :D

    0|0
    0|0
  • bayanların saçları uzun olduğu için kepekler daha az belli oluyor olsa gerek

    0|0
    0|0
    • vays aynı çizgideyiz

    • kısa olup kepeğin daha çok gözükmesinden olabilir haklısınız... kepek sorunum yok ama enteresan geldi erkeklerde sadece kepek oluyormus gibi sadece bize siyah bir kıyafet giydirip dökülen kepekleri gösterip reklam yapmaları :)

    • bi de daha çok satıcıya ulaşmaları lazım,erkeklerin de aklını çelmeleri lazım.ve erkeklerin saçla ilgili tek derdi kepektir heralde

  • kasları yerine upuzun saçlarını püfür püfür savuran bi adam görsem reklamlarda o şampuandan koli koli almazsam ...

    0|0
    0|0
  • Adi ustunde reklam ilgi cekmek icin neden bir jeans reklaminda genelde sexy vucutlu erkekler oynar..

    0|0
    0|0
  • canları öyle istemiş biz nerden bilelim

    0|0
    0|0
  • uzun saç erkeğe yakışıyor mu diye soru var piyasada.

    0|0
    0|0
  • cünkü bir süre sonra kel kaliyorsunuz, inandirici gelmez.

    0|0
    0|0
  • uzun sac kadınlarda tam bir takıntı çünkü

    0|0
    0|0
  • saç kadınla özdeşmiş olduğundan. erkeklerin büyük çoğunluğu kısa saçlı kalan azınlıkta azınlık müşteri portföyüne girer ve sistem müşteri potansiyeli kadınlar olduğundan.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 26

  • sedat-34 ten 50,000Xper değerindeki yılın sorusu.cevap verin üleyn çocuğa !

    0|1
    0|0
  • Çünkü hedef kitle kadınlar, alışverişi yapacak olan seçecek olan yüzdelik olarak kadınlar, bir kadın blendax reklamındaki kadına kendini benzetmeye çalışır ama, erkek şampuan reklamındakierkeğin yüzünü bile hatırlamaz 2 saniye sonra. olay bu.

    0|0
    0|0
  • bende anlamadım

    0|0
    0|0
  • uzun şaç kadınlarda var vucut gösterebilmede erkeklerde bu yuzden ve kepek genelde erkeklerde olur

    0|0
    0|0
  • erkeklerde sorun-problem olması kabul edilebilir, dolgun hacimli taş gibi bir ablanın kepek bile olsa kusursuz olması gerekir.

    neşenin kepek sorunu vardı eskiden o ayrı.

    0|0
    0|0
  • en çok erkekte rastlanıyor demekki

    1|0
    0|0
  • harbiden ya :S

    0|0
    0|0
  • kepek sorunu yasayanlar genelde erkekler, saclarının dolgun parlak gorunmesını ıstıyenler de genelde bayanlar oldugu ıcındır belkı :)

    0|0
    0|0
  • kadının saçları daha ilgi odağıdır da ondan.

    0|0
    0|0
  • cevabı kendın vermıssın zaten, dolgun, guzel ve sekılden sekıle ancak bır bayan sokabılır karsısındakını:)

    0|0
    0|0
  • subliminal mesaj var diyosun yani :D

    0|0
    0|0
  • İstisnalar var. Ancak güzel tespit.

    0|0
    0|0
  • Kepeğe karşı etkili şampuan reklamlarında kadınlar da oynuyor ki.Ayrıca şekle sokan reklamlarda erkekler de oynuyor.

    0|0
    0|0
  • bunun adi TABU dur.
    Kepek Erkek Sorunu olarak benimsenmistir,
    dolgun gosteris kadin o yuzden

    0|0
    0|1
  • Kadınlarda kepek olmuyor demekki :S

    0|0
    0|0
  • erkeklerın dokuldugu ıçın barız bayanlarınkı saç uzun olunca işi bozuyor

    0|0
    0|0
  • öfsdşfsmfsş soruna cevap yazıcak kelime bulamadım

    0|0
    0|0
  • kadınların dalgalı kırıksızsaçalra itiyacı olur daha fazla

    0|0
    0|0
  • Erkek saçı kepeklenmeye ve dökülmeye daha yatkındı bildiğim kadarıyla.

    0|0
    0|0
  • CLEAR söylediklerini yapıyor gerçekten. Head Shoulders 5 para etmez.

    0|0
    0|0
  • USta kadınlarda kepek o 5 kg saçta kendini göstermediği için sıkıntı olmuyo mantıklımı ?

    0|0
    0|0
  • yoo, öyle birşey yok, yanlış gözlem yapmışsın.

    0|0
    0|0
  • Bence hepsinde hatunlar oynamalı daha seksi.

    0|0
    0|0
  • erkeklerin dolgun saçlardan çok saça ihtiyacı vardır o yüzden önemsemezler kadınlarda kepek erkeklere göre daha azdır buda bilimsel bişey bundan dolayı

    0|0
    0|0
  • Erkeklerin saçı kısa olduğu iiçin dolgunluk söz konusu olmaz bu yüzden kepek konu alınır kadınlara da kepek ve dolgunluk konu alınabilir onlar dolgunluğu seçmiş çünkü dolgun saça ulaşan kadın zaten kepekten kurtulmuş olur düşüncesi.

    1|0
    0|0
  • soru sormadan önce insanların düşünmesini istiyorum. o beyni kullanın arkadaş nadasa bırakmayın.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...