Metal müzik hakkında düşünceleriniz neler?

Bazısı baş ağrıtıyor der, bazıları gürültü der, bazıları gerçek müzik olduğunu düşünür ki, ben onlardanım ve Metallica hayranıyım.

Siz neler düşünüyosunuz? Sevenler kimler?


0|0
5|7

En İyi Erkek Görüşü

  • metal müzik dinleyen arkadaşlar başkalarının görüşlerini pek sallamayan anlaşması kolay rahat muhabbet edilebilir insandır.sadece sevdiği için dinlerbu türü.maksadı hiçbirzaman populer olmak değildir.giydiklerinden anlaşılır zaten hayata bakış açısı.Orion dinlerken en az bir anadolu erkeği kadar delikanlıdır.Nathing else matters dinlerkende bir fransız kadar romantik,so f.ck what dinlerkende ...böyle sürer gider.(Metallica hayranıyım dedin , ordan anlatıyorum :D)

    bende eskiden paso metallica dinliyordum.şimdiki gibi mp3 manyaklığı yoktu .walkman zamanı ister istemez her şarkısını dinliyordum .90lık kaset kalem pilde kalan enerji bağıntısından(90lık kaset x ileri alınacak şarkı için harcanan pil miktarı < mecburi dinlenen şarkı sayısı)

    1999 alisamiyen konserlerinebile gitmiştim.

    lafın özü metal müzik olmasaydı şu dünyada yapayalnız olurdum

    0|0
    0|0
    • Dostum giydiklerinden anlaşılır demişsin ama genelde kapkara geziyorlar, pek bir şey anlaşılmıyor :D

Kızlar Ne Diyor 5

  • Her ne kadar empati kurmaya çalışsam da anlayamadığım bir gurup metalciler. Özellikle sert ve agresif olanları beni korkutuyor bile diyebilirim. :((

    0|0
    0|0
    • sizi korkutmayı seviyoruz :D şaka bi yana hepımızın içinde biraz psıkopatlık var ben son ses black metal acıp dıskocu komsularımı rahatsız ettigimde bundan acayıp haz duyuyorum :D hell yeah :D

    • : ))) gerçekten korkuyorum ama :)

    • :D evet korkuyorsunuz biz korkunçuz insan yiyoruz kedi kesiyoruz ha ha ha

  • pek bir alakam yoktur bu türle ama black sabbath dinlemeyi severim arada sırada.

    0|0
    0|0
  • metal müzik dinlemem rap dinliyorum ben :)

    0|0
    0|0
  • Dinlemem fazla ama bana göre dinlenmicek kadar da degil bazen ruh halimi yansıtıyo severim yani:)

    0|0
    0|0
  • Bende o baş ağrısı diyenlerdenim :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Metal gurusu değilim, ama hangisi, 40 çeşit metal dalı var, hepsi birbirinin aynı değil. Black metale tahammül edemem, senfonik metale de hayır diyemem mesela.

    Metal dinlemenin insanın özgüvenine olumlu etkisi olduğunu düşünüyorum. Bence Türklerin metali olan arabesk ile karşılaştırıyorum hep, arabeskte de isyan var ama; onca feryat figanın arkasında suskun, edilgen/pasif bir isyan var. Metalde ise mağrur, etken, dik duruşlu ve birşeyleri değiştirmeye dönük bir isyan var, ezik değil.

    1|0
    0|0
    • Evet katılıyorum metal batının arabeskidir. Yani arabeskin ingilizce karşılıgı olmadıgı için onun yerine metali raahtlıkla sokabiliriz :D

  • Metal müziğin de çeşitleri var ve bazıları gerçekten gürültü. Hani "dımtıs" kelimesini diliniz dolanmadan olabildiğince hızlı tekrarlayın, işte o kadar hızlı BPM'e, anlaşılmaz gitar riff'lerine ve boğuk vokallere sahip müziği tam anlamıyla baş ağrısı buluyorum. Ama metal müzik kötü müdür? Değildir.

    1|0
    0|0
  • insanlar genellikle hiç dinlemeden yorum yaparlar . kediciler falan filan . örneğin : ben yurtta kalıyorum ve bu metalciliğim yüzünden arkadaşlarımdan çok olumsuz yorumlar alıyorum. bu arkadaşlarımdan birine zorla "Turn The Page" dinlettimn çok beğendi ve bikaç. parça daha dinledi. eleman şimdi metalci kesildi başıma :D

    0|0
    0|0
  • yaklaşık 5 senedir metal müzik dinliyorum beni olgunlaştırdı ve hayata bakış açımı değiştirdi bambaşka biri yaptı diyebilrim. Metal dinleyen insanlar genelde sessiz sakin, dürüst, anlayışlı, zeki, kültürlü ve muhabbet edilebilesi insanlardır kendimden biliyorum :) ama bir grup var ki limk bizkit, linkin park, system of down, slipknot gibi gerçek metal olmayan grupları dinleyen '' özentiler'' deniyor işte onlardan uzak durmak gerekir :) onlar kendini belli eder zaten

    0|0
    0|0
    • metallica forever.. 08' Ali samiyen :)

    • 2008de saha içindeydim bilet hala duruyor:D konser çıkışı otobüs kuyrugunda beklerken siyah kotu arkadan patlamış olan uzun saçlı genç bendim :D ama bunu eve gelince fark ettim :D meger buyun mecidiyeköy donuma bakmış .D eee malum fazla debinince dayanamadı kot :D ama şimdi heavy thrash filan dinlemiyorum artık kasmıyor beni :D death-black takılıyorum metallicanın zaten butun sarkıları ezberimizde bi One'u Unforgiven'ı Master'ı Nothıng' hıc yoksa en azından 1000 er kere dinlemişizdir :D

    • aynen bılet duruyo saha içi :)

  • hastasıyız ailecek :)

    1|1
    0|0
  • mallık

    0|0
    0|1
    • Senin gibi mi? :D Hadı sen git serdar ortaç filan dinle zaten topu topu 7 tane nota var kaç beste yapılabilir ki? :D :D :D

Yükleniyor...