Survivor'da kim elenmeli sizce?

Sizce survivor' da bu hafta kim elenmeli? Sizce neden?

  • Mustafa Topaloğlu
    A seç
  • Merve Büyüksaraç
    B seç
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
merve elendi :) iyi de oldu

0|0
3614

En İyi Kız Görüşü

  • Kesinlikle Merve elenmeli adayi birbirine katiyor cok iki yüzlü gicik sinsi ve simarik ayrica zeka oyunlari haric hic bir yerde basarili degil bu hafta mustafa topaloglu ondan cok daha basariliydi ayrica en azindan mustafa topaloglu komik kendini izletiyor zaten halkta mustafa topaloglunu elemez

    2|1
    1|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 35

  • merve büyüksaraç elensin sevmiyom onu kedi kılıklı hatun :P

    2|2
    0|0
  • Güç bakımından düşünürsek Mustafa Topaloğlu gitmeli,ada huzurunu düşünürsek Merve gitmeli.Ama sanırım Merve'nin gitmesi ünlüler için daha sağlıklı olur sonuçta ortalığı karıştıran kalmaz.

    1|1
    1|0
  • mıstık gitsin artık yan gelip yatıyo zaten

    0|1
    3|0
  • Merve gitsin Çünkü tam bir politikacı herkezin arkasından konuşup yüzüne gülüyo bi işe yarradıgıda yook zaten ...

    2|1
    1|0
  • acun elenmeli

    4|1
    2|0
  • Merve gitsin annem sevmemiş hiç o kızı.

    2|0
    0|0
  • mustafa bir işe yaramıyor ama merve ortalığı karıştırıyor. adadakilerin huzuru için merve gitsin

    2|1
    1|0
  • Topaloğlu kalsın ya :D dün neydi o bakışları akbaba gibi koptum

    2|0
    0|0
  • Nihat elenmesin de kim elenirse elensin :D

    1|1
    2|0
  • merve gitsin ya sinirimi bozuyo o kız

    1|1
    1|0
  • o mervenin o ağzına tepiği basmamak için zor tutuyom kendimi o nasıl bir ses içimi tırmalıyor ıyy aklıma geldi neyse merve elensin hıh

    3|0
    0|0
  • Bilmem hiç izlemiyorum ...

    0|0
    0|0
  • mustafa ve merveyı promosyon yapsınlar ıkısıde gıtsın

    1|1
    2|0
  • şırfıntı merve gitsin :) sinir oluyorum kıza.. sürekli ortalığı karıştırıp duruyor.

    2|0
    1|0
  • Merve gider inş :)

    1|0
    0|0
  • Merve gitsin tam bi..

    2|1
    0|0
  • Survivora yakışma adına mustafa topaloglu gitmeli.. ama bana kalırsa merve buyuksarac cok itici biri konusmaları ve tarzı kötü.. Yani kararsız kaldım biraz:)

    1|0
    0|0
  • o merve nasıl sinsii uyuuz pis laneet bi kız ya :D

    2|0
    1|0
  • merve nin elenmesine çok sevdindim:) yüz ifadesi süperdi :)

    0|0
    0|0
  • Merve Büyüksaraç elenmeliydi öylede oldu iyi oldu

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    15

Erkekler Ne Diyor 14

  • Mustafa topaloğlu 10 numara favorim :DDD Bide bülent ersoyu koycaklardı adaya tam olcaktı :D

    1|0
    0|0
  • ikiside gitsin .

    0|1
    3|0
  • mustafa topaloğlu

    0|1
    3|0
  • merve/dedi koducu kız

    2|0
    0|0
  • merve gitsin

    0|0
    0|0
  • gönüllülerde adını bilmediğim birisi var. hafif sarışın yuvarlak yüzlü .

    0|0
    0|0
  • mervemmmmmmmmmmmmmmmmm :(((

    0|0
    0|0
  • merve sie go :)

    1|0
    2|0
  • musti

    0|0
    3|0
  • Mustafa Topaloğlu

    0|0
    2|0
  • Bence taner elensin abuk subuk konuşuyor

    0|0
    2|0
  • doğuş elmeli çok agrasif

    0|0
    2|0
  • Mustafa Topaloğlu

    0|0
    3|0
  • bence Mustafa Topaloğlu elenmeli nedeni ise çok yapmacık hareketler sergilemesi.

    0|0
    3|0
Yükleniyor...