Oryantal oynayan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben çok beyenerek izliyorum şirin buluyorum ve kızlara taş çıkartanları gördüm diyorum sadece :)


0|0
9|20

En İyi Erkek Görüşü

  • oryantal nedir bacım... erkek adamın g*tü başı ayrı oynamaz, ha rakı içilir bi cemiyet vardır, delikanlı gibi çiftetelli oynanır

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • Yıkınç şeyler düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • izlemiyorum, ama tv'de zaplarken denk geliyor bazen, "bu ne lan" diyorum tüm argomla, zaplamaya devam. Kızlara taş çıkarttıklarını düşünüyorsan eyvah eyvah :D

    0|0
    0|0
  • erkekliğn yüz karalarıdr kendileri

    0|0
    0|0
  • Tango varken neden oryantal :(

    0|0
    0|0
  • bu müziğe ilgim hep olmuştur oynamasınıda az çok bilirim ancak bunu hiçkimse bilmez erkeksen erkek gibi olmalısındır diye düşünürüm o sebeble bu işi bayanlar yapmaya devam etsin zaten onların estetiği ile bambaşka oluyor

    0|0
    0|0
  • Ben anlam veremiyorum..

    0|0
    0|0
  • etik bulmuyorum erkeğe yakışan bir dans değil diye düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • valla gördüğüm anda içimden ana avrat sövüyorum.ekkeğe hiç yakışmıyor.

    0|0
    0|0
  • Yüzlerce dans çeşidi varken neden oryantal sorusu gelir aklıma...

    0|0
    0|0
  • vay edepsizler...

    0|0
    0|0
  • erkek değil diyorum.

    0|0
    0|0
  • Berbat,break dance ?varjen orientala ne gerek

    0|0
    0|0
  • Erkeğe oryantili yakıştıramıyorum komik,ilginç ve itici geliyor...

    0|0
    0|0
  • Şöyle böyle.

    0|0
    0|0
  • mümkünse oynamasınlar diye düşünüyorum..

    0|0
    0|0
  • pek hoşuma gitmiyor benim

    0|0
    0|0
  • Düşünemiyorum

    0|0
    0|0
  • bayanlara yakıştırdığım bir oyun olduğu için bir erkekte pek hoş bulmuyorum..

    0|0
    0|0
  • topitoş

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • çok daha ii yapan var ama vücut yapılarından dolayı hiç yakştrmyrm. bayanların vücut yapısına uygn bence

    0|0
    0|0
  • Rica ettiklerim kabul etmiyo:))

    0|0
    0|0
  • komik buluyorum :) zaten bayandan farklarıda olmadgnı dusunuyorum

    0|0
    0|0
  • Cok itici bisey..

    0|0
    0|0
  • Oryantal bayana özgü bence,erkeğe yakıştırmıyorum,hoş değil..

    0|0
    0|0
  • zeybek oynasınlar ne oryantali

    0|0
    0|0
  • Tango

    Salsa ...

    Oryantal sadece kadınlara yakışıyor.

    0|0
    0|0
  • kesin gay

    0|0
    0|0
  • gay

    0|0
    0|0
Yükleniyor...