Sesimi nasıl güzel yapabilirim?

Sevgilimin doğum gününü arkadaşlarla bir mekanda kutlayacağız ve karaoke yapacağız. Ona şarkı söylemek istiyorum ama sesim çok güzel değil. Daha doğum gününe var, nasıl sesimi güzelleştirebilirim?


0|0
911

En İyi Erkek Görüşü

  • Ses öyle ha deyince güzelleşen bir şey değil, uzun ve ciddi bir eğitim sürecinden geçmen ve sesine uygun şarkılar söylemen gerekiyor. Sen ona şarkı söylemek değil sesinin güzelliğiyle dikkat çekmek istiyorsun resmen fırsattan istifade ederek. Karga gibi bile olsa sesi benim kadınım bana o kadar insan içinde kalkıp şarkı söylesin ben ona her şekilde taparım. Minnet duyarım.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 10

  • Sesinin doğal hali vardır zaten. En fazla ona ulaşabilirsin. Onun dışında sesini yönetmen lazım. Onları ayarlaman gerek, tonlamalar filan :)

    cut.

    0|0
    0|0
  • çiğ yumurta iç iyi gelir ses

    0|0
    0|0
  • kendini sesinin guzel olduguna inandir, ve en sevdigin sarkiyi en rahat olabilecegin sekilde söyle emin ol mukemmel olacaktir.. bir sarkici vardi bayan sarkici ismini hatirlamiyorum cok berbat bir sesi olmasina ragmen ulkenin en iyi sarkicilar sinifina yukselmisti.. kendini zorlamadan tek basina oldugun bir zaman dene...

    0|0
    0|0
  • söyleyebileceğin bir şarkı seç (mümkünse oktav atlamasın), yoksa başak geçerler :/

    0|0
    0|0
  • Çig yumurta iç :) burhan çacan gibi olursun :)

    0|0
    0|0
  • Yola çıkarken bir tane çiy yumurta iç azcık tuzlayabilirsin.

    0|0
    0|0
  • beyaz showda vardi helyum gazi mi ne cektiriyordu konuklarina

    0|0
    0|0
  • Gres yağı dene. Şştt susun

    0|0
    0|0
  • Cig yumurta bal ic :)

    0|0
    0|0
  • ses eğitimesi diye bir durum vardı.mankenler öyle şarkıcı oluyo

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Sesini güzelleştirmek derken bir sezen aksu olamazsın malesef. En fazla kendi sesinin tınısında berraklık tarzı olaylar olur. Yani sesin fazla değişip güzelleşemez.

    0|0
    0|0
  • Guzellestirirsin demeyimde , soyleyecegin sarkiyi hergun her dakika soylemeye calis, sesin sarkiya alisinca daha kolay soylersin tonlamalarida iyi yaparsin

    0|0
    0|0
  • Süt bal yumurta

    0|0
    0|0
  • Sesin kötüyse kötüdür en fazla eğitimle işin tekniğini kaparsan daha iyi olabilir ama pek bişey değişmez. Üzgünüm..

    0|0
    0|0
  • böyle bişey varmıki.:D
    ben hiç sanmyorum acıkcası.

    0|0
    0|0
  • yumurtanın sarısı iç :D

    0|0
    0|0
  • karışık bir bitki çayı var sesi açıyor

    0|0
    0|0
  • Acı ye de yanık yanık çıksın sesin. Mis.

    0|0
    0|1
  • yumurta ic

    0|0
    0|0
Yükleniyor...