Sağlam yabancı dizi tavsiye eder misiniz?

Breaking Bad izleyen var mıbilmiyorum ama izleyin arkadaşlar. pişman olmazsınınz. Şayet ben Breaking Bad bittikten sonra başka bir dizi izleyemez oldum. Bana aynı bunun ayarında bir dizi lazım. yani bölümün sonunda ağzımı açık bırakacak. akıl oyunlarıyla dolu bir dizi. Tavsiyesi olan?


0|0
9|4

En İyi Kız Görüşü

  • game of thrones, rizzoli & ısles , ve BELİEVE yeni başladı ama bayağı iyi

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Sherlock ve Hannibal ^^

    0|1
    0|0
  • Lost izle mutlaka.Her bölümün sonu o kadar gizemli ve şaşırtıcı bitiyorki bir oturuşta 5 bölüm izlersin.

    0|1
    0|0
  • fringe

    0|1
    0|0
  • House izle

    0|1
    0|0
  • Breaking Badi izledim ve aynen başka diziye alışamaz oldum sonra fringe izlemeye başladım bıraakamadım gerçekten iyi bak tabi walkıng dead game of thrones falan iyiler ama fringe izle yani

    0|1
    0|0
  • Game of thrones

    0|2
    0|0
  • House

    0|1
    0|0
  • Zero Hour movie

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Sherlock...

    Yılda 6 bölüm yayınlansa da mükemmel bir dizi.

    2010'da başladı, 3 sezon - 9 bölüm var şimdilik.

    0|1
    0|0
    • sherlock 3 bölüm kaliteli ama adamın hevesini kursağında bırakıyo bir başlıosun hemen bitiyo ben film niyetine izliom onu :))

  • breaking bad le yalnızca supartacus u kıyaslarım ama akıl oyunlarını falan seviyosan dexter izleyebilirsin. breaking bad den sonra iyi gidebilir

    0|1
    0|0
    • 1 sezon yayınlanmaya başladı mı ben bekliyorum 3 bölüüm yayınlansın... ard arda izliyorum.

      yoksa sonraki bölümü bekleyemiyorum :)

  • vikings. izlemediysen prison break

    0|1
    0|0
  • CSI .

    0|1
    0|0
Yükleniyor...