Kamoyundan saklanan küresel gelismelerden haberdarmısınız

Mesela tam kamuflaj yani görünmezlik örtüsü veya uzun ömür bunlar kamuya zararli olacagi düsünülerek ulusal olarak gizli tutuluyo baska ne var sizce


0|0
42

En İyi Kız Görüşü

  • ışınlanmayı da bulmuşlar ama ışınladıkları adam kayıp :D

    0|0
    0|0
    • teşekkür ederim en iyi cevap için :)

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 3

  • Haberdar değilmişim onu anladım

    0|0
    0|1
  • evrende yalnız olmadıgımıza Bir de insan klonlandıgına inanıyorum

    0|0
    1|1
  • hayır neler oluyo

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Görünmezlik ile ilgili örtü saklanan bir şey olsa haberlerde videosu gösterilmezdi bence.

    0|1
    0|0
  • Yok öyle saçma şeyler:)

    0|0
    0|1
Yükleniyor...