Şimdiye kadar izlediğiniz en rahatsız edici film hangisiydi?

aşırı şiddet içerikli, kanlı,

psikolojik hasar bırakan filmler vs...

filmin bir an evvel bitmesi için ter döktüğünüz filmleri soruyorum...


0|0
1216

En İyi Kız Görüşü

  • "Salo ya da Sodom'un 120 Günü" hali hazırda yasaklı. Film aldığım yerde cd yi görünce dayanamadım bir daha geçmez elime diye aldım izledim ama hangi akla hizmet hala bilmiyorum

    0|1
    0|0
    • :) ben de izledim ama nasıl bi izleme.

      ileri sara sara izleyip hemen sildim. :)


      gerçekten ağır bir filmdi. ++

    • Hepsini Göster
    • Benim gibi konuyu bildiğin halde merakının kurbanı mı oldun?

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 11

  • Irreversable... Hayatımda bir sinema koltuğuna bu şekilde çakıldığım, çıkmaya bile yeltenemediğim bir daha hiç olmadı. Umarım olmaz da. link

    Bir de 29 Palmiye vardı ama bu filmle kıyaslanamaz bile. link

    0|1
    0|0
    • evet dönüş yok da rahatsız edici filmlerin başında gelir.

      gaspar noe o konuda sağlam. +++

  • vahşet sapağı diye bi alman filmine gittim.göya korku filmi gülmekten yarıldık filmde.habire de mercedes reklamı yapıyolardı.izlemek isteyenler İZLEMEYİN :S

    0|1
    0|0
  • 21 grams

    Old boy

    An American Crime

    The Grey

    Saw

    ..

    1|1
    1|0
  • link

    imdb puanını da 7 vermişler.. inanılır gibi değil. iğrenç ötesi bir film keşke izlemeseydim.

    0|0
    0|0
  • irreversable. <sdfghj

    0|1
    0|0
  • testere kesinlikle.

    0|1
    0|0
  • salo yani sodom'un 120 gunu demisler de ben o kadar extreme bulmuyorum.

    hos B-movielere de bakabilen bir bunyeyim yeri gelince. ama alttaki cevabim halen ayni.

    0|1
    0|0
  • i spit on your grave remake

    aslinda istismar sinemasindan rahatsiz olmam ama cok abartmislardi.

    0|2
    0|0
  • Prometheus, sçımtrak birşeydi. Ne oldu ne bitti, ha konu rayından çıktı sonunda güneşi gördüme bağladı bildiğin.

    0|0
    0|1
  • Gene duyan gelmiş duyan gelmiş. The ballad of jack and rose baya bir irrite ediciydi.

    0|1
    0|0
  • human centipede.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Blinedeness link

    Sean Penn'in başrol oynadığı dead man walking link

    Lord of the Flies link

    ciddi manada insanlığımı sınadığım filmler, beklediğin kadar kanlı onmayabilir ama doğamıza ait şiddet çok etkili anlatılmış.

    0|1
    1|0
  • the hostel kesinlikle,kill bill'de bazen rahatsız edici olabiliyordu özellikle son sahnede uma thurman o mafya lideri japon kadının kolunu koparıp kanlar fışkırdığında,diğer kadının gözlerini oyup ere atıp üstüne bastığında v.s

    1|1
    0|0
  • Korku yanında komedi kalır...O derece ürpertici bi film...

    http://www.youtube.com/watch?v=ubfkP1rweBo

    0|2
    0|0
  • geçen burada birisi bi film paylaşmıştı sessiz böyle doğa sesleri falan vardı biri intahar ediyodu falan filan, onu saymazsak paranormal activity

    0|1
    0|1
  • oldboy. ensest bi ilişkiyi konu aldığı için içim almadı

    0|1
    0|0
  • Ne gariptir ki filmin ismini hatırlamıyorum, mükemmel bir yapıttı deliler hastanesine kapatılan bir kızın şizofreni bir şekilde dünyasını anlatıyor. 3 gün bunalıma girmiştim izleyince, marvel yapımıydı sanırım.

    0|1
    0|0
  • An American Crime

    1|2
    0|0
    • 3 alta bak pink fake hesapla burda la ajksdghjkad

    • Hepsini Göster
    • son cekileni garip bi sekilde rahatsiz etti. belki o anki ruh halimle de ilgiliydi bilmiyorum damaros. normalde rahatsiz edici filmleri sevmeme, psikolojik gerilime tapmama, B-movieleri yalamama ragmen. :((8

    • kesin pink ahahah bu kadar benzerlik olamaz

  • Gomeda ::D:D

    0|1
    0|0
  • ben izlemem korku filmi falan. en son geçen prometheus izledim ki korku filmi bile değil aslında. yine de hazzetmediğim görüntüler vardı. ama konusu güzel diye bitirdim filmi

    1|2
    0|2
    • İğğğğ iyi hatırlattın. Prometheus ne iğrençti be.

    • Hepsini Göster
    • eğlenin siz hadi bakalım

  • The Holy Mountain

    nası bir manyaksam sonuna kadar izledim hem de

    1|2
    0|0
  • titanic çok baydı cidden. bir de destere hiç kimse kusura bakmasın.

    0|0
    0|1
  • 3 die bir film vardı, japonlar yapmıştı galiba..ne fılmdı arkadas..ıgrenclıkte kesınlıkle ilk uce gırer bu fılm

    0|0
    0|0
  • das experiment

    0|1
    0|0
  • henüz öyle bir film çekilmedi benim açımdan

    0|0
    0|0
  • Barda filmi benim için öyleydi.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...