Kral çıplak ne demek?

Çoğunuz biliyordur, kral çıplak esprisini, bu ne demek arkadaşlar?


0|0
5|1

En İyi Erkek Görüşü

  • Bir ortamda biri çıkarı uğruna bir yalan uydurur ve yayar.

    Herkes, sırf yerleri sarsılmasın diye inanmış numarası yapar.

    En sonunda içlerinden biri çıkar, ''yalan lan bu'' diye ortalığı velveye verir.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Yazmaya üüşendim, copy paste:

    Kral ın biri günün birinde öyle bir elbise diktirmek ister ki kimsede olmasın .. Sonrada der ki bütün terzilerine bana öyle bir elbise dikin ki şahane birşey olsun , kimse de olmasın.Terziler kraldan bir artı puan alabilmek için kafa patlatırlar ama bir türlü akıllarına bir şey gelmez.Uyanık terzilerden birinin fikrini beğenir sonunda kral.. görünmez kumaştan yalnızca akıllı insanların görebileceği bir elbise... Olmayan kumaş biçilir dikilir kralın üzerinde ölçü provaları alınır.. olmayan elbisenin dikimi bittikten sonra , kral giyer ve halkın arasına çıkar, tabi ki kimse ben elbise falan görmüyorum diyemez, kimi korkar, kimi akılsız olduğunu düşünür.. Kral sadece akıllıların görebildiğini sandığı elbiseyle salına salına yürür .. Herkes olmayan elbiseyi öve öve bitiremez .. İlerleyen iki dakikalar içinde halkın arasındaki bir çocuk şaşkınlıkla ve masumca bağırır: Kral Çıplak!

    2|0
    0|0
  • - nası çıplak ama abi?

    - ne diyon be, kral çıplak! böylesini görmedim

    0|0
    1|0
  • İfşa etmek diyebiliriz.

    0|0
    0|0
  • Fakir insanlara denir

    0|0
    0|0
  • birnevi, "Takke düştü kel göründü" sözüyle eşanlamlıdır.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...