Şiirlerim ve şiir sitem nasıl olmuş?

Arkadaşlar şiir sitem ve şiirlerim nasıl olmuş bakın bi bakalım yorumlarınızı bekliyorum heyecanla...

mesutzeytin . blogspot .com

Link veremediğim için aralarını boşluklu yaptım...


0|0
5|3

En İyi Kız Görüşü

  • baktım güzel olmuş bence

    0|1
    0|0
    • Saol dayı...

      Şaka bi yana saol ablacım adam akıllı bakan sayılılardansınız...


      En iyi cevap seçiyorum şimdi...

    • Hepsini Göster
    • İşte bak şiir seven birisinin ve şiirden anlayan birisinin yorum yapması önemliydi ki seven zaten anlıyor şiirden...


      Çok teşekkür ederim sanırsam yazılarımı da okumuştunuz isminizi hatırlıyrum sizi ekliyorum arada konuşuruz...

      Teşekkürler...

      (Ekliymişsiniz zaten eklememe gerek kalmadı; yeni şiirlerirmi ileride burada da paylaşmayı düşünüyorum...Şiir sevmenize çok sevindim...)

    • çünkü şiir duygu işidir herkes yazamaz hem ben kendimde yazıyorum

Kızlar Ne Diyor 4

  • Fena değil.

    0|1
    0|0
  • Okurdum şimdi, yorumumu da yapardım fakat senin gibi eleştiriye açık olmayan dangalak için boşuna vaki harcamak istemiyorum.

    1|0
    0|1
    • Yorumunuzdan dolayı şikayet edildiniz... Sanırsam çift hesaba sahipsiniz çift hesabınızıda titizlikle şikayet edeceğim...

    • Çift hesap mı? İstediğin kadar şikayet et. Balıkbeyine yaptığın yorumu gördüm. Eleştiriye açık biri değilsen böyle bir soru sormasaydın sende.

  • Şiir sevmediğim için bakmıcam, ama eminim güzel olmuştur

    0|1
    0|0
    • Teşekkürler... :D


      Şiir sevmediği için bakmayan nadide adaylardan birisiniz farklsınız sevdiğiniz veya çok bilgili olmadığınız alanda laf olsun die yorum yapmıonuz...

      Saygılar +1

  • Amatörce işte, ki zaten pek fazla şiir sevmem, anlamam. Okurken sıkılırım ama yine de emeğine sağlık. Belki düz yazı vesaire yazmaya çalışırsan daha güzel şeyler çıkartabilirsin.

    Bir de;

    "Bir ben var benim içimde bana benden öte, sana senden yakın."

    Bu bana Barış Manço'nun "benden öte" şarkısını hatırlattı.

    "Bir ben var ki benim içimde, benden öte benden ziyade.

    Bir sen var ki senin içinde, senden öte senden ziyade."

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • güzel sayılır

    0|1
    0|0
  • ben karışık buldm site düzenini ama eline sağlık

    0|1
    0|0
    • Bloogerin sunduğu imkanlar ancak bu kadar o yüzden katagori falan ekleyemedim... :(((

  • güzelmiş evet bravo

    0|0
    0|0
Yükleniyor...