Kadıköy'de en ucuz içkili mekan?

Arkadaşlar hafta içi kadıköy'de en ucuz ve bol bol bira içilebilecek mekan neresi var? Mekan ismi ve konum belirtirseniz sevinirim. Arkadaşım da olacak da o yüzden hesap çok girmesin istiyorum :)


0|0
1|3

En İyi Kız Görüşü

  • Pub Station bildiğim en ucuz yer. Eskiden fiyatlar acayip inikti ama sonra zam gelince onlar da yükseltti. Yinede kadıköydeki diğer mekanlardan daha ucuzdur. Kampanyaları da vardı hatta. Yemekle bira daha ucuza geliyor falan.

    0|1
    0|0
    • Yemek yiyecegimizi sanmiyorum ama yine de bakarim zaten gunduz gidecegimiz icin fiyatlar daha uygun olabilir o saatlerde. Tam olarak neresinde peki mekan?

    • Hepsini Göster
    • Bende teşekkür ettim.

    • Soylediginden daha da sikiciymis. Sirf senin caban icin oraya gittik hem de tam karsisindaki mekan cok daha ucuz olmasina ragmen. Onemli olan icmekti ve terasa cikip tavla atip ictik yine de guzeldi cok tesekkur ederim :)

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 3

  • Kadıköy'e 2-3 aydır içmek amaçlı gitmiyorum. İstersen Beşiktaş'ta önerebilirim, 4 gün önce gittim fiyatları çok uygun: link

    0|1
    0|0
    • Olabilir bakalim o tarafa gecersek olabilir

    • Hepsini Göster
    • Hocamin mekani :) eyvallah hocam arkadasim rock bara gelmez muhtemelen baska yere gideriz :)

    • Rica ederim, iyi eğlenceler :)

  • Sahte içki dayamasınlar dikkat et :) para vermeyeceğim derken kör olma :))

    0|1
    0|0
  • Kültür ne alaka? :D

    0|0
    0|1
    • Sirf soyle cevaplardan baska cevap gelmedigi icin soru sormak istemiyorum ya. En fazla digerde sorulabilirdi yani ne oldu ki bu cevapla beni ugrastirdin diye?

    • Hepsini Göster
    • Eyvallah

    • Rica ederm :D

Yükleniyor...