Kezban kimdir? Kime denir?

Baylar ve bayanlar ''Kezban'' deyince aklınıza gelen ilk şeyler nelerdir?


0|0
5|10

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 9

  • Dış görünüşünden ziyade, trip atan, herşeye dudak büzen, ördek gibi konuşan, tatlı olucam diye tuhaf tuhaf şekillere giren kıza denir kanımca.

    1|0
    0|0
  • dağlar kızı..

    Yok la o Reyhan dı :))))

    0|0
    0|0
  • Bizim bakkal var adı keban o geliyo aklıma

    0|0
    0|0
  • bazı erkeklerin söylediği kelime

    0|0
    0|0
  • Kendini beğenmiş her seferinde diğerlerinde iyi yaptığı şeyleri diler getiren.. Gereksiz takıntıları olan kimsenin sevmediği kızlar işte

    0|0
    0|0
  • öyle bişey vardı yanlış hatırlamıyorsam bir kezban bir mahmut diye onlara galiba :)

    0|0
    0|0
  • Trip yapmayı hobi haline getirmiş kızlarımız

    0|0
    0|0
  • Kollarında kıl olmaları, bıyıklı olmaları ve kıl kadar soruna trip atmaları

    0|0
    0|0
  • kımse demesın olsun bıtsın

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • erkeklerin genelde beğenmediği kızlara taktığı lakap,dudaklarını büzerek fotoğraf çekilen kızlar falan.

    0|0
    0|0
  • Onu ben de anlamadım : ) Kimseye kezban vs demedim bugüne kadar saçma zaten . Erkekler aşagılamak için söylüyor.

    1|0
    0|0
  • Tripçi

    0|0
    0|0
  • Kezban diyince aklıma sen geliceksin teşekkürler )))

    0|0
    0|0
  • türk kızları.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...