Televizyonun hayatımıza kattıkları hayatımızdan götürdükleri nelerdir?

Sizce TV ne denli gerekli bir icattır. Varsa faydaları, zararları nelerdir hayatımıza.

Güncellemeler:
Faydalı kullanılınca neler izleniyor veya neler yapılıyor TV'yle ben bulamıyorum faydalı bişey daha net anlatır mısınız faydalarını?...

0|0
9|4

En İyi Kız Görüşü

  • Boşa vakit kaybı başka birşey değil !

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • götürüsü çokta getirisi nedir bilmem...kiminin dizisi var kiminin filmi var kiminin de en sevdiği yarışma...misafirliğe gidiyorsun şu diziyi aç...sana misafirliğe geliyorla şu kanalda bu dizi var cok güzel...mutlaka bak izle tavsiye ederler birde...eee sohbet muhabbet nerde...hal hatır sorma nerde...

    0|2
    0|0
  • ekrana odaklanıp hayatı ıskalıyormuşuz gibi geliyor .bazen elektrikler gidince ev ahalisi mum ışığında göz göze geliyor .bu çok vahim .:d

    0|1
    0|0
  • izlemiyorum ben ..

    0|1
    0|0
  • Zararları bağımlısı olduk , sohbet edeceğimz yerde tv izliyoruz bu çok kötü.. Ama yararlı yönü haberler , belgeseller vs. şeyleri tv'den izliyoruz buda güzel yanı :)

    0|0
    0|0
  • Not defterini izliyorum bu akşam yeni bölümü varr :D soruna gelince vakit geçirmek için iyidir :D

    0|0
    0|0
  • Bir dizi oyuncusu "Dizi izleyerek neden vakit kaybedeyim?" demişti. Oyuncuya mı acıyayım yoksa bunları izleyenlere mi acıyayım bilemedim.

    0|1
    0|0
  • Televizyon bir iletişim aracıdır, bunu bu amaç dışında kullanmak vakit kaybıdır ve zararlıdır.

    0|0
    0|0
  • yararlı şeyler izlersen bir sorun yok oturup dizi izlersen vakit kaybi daha faydalı birşey yaparım

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Götürükleri belli ztn uzaklaştırıyo insanalrdan kıısaca. Getiriside iletişim aracı faydalı öğretivcide olabiliyo vs vs..

    0|0
    0|0
  • benim gibi asosyalseniz eğer televizyon ve internet çok iyi bir arkadaş olabiliyor :)

    0|1
    0|0
    • Niye kendini öyle tanımladın ki? Bence buraya yazarken gayet sosyalleşiyorsun.

    • Hepsini Göster
    • O zaman senin algındaki sosyalleşme nedir açar mısın biraz?

    • yaşadığın çevrende arkadaşların olması birlikte (reelde) zaman geçirip,eğlenmek veya bar ve sahillerde yeni birileriyle tanışmak

  • yararlı kullandığında güzel bir iletişim aracı

    0|0
    0|0
  • Bence çok boş,insanların yapacak bir şeyi olmayınca ilgilendikleri bir aletten başka bir şey değil.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...