Korku filmleri önerileriniz nelerdir?

Gerçekten korkunç dediğiniz filmleri benimle paylaşır mısınız? Çünkü ben hiçbir korku filminden korkmuyorum :)


0|0
12|19

En İyi Erkek Görüşü

  • "aynalar", "cinnet", "rec:ölüm çığlığı" "sessiz tepe" "dışarda" "ölüm bekçisi" "dehşet treni" "evdeki düşman" "davetsiz" seçim senin ..:))

    0|0
    0|0
    • teşekkür ederim:)

    • Hepsini Göster
    • fazla detaya girip film zevkini engellemk istemiyorum izledkten sonra düşüncelerni alırım..:))

Erkekler Ne Diyor 18

  • bu saatten sona yalnızsan eğer izleme..

    0|0
    0|0
  • İnançlı bir müslümansan semum'u izle yabancı filmlere göre çok daha fazla korkarsın

    0|0
    0|0
    • kesinlikle musallatta olabilir

    • Hepsini Göster
    • orada Kuran'da geçen varlıklardan bahsediyor diye korkarsın belki demiştim.seni çok etkilemiyor sanırım.hangi filmden korktun peki merak ettim ben de izleyim onu :)

    • küçükken bi palyacolu korku filmi vardı ondan korkmuştum başkada hatırlamam korktuğum bğendiklerimi söyleye bilirim

  • Var.

    link

    0|0
    0|0
  • ben korku filmlerinden pek korkamıyorum.ama bu film link iyi bir film diye hatırlıyorum.

    0|0
    0|0
  • Sen problemi sorunun içinde açıklamışsın aga, sana hangi filmi getirseler yaramaz artık, aşmışsın korku işlerini :D

    ...ama REC gerçekten saygı duyulası bir yapımdır. Gönüllerde yeri başkadır.

    0|0
    0|0
  • Paranormal Actvity'leri izle görüşelim sonra :)

    1|1
    0|0
  • yabancı filmlerin hiçbiri korkutmaz paranormal activity için ehh diyebilirim ama dini inancın varsa cinli minli türk filmlerini izle

    0|0
    0|0
    • arkadaşlar gerçekten inancınız varsa cinlerden okadar da çok korkmazsınız bence çünkü onlar bizden üstün değil birde bir besmelelik işleri var bu yüzden cok korkmam

    • o zaman hiçbirinden korkmazsın

      gerçek kafa kesme videolarını izle kızlar genelde korkar sanırım

  • silent hill çok korkunç değil ama iyi gibiydi

    0|0
    0|0
  • ben paranormal activity 1 i izledim.işte korku-gerilim budur dedim...o filmi tek başına ve gece izle ama...ayrıca sana

    jeepers creepers serisini öneriyorum..

    0|0
    0|0
    • peki teşekkür ederim inşallah korkarım:)

    • Hepsini Göster
    • Bu kesin sevgilisini çağıracak eve. Gel film izleyem dicek. Korku filmini koycak, korkup sevgilisine sarılacak. Az tilki değil bu sevtap :D

    • sevgilim yok ama olursa bunu deneyeceğim:):)

  • Devil’s Backbone (Espinazo del Diablo) (2001)

    1|0
    0|0
  • Marid. Seyredebilirsen :D

    0|0
    0|0
  • the ring 1,saw 1,paranormal activity 1,the shining

    0|0
    0|0
  • Otostopcu,yüksek tansiyon

    0|0
    0|0
    • bunlar gerilim

    • Korku pek korkutmaz gerilim daima film sonuna kadar aksiyon sürer hele birde gece karanlık yüksek ses yalnız başına canım çekti şimdi

  • Orphan,1408,13.cuma ,iyidir

    0|0
    0|0
  • Elise iyi demiş; bir de "one missed call" filminin orijianl japon versiyonunu tavsiye ederim.

    0|0
    0|0
  • Musallatı izle çıldırırsın emin ol

    0|0
    0|0
  • srpski'yi izle.

    0|0
    0|0
    • dostum sen beni dinle. diğer korku filmleri bu film yanında teletabiler gibi kalıyo inan bana.

    • Hepsini Göster
    • böyle etkilenmedim ben bi filmden. insanlık suçu gibi bişi film.

    • tamam teşekkür ederim:)

  • texas katliamı otel testere

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Madem öyle Imprint'i (Takashi Miike) dene.

    Sonra düşüncelerini bizimle paylaşırsın.

    1|1
    0|0
  • Paranormal Activity 1 ve Rec 1

    izledin mi mesela?

    2|0
    0|0
    • filmden anlıyorsun tebrik ederim :)

    • Hepsini Göster
    • evet eylül yada ekimde çıkıcak..bende bekliyorum,2den güzel olucak büyük ihtimal :) jeepers creepers izledin mi sen? kabus gecesi yani..oda güzeldir.sanada tavsiye ederim.

    • hayır izlemedim, hemen izlenecek listeme alayım dur :D

      teşekkürler :)

  • Hayvan Mezarlığı Pet Sematary . Ağlamıştım bu filmde , gerçi 10 yaşındaydım ama çok etkilenmiştim.

    0|0
    0|0
  • izleme ya :):)

    0|0
    0|0
  • Ayin var Antony Hopkins'in, fena değildi. Öyle korkarak izlemiyosun ama bazı yerlerinde böyle aniden bi şey oluyo yerinden sıçrıyosun falan..

    0|0
    0|0
  • Korkunç bir film 1-2-3-4

    1|0
    0|0
    • 3. de çok korkmuştum çok gerçekçiydi efektler :(

    • 3'de çok gülmüştüm. O küçük çocuğun başına gelenler :-)

  • Korkunç bir film 1-2-3-4

    1|0
    0|0
  • Pet Sematary

    0|1
    0|0
  • karanlık sular...ama japon çevrimini izle..ben korkmuşdum...

    0|0
    0|0
  • öyle bir film yok

    0|0
    0|0
  • blair cadısı

    0|0
    0|0
  • izlemediysen Stigmatayı izle.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...