The Walking Dead sezon finali hakkında ki düşünceleriniz?

Takip edip, izleyenler için soruyorum.

The Walking Dead, sezon finali hakkında ki düşünceleriniz nelerdir?


0|0
8|5

En İyi Kız Görüşü

  • bu hafta yok mu :/// ohaaa :(((

    o gittikleri yer sağlam yer değil Terminus mu ne hatırlayamadım.

    LifeTheLover"a katılıyorum.

    yıldızlarını bıraktım ^^

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • 1. sezon 4. bölümü izlicem daha akşama :D :D

    0|1
    0|0
  • Fena dönücekler ama bu sezon biraz sıkıcıydı sonlarına doğru yani...

    0|1
    0|0
  • Rick'den bir bomba bekliyorum.

    0|1
    0|0
  • izlemedim :O

    0|1
    0|0
  • Sıkıcıydı biraz yaa =|

    0|1
    0|0
    • şimdi izledim :) ben dediğim gibi mükemmel ötesi buldum yine ^^ hayır yani kıyaslayacak başka bir dizi yokki kötü diyebileyim :D ama rick' in o adamı öldürüşü, öldürüş tarzı.. dedim ki çok yakın duruyor aslında ısırabilir.. tam o anda düşündüğümü yaptı şok oldum :D

  • 4. sezon 9. bölümden beri izlemedim, sıktı biraz.

    0|1
    0|0
  • Daha izlemedim yaaa durun hele :'(

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • En son sanırım gittikleri yerde bir kadın vardı hoş geldiniz falan dedi.

    Ama etrafta kimse yoktu o kadar sakindi ki.

    Bence kadın psikopat, bir kaç kişi ile onları bir yere kapatacaklar.

    Neden diye sorarsan yiyecek bir şey kalmadığı için insan eti yiyorlar gibi olabilir.

    Tabi benimkisi çok uçuk bir tahmin.

    0|1
    0|0
  • daha izlemedim işyerndeym aksama gideyim eve hemen izliycem... tam anlatma ama nasıldı güzelmi :):)

    0|1
    0|0
    • Ekim 2014'e kadar nasıl bekleriz bilemiyorum. O derece yani..

    • Hepsini Göster
    • Olabilir, the walking dead insanları şaşırtmayı seviyor o yüzden öyle olmalı.

    • aynn öyle oda çok sarıyor ya işte ekime kadar beklemek zor olcak...

  • bu akşam izlicem yazarım fikirlerimi ama hiç hüsrana uğramadım daha bu kadar sezon :d

    0|1
    0|0
  • Gol olur

    0|1
    1|0
  • İdare ederdi.Ben Rick & Michonne Daryl & Tara, Bob & Sasha arasında ilişki bekliyorum 5.sezona

    Dizide çok mantık hataları var ama yine de çok kaliteli bir dizi.1.5 saat olsa keşke 1 bölümü.

    Diğer sezon kadınlardan biri hamile kalabilir kadroyu genişletirler ama artık iyice aynı hikayeye döndü gibi dizi

    birleştik hoop ayrıldık yine terminusta birleştik hoop terminustan paçayı zor kurtardık dağıldık olmasın .

    0|1
    0|0
Yükleniyor...