Yazarlar bizi neden kandırıyor?

Nietzsche Ağladığında. Büyük bir zevkle okudum okudum ta ki sonuna gelinceye kadar. Hepsi kurguymuş yahu. Yani tamam aradaki diyaloglar kesin kurgu olmalıydı da, böyle bir karşılaşma gerçekleşmemiş böyle olaylar yaşanmamış bitince öğrendim. O halde bu yazarlar böyle büyük tarihi karakterlere böyle olayları nasıl atfedebiliyorlar? Bu büyük bir sorumluluk değil mi? Etik mi?


0|0
1|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Her önüne geleni okuma yazanda senin benim gibi insan

    0|0
    0|0
    • ilk kez sonunu incelemeden okudum bana bir şeyler verir diye. verdi de tabii, ama hayal kırıklığı.

Erkekler Ne Diyor 4

  • o kitaba sonuna kadar katlandıysanız siz olmussunuz zaten ,boşverın hayatın kendısı aldatmaca ve kandırmaca zaten..

    0|0
    0|0
  • madame mortsauf ölüncede ben üzülmüştüm

    0|0
    0|0
  • evet aynen sonunu okuyunca butun kurdugun o hayaller yıkılıyor

    ama kitabı sonu bir dev yapıyor sonucta.harika kılanda orası degilmiydi

    sok oluyorsun nasıl olabilir ?

    0|0
    0|0
    • yine de bir şeyler öğrendim ve bana bir şeyler kattı. pardon biraz geç gördüm yorumu :)

    • Hic sorun degil:)

      Ama aslinda kandirmiyor sonunda saten ne oldugunu soyluyor:)

  • hayırlısı olsun

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • O kitap gerçekten güzel okuduğumda bende beğenmiştim ama sonunda da şaşırdım ama kurgu olmasına sinirlenmedim :) sonuçta romanı roman yapan kurgusudur o kitabın üzerinde biyografi olduğu yazmıyor ki ya da gerçek olaylarin anlatıldığı da söylenmiyor kitaptaki gerçeğe yakın kısımlar sadece nietzche nin fikirleri belki de

    0|0
    0|0
    • insanız biz hani sonuçta bir nebze zihnimizde yer ediyor bu kurgular. ben ileride bunları belki de yaşanmış şeyler olarak hatırlayacağım.

    • Her romanı Gerçek gibi hatırlamamaz ki insan :)

    • roman diye okumamıştım sorun orada :) haha ne kafa ya :D

Yükleniyor...