Kadınlara bayan denmesi sizi rahatsız etmiyor mu? Ben ayar oluyorum!

Kızlar en çok size soruyorum size bayan denmesi çok itici değilmi.. !.si bayan bir hitab şeklidir cinsiyet kavramı gibi gösterilmesi zaten anlatım bozukluğudur bunun dışında acaip antipati beslemişim niye bilmiyorum.

Güncellemeler:
hiç değilse hanımefendi diyin... ben tanımadığım veya samimi olmadıklarıma bu şekilde hitab ediyorum

0|0
8|8

En İyi Erkek Görüşü

  • EVet ediyor. İki ciniyet vardır çünkü: Kadın ve erkek. Bir de kadın kız ayrımı yapıyorlar ya, ona daha çok sinirleniyorum. Erkeğin yaptığı bir eylemin aynısını kadın yapınca sanki kötü bir şeymiş gibi heme" kadın" etiktini yiyor. Bu ne korkunç, ne negatif cinsiyet ayrımcılığı yapan bir zihniyettir, anlam veremiyorum. Erkek yapınca canı sağolsun ama kadın yapınca heme yollu oluyor. Eşitlik nerede kaldı? Sadece lafta.

    2|1
    0|0
    • Söylediğine katılıyorum sonuna kadar. Bebek doğduğunda bile kız mı oğlan mı diye sorulduğunda ERKEK deniyor üstüne basa basa. Birine kadın dediğimde de "ay lütfen kadın değilim ben" gibi bir cevap alıyor insan.Senin özel hayatından bana ne! Sordum mu? Cinsiyete bakıyorum ben.

    • Ben yazıcaktım ama siz yazmışsınız zaten

    • Teşekkür ederim arkadaşlar.

Kızlar Ne Diyor 8

  • Sen mi ben mi? %100 katılıyorum söylediği şeye. Kadın olmak çok ayıp bir şeymiş gibi kullanmaya çekiniyor insanlar küfür gibi geliyor kulaklarına link

    ben de açmıştım aynı konuyu ama ifade edemedim insanlara bir türlü

    0|0
    0|0
    • :D delirmeye dewam

    • Valla ya anlatmaya çalışırken ben birinin elinde kalıcam yada biri benim elimde. Bunu erkeklerden çok kadınlar yapıyor ama

  • Ya benden sana 10 puan ya yerdim 5 yıldızı. Güncellemen de gayet doğru. Sıkıyorum elini arkadaşım, bir erkekten bunları duymak gerçekten çok güzel

    0|0
    0|0
  • ne mutlu bizeki artık sporda bayanlar ligi değil kadınlar ligi ifadesi kullanılıyor...

    1|0
    0|0
  • katiliyorum. ayni basligi ben de acmistim hatta

    0|0
    0|0


  • gelin bi konuda anlaşalım biz size bay demiyorsak siz de bize bayan demeyin olsun bitsin.

    0|0
    0|0
  • Ben olmuyorum da.Sadece; kadın değil, kız o dediklerinde ayar oluyorum

    0|0
    0|0
  • Bayan

    0|0
    0|0
  • bayan diyince ne oluyormu?

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 7

  • Bence de bayan denilmesi çok gıcık oluyorum, tanımadığım birine hanımefendi diye hitap etmeyi tercih ediyorum. Bayan bir hitap şekliyse de gıcık oldum. Cinsiyetmiş kullanılması erkek-bayan şeklinde tam bir kavram karmaşası durumu

    0|1
    0|1
  • Bana gelmiyor gelmiyor derken direk olarak kişiye bayan diye hitap etmem ama genel olarak karşı cinsten bahsederken bayanlar ya da bi bayan v.s diyorum daha hoş geliyor hatta

    0|1
    0|0
  • kullanmadıgım bi kelime.ama duyuncada kulagım tırmalanıyomu?Yok.Hatta tezgahtarlardan falan çok duyuyorum hiç abes gelmiyor.

    0|0
    0|0
  • Kadın kelimesinin kullanılmasını ben de tercih ediyorum ve kadınların bu kimliği sahiplenmeleri eşitlik adına önemli. Ancak bayan sözcüğü de aşağılayıcı değil; bir yan anlam da içermiyor. Size bayan diyene bay deyin olsun bitsin ya da by deyin :)

    0|0
    0|0
    • hey bay baksana nekadar komik duruyor pardon bay oda olmadı bayım diyebilir bayım derse bayanım demeli:))

  • kadın dersin neredeyse hakaret edecekler, kız dersin ayrı bi tafra derler, bayan dersin ben kadınım der, abla dersen lafın babasını yersin zaten, cinsmisiniz siz laaa :D

    0|0
    0|0
  • Kız kelimesi de aynıdır; bu nedenle de sadece kadın kullanmak gerekir.Kız ya da kadın kelimesi cinsiyet kavramları değildir.Erkek ve kadın sadece cinsiyetlerdir.

    0|0
    0|0
  • eskiden bayan denince kimse tepki vermezdi,şimdilerdeyse kötü birşey söylemişsiniz gibi bakılıyor ilginç,her ne kadar artık kullanmasam da bayan,kadın'dan daha kulağa hoş geliyor gibi düşünüyorum...

    0|0
    0|0
    • ya olay şu kadın cinsiyet ama bayan bi hitab şekliki bence hoş gelmeyen bişey

    • kadın kelimesi neden kulağa hoş gelmiyor peki?

    • anlam yükleyerek yapmadım bu yorumu,kelimenin çağrıştırdığını anlatmaya çalıştım.dediğim gibi kullandığım bir kelime değil...

Yükleniyor...