Ankara'da gece gidilecek yer sorunu ne zaman çözülecek?

mesela canım dışarı çıkmak istiyo şimdi şöyle bi arkadaşımı alıp plansızca ansızın gidebilceğim bi yer kafe vs bi yer yok ne zaman düzelcek 7/24 kafeler ne zaman açılcak


0|0
3|5

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 2

  • evet malesef ankarada sorun var o konuda..

    0|0
    0|0
    • bu ankarada ne nemem şehirmiş. melih gökce dındar dıye ankarayı da o hale getrıdı sanırım..

    • Hepsini Göster
    • yok tunalı cankaya kızılay ve büyük alısverış merkezlerı cok.kafeler var tabı cokca..park bollugu var.pıknık yerlerı filan.

    • avmde klasık ınsan moduna gryrsn ıster ıstemez.. artık robot gıbı oldum bak cık ye gez eve.. elını sevgılıne ustune atnca ahlak polıslerı bakyr mu ?

  • Napıcan gece yaa yat uyu :D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Ankara'da isen evde oturup efendi efendi içeceksin. Ben hayatımda böyle nalet bir şehir görmedim. Sevenin aklından zoru olmalı.

    0|1
    0|1
  • çüktiret ankarayı istanbula gel geceler burda

    0|0
    0|0
  • Sen de gece 4'de gitme yani.Gece dörtte git çorbacıya ama Ankara'da iyi mekanlar var, tabi gece 4'de istemedikçe.

    0|0
    0|0
  • Şair'e sormuşlar sen hep İstanbul'u seviyorum diyorsun yok mu Ankara'nın sevdiğin bir yanı

    var demiş "istanbul'a dönüşünü severim"

    0|0
    0|1
  • kızılayda bir sürü mekan var.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...