Show tv kırmızılı noktalı filmler kuşağı sizce geri dönmeli mi?

Show tv kırmızılı noktalı filmler kuşağı sizce geri dönmeli mi?


0|0
7|20

En İyi Erkek Görüşü

  • hep aynı filmleri oynatıyodu zevki kalmamıştı ve tanrı kadını yarattı bide kucaktan kucağa bide makaslıyordu sahneleri kucak kucağa göremiyoduk pek kahrolsun makaslayanlar

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • gerek yok, artık her tarafımız kırmızı nokta, çoğunluk birilerini düşürüp onlarla kırmızı noktalı filmler çeviriyor zaten, eee düşüremeyenlerde zaten p*rno izliyor eliyle film çeviriyor, anlıyacağın kırmızı noktalı, çin-çinli meme gösterme programları felan, en son cine5 playboy furyasıyla beraber devri kapandı yani, :), hatırladığım çoğu bizim çocukluğumuza ergenliğimize denk gelmişdi, ama onlar bi döneme damga vurmuş iz bırakan programlardı, sana bi tek bu noktada katılıyorum.

    0|0
    0|0
  • Canın ne izlemek istiyosa internette var zaten o saatte bazı çocuklar tv izleyebiliyor şu an 7 yaşındaki kardeşimin uyumayı tv izlediği gibi.Ahlak sorunları topluma ve çevreye yeterince zarar veriyor.Bu nedenle dönmemeli.İnternette dilediğince İzleyebilirsiniz...RTÜK ona karışmıyo ne olsa :)

    0|0
    0|0
  • gerek mi var_?

    0|0
    0|0
  • yok artık..

    istemek errotik falan..

    0|0
    0|0
  • Tutti furitti gelmeli

    0|0
    0|0
  • o günler çok uzakta dönse de kimseye faydası yok internet varken kimse ilgilenmez.

    0|0
    0|0
  • artık internet var km çüker show tv yi orda bir belladonna yok

    0|0
    0|0
  • bak eskiyi hatırlattın şimdi bana... anne babaya yakalanma korkusu ile izlenen " kırmızı ayakkabılar " dizinin keyfi başkaydı yaa...

    0|0
    0|0
  • diziler varya neyimize yetmiyor...

    0|0
    0|0
  • yok bee çoluk çocuk var seyretmek isteyen nette seyretsin

    0|0
    0|0
  • dönsün :=)

    0|0
    0|0
  • Gerek yok artık internet var.

    0|0
    0|0
  • İnternet var işte aç izle ...

    0|0
    0|0
  • Show Tvnin kırmızı noktalı filmleri bi yana,RTÜK eleştirisine kesinlikle katılıyorum.

    0|0
    0|0
  • dönmeli bence izleriz hep beraber yorum yaparız sonra:)

    0|0
    0|0
  • evet evet evet...

    cok guzel bır noktaya degındın gercekten...destekliyorumm

    0|0
    0|0
  • gece gece erotik kastırması niye yaptırıyon ki bize şimdi. bak çorbana :)

    0|0
    0|0
  • gelsin gelsin lütfenn :) esskiden cine5tede olurdu.

    0|0
    0|0
  • www...yaz ,kıpkırmızı kuşaklar emrinde

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • niye donsun ki geriye? korsancilar bol bol cd satiyor sokaklarda yada internette var daha iyileri onlari izleyin, cesit cesit var.

    0|0
    0|0
  • Hay allahım ozamanlar ne internet vardı ne böyle şeyler...geri gelse ne olacak ulaşabilecekleri en son nokta şeyleri yayınlamaları lazım artık...

    0|0
    0|0
  • ne gerek var :/ internette bolca mevcut.

    0|0
    0|0
  • oyle bır kusak mı varmıs:)

    0|0
    0|0
  • Sansürsüz olsun ne o öyle noktalı :(

    0|0
    0|0
  • Bemce de!

    0|0
    0|0
  • dönmesin nette bolca var

    0|1
    0|3
Yükleniyor...