Kazık kadar ben bu saatte Yumurcak TV izliyorum neden sizce?

Japon çizgifilm izliyorum acaba neden ?

pöfff nöden nöden ?

  • Cık cık cık buda mı başımıza gelecekti!
    12% (2)44% (7)27% (9)Oy Ver
  • Çok heyecanlı bir çizgifilm olmalı !
    6% (1)12% (2)9% (3)Oy Ver
  • Asosyal insanın hazin sonu.
    41% (7)19% (3)30% (10)Oy Ver
  • Bende izliyorum ne var !
    41% (7)25% (4)34% (11)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
16|28

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 27

  • Japon çizgi filmleri yani Anime'nin dünyada her yaş grubundan izleyicisi vardır ve popülerdir zaten o yüzden normal diye düşünüyorum senin durumda

    0|0
    0|0
  • @hırka, senin sonunu hayırlı görmüyorum arkadaşım :D

    0|0
    0|1
  • Japon çizgi filmleri(Anime) tüm dünyada çok geniş bir yaş grubu tarafından ilgiyle izlenmekte zaten. :O

    Ama yumurcaklara yönelik olması biraz anormal tabi. :D Hentai ve ecchi türünde çalışmaları sevgiyle izleyip, çizenleri saygıyla selamlıyoruz. :O Korku animeleri de güzeldir.

    0|0
    0|1
  • Keloğlana bakarım bazen

    0|0
    0|1
  • link bir çocuk var içiimdeee

    0|0
    0|1
  • bunda bir şey yok bundan 4-5 gün önce oturdum gece yarısı açtım çizgi film izledim eskilerden.

    0|0
    0|1
  • Severiz ki çizgi filmeri :)

    Denk geldikçe izlerim, severim.

    Ama bilmem senin sebep niyedir, sonun nicedir ;)

    0|0
    0|1
  • bende izliyorum ki çok da hoşuma gidiyo=)

    0|0
    0|1
  • bence normal bişey

    0|0
    0|0
  • Seni böyle alalım: link

    0|0
    0|1
  • hayao miyazaki çizgi filmlerinin yerini hiç birşey tutmaz ben 8 yaşındayım bende çok seviyorum

    0|0
    0|1
  • tek değilsin.30 yaşındaki erkek kardeşimde senin gibi.sizin gibiler çok yani anlayacağın.

    0|0
    0|1
    • ne güzel yalnız değilmişiz.

  • bende arada cizgifilim izliyorum ama sirinler vardı enson onu izledim heralde

    0|0
    0|1
  • Çizgi filmler çok eğlenceli (=

    0|0
    0|1
  • Çocuğun İle İzlemekten Alışkanlık Haline Geldi,

    Artık Yalnızken de Sıkılmadan İzleyebiliyorsun :D

    0|0
    0|1
  • Cık cık cık buda mı başımıza gelecekti! :)))

    0|0
    0|0
  • Bütün cevap yazanları eksileyen bu ezik şahsiyet fukarası kim ?..

    0|0
    0|0
    • sitede dolaşan var öyle oyun oynar gibi . ALıştık artık.

    • Bu insanlara bir eksi verse ne olacak ? Vermese ne olacak ? Günlük hayatında bir çoğu ile görüşebilmesi bile zor..Kendi kendini tatmin ediyor..Ezik her zaman belli olur...Birisini padışah yapmışlar önce babasını kesmiş...Bakın size böyle yapıyorum..Çizgi film izlersiniz haaaa ?...Kafa bu kafa...

    • :)

  • Diğer kanallar ultra saçma yayınlar yaptığı için olabilir mi?

    0|0
    0|1
  • Bende izlerim hoşuma gider çizgi filmler. :) Çocuk olmak gerek bazen.

    0|0
    0|1
  • cinsellik ile ilgili farklı bir soru gelebilir diye düşünüyorum..çizgi film den sonra

    0|0
    0|1
  • anne olmanın vakti gelmiş hırka bence:)

    0|0
    0|1
  • Kazık kadar mesai arkadaşımın pepe ve şilayı izlediğinden bahsetmesi üzerine pek anormal gelmedi :)

    0|0
    0|1
    • ahaha :D benden selam söyle. Çizgifilm izlemede sorun yok zaten .Ama kanal yumurcak olunca tuhaf oluyor.

    • Neyden zevk alıyorsan onu yap boş ver. Benim izlediğim garip belgesellerden deney programlarından hiç bahsetmeyeyim :)

  • bende izlerim nevar

    0|0
    0|1
  • Zevk alıyorsun, dinleniyorsun...Seni rahatlatıyor...Terapi yerine geçiyor..

    0|0
    0|1
  • çok heyecanlı bi çizgi film olmalı.

    0|0
    0|1
    • böyle yemek yapan japonlar var kralın boğazından sorumlular.En son maydonoz çeşnisi yaptılar :D

      çok heycanlıydı.

    • :D :D he biliyorum o çizgi filimi, küçük bi kız var yemek yarışması falan düzenleniyor. hakikaten sürükleyici :)

  • B olabilir.

    0|0
    0|1
  • cinsinden ötürü normal..

    0|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 16

  • çünkü animeler çok güzel.itiraf ediyorum bende gizli gizli 5 yaşındaki kuzenimle çizgi film izliyorum :O

    0|0
    0|1
  • c:)

    0|0
    0|1
  • cık cık budamı başımıza gelecekti callıou iyidir

    0|0
    0|1
  • Çok heyecanlı bir çizgifilm olmalı !

    0|0
    0|0
  • ben kuzenim yüzünden bir hafta başka bir şey izlemedim oluyor arada öyle şeyler

    0|0
    0|1
  • C:)))

    0|0
    0|1
  • ben de izliyorum ne var bazıları saçma sapan dizilerden daha mantıklı-eğlenceli :D şirinleren bahsediyorum tabi bi de Road Runner

    0|0
    0|1
  • Tv'de izlenecek güzel bir yapım olmadığından diyip, yumuşakça geçiştirelim.

    Dipnot:Ben de bakıyorum bazen :(

    0|0
    0|1
  • Anime desen anlarımda yumurcak tv ne oluyor :)

    0|0
    0|1
    • Yumurcak TV çocuk kanalı. Ondada çizgifilm buldum izliyorum rastladıkça.

  • Cartoonetwork izlemelisin <3

    0|0
    0|0
  • düşündürücü:-)

    0|0
    0|1
  • anime bi tutkudur yaşla alakası yoktur

    yumurcak tv ye karışmyrm :)

    0|0
    0|1
  • bence bir bitki çayı iç ve uyumaya çalış

    0|0
    0|1
  • bende izliyorum çok nadir aslında denk gelsem izlerimde denk gelemyrm :)

    0|0
    0|1
  • bende izlerim tvde bişi olmayınca ama bugün kim milyoner olmak ister var

    0|0
    0|1
  • hırka! titre ve kendine gel, çok rica ediyorum!

    0|0
    0|1
Yükleniyor...