Recep İvedik mi, Yüzüklerin Efendisi mi?

sade bu 2 film karşınıza çıksa hangisini seçerdiniz?


0|0
1219

En İyi Erkek Görüşü

  • recep ivedik

    0|0
    0|2

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 18

  • Ferrari ile Şahin'i kıyaslamak gibi bir şey bu.

    Herkes Şahin'e bir kere binmiştir ama gönlümüzdeki aslan Ferrari'dir.

    Yüzüklerin Efendisi (LOTR) serisinin kitabının okunmasını tavsiye ederim. Filmi iyi ama kitap müthiş.

    1|1
    1|0
  • recep ivedik nedir yaa ..yüzük üçlemesi 14 dalda oskar almış dünya çapında milyonlarca izleyici kitlesine ulaşmış ve kitap 2.dünya savaşında yazılmış yeni filme uyarlanmış..mükemmel ötesi efekleriyle müthiş kurgusuyla akıllarda hala kalmıştır...

    0|1
    0|0
  • tartışmasız yüzüklerin efendisi

    1|0
    0|0
  • recep ivedik

    0|0
    0|0
  • köpek balığını dövdüğü sahneyi izleyip giderim. :S

    0|0
    0|0
  • ivedik dediğin hanzo kjim ya

    yüzüklerin efendisinin tek efektine değişmem

    1|1
    0|0
  • Yüzüklerin efendisi altyazılıysa recep ivediki tercih ederim...

    0|0
    0|0
  • çok saçma bişey bu soru. elma ile armutu kıyaslıyoruz. ama illa kıyaslayacaksak. yüzüklerin efendisi

    0|0
    0|0
  • Tabiki yüzüklerin efendisi. Kesinlikle aksini düşünemem, düşündüremezler

    0|0
    0|0
  • Yüzüklerin efendisi bir süre sonra arka sokaklar tadı veriyo :D

    0|0
    0|0
  • soruya bak hizaya gel :D

    0|0
    0|0
  • şahan gökbakar

    1|0
    0|0
  • yüzüklerin efendisi tabiki şaka mı bu ?

    0|1
    0|0
  • dabbe

    0|0
    0|0
  • düğün dernek ahahaha :D neden recep ivedik ya rezalet bence o adam

    0|0
    0|0
  • recep ivedik sorgusuz

    0|0
    0|1
  • Ben seni seçerdim recep ivedik izlemek isteyen kız

    0|0
    0|0
  • Recep'i seçenin kuş kadar aklı yoktur

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • izlemelik mi.?

    0|0
    0|0
  • Mustafa Kemal Atatürk-Recep Tayyip Erdoğan kıyaslamasına benzemiş bu.

    0|3
    0|0
  • Yüzüklerin efendisi gibi oscar'lik kaliteli bir filmi beş para etmez saçma sapan bir film ile asla karşılaştırmam ...

    1|0
    0|0
  • kıyaslama o kadar alakasızki bende o alakasızlıklı ilgili olarak çok alakasız bir cevap vererek alakayı kapatmayı düşünüyorum...Chucky'nin Gelini..diorum

    0|0
    0|0
  • Kemal Sunal

    0|0
    0|0
  • yüzüklerin efendisinin çok çok iyi bir film olduğunu biliyorum ama recep ivedik..

    0|0
    0|0
  • Neyin kafası bu?

    0|0
    0|0
  • Yüzüklerin efendisi elbet.

    0|1
    0|0
  • iki birbirinden alakasız filmler ne alaka cözemedim

    0|0
    0|0
  • Yüzüklerin Efendisi'ni Recep Ivedik gibi saçma bir filmle karşılaştıramam.

    1|0
    0|0
  • Yüzüklerin efendisi

    0|0
    0|0
  • Recep İvedik gönüllerin birincisi :D Recep İvedik'in oscara ihtiyacı yok sadsadsadads

    0|0
    1|1
Yükleniyor...